Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Ik vond Julia gisteravond heel kinderachtig met die thee - dat had ik niet van haar verwacht.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar schrok ik ook van. Ze meent het precies nogal met Guysatine schreef:Ik vond Julia gisteravond heel kinderachtig met die thee - dat had ik niet van haar verwacht.

Heel kinderachtig inderdaad...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Daarvoor zou ze haar CV4 kunnen krijgen!Christel schreef:Daar schrok ik ook van. Ze meent het precies nogal met Guysatine schreef:Ik vond Julia gisteravond heel kinderachtig met die thee - dat had ik niet van haar verwacht.![]()
Heel kinderachtig inderdaad...
Mooie reklame voor de "Noorderzon".
Stel je voor dat Mayra gaat rondvertellen wat Julia deed omdat ze niet akkoord ging met haar nieuwe relatie!
0 x
-
- Nog geen rang
Julia zal het zich nog dik beklagen eens ze de 'ware' Guy zal kennen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Wat was dat met die thee ? Ik was wschl in slaap gevallen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Mayra vroeg in de Noorderzon een rozebottelthee zónder suiker. Toen Julia die bracht vroeg Mayra nog speciaal "hij is toch niet te zoet he" en Julia zei nee nee, maar achter de rug van Mayra had ze er wel extra veel suiker in gedaan.johan1969 schreef:Wat was dat met die thee ? Ik was wschl in slaap gevallen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
ik begrijp dat toch niet, als je een thee bestelt, mag je die toch altijd "zoeten" zoals je zelf wil, de suiker en zoetstof liggen er toch gewoon naast de tas voor wie er behoefte aan heeftCrackers schreef:Mayra vroeg in de Noorderzon een rozebottelthee zónder suiker. Toen Julia die bracht vroeg Mayra nog speciaal "hij is toch niet te zoet he" en Julia zei nee nee, maar achter de rug van Mayra had ze er wel extra veel suiker in gedaan.johan1969 schreef:Wat was dat met die thee ? Ik was wschl in slaap gevallen.
niet echt professioneel van Julia, ronduit kinderachtig !!!
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Benieuwd hoe Julia zal reageren als blijkt dat ze verliefd is op een moordenaar 

0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Dat zal nog wel enkele weken/maanden duren.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
- x 435
Julia kan haar belangstelling voor Guy niet meer onder stoelen of banken steken; dat ze Guy nu ook nog de raad moest geven om Tom als advokaat te nemen is toch wel héél straf, ze weet goed genoeg hoe de vork aan de steel zit ! 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik dacht dat zij alleen wist dat Mayra een relatie had met 'een vrouw'? 

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Denk niet dat Julia daar echt over nagedacht heeft en zo slim in elkaar zit. Is nogal een flapuit ook. Ze komt me niet meteen als een zeer intelligent iemand over, ook hoe ze destijds is meegestapt in dat plannetje van Marianne bij de verkoop van de Noorderzon, vond ik allesbehalve.
0 x
-
- x 435
waarom zou ze Mayra dan die mierezoete thee voorgeschoteld hebben? toch niet om haar plezier te doen ...satine schreef:Ik dacht dat zij alleen wist dat Mayra een relatie had met 'een vrouw'?

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, zelfs als Julia zou weten dat het om Ann gaat, legt zij niet meteen de link denk ik.
Zij is er vooral op uit om Guy te helpen, maar ik denk niet dat zijn Mayra een hak wil zetten.
Hoewel, na die thee....
edit: inderdaad, die thee bewijst dat ze het wel wist
maar dan nog, dat zie ik verder in Julia niet - Tom had zijn verantwoordelijkheid moeten nemen dan.
En Guy zelf ook wel.
Zij is er vooral op uit om Guy te helpen, maar ik denk niet dat zijn Mayra een hak wil zetten.
Hoewel, na die thee....

edit: inderdaad, die thee bewijst dat ze het wel wist

maar dan nog, dat zie ik verder in Julia niet - Tom had zijn verantwoordelijkheid moeten nemen dan.
En Guy zelf ook wel.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Luc zegt dat Julia niet zo'n slimme is en gelijk zal hij hebben want Julia vindt het blijkbaar heel normaal dat Rafael het fototoestel van Pauline komt lenen. Blijkbaar staat Julia er niet bij stil dat Femke destijds de noorderzon heeft verkocht om Rafael zijn erfenis uit te betalen en gelooft zij verhaal van de galerij in Barcelona en vraagt zij zich niet af waarom Rafael geen roste cent heeft momenteel. Waarom Rafael geen inkomsten heeft uit zijn "galerij". Maar ja Rafael heeft het goed aangepakt : eerste de moeder verleiden om met de dochter te vrijen 

0 x