Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Jenny

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:
Sigz schreef:Ergens zou het gemakkelijk zijn moest Yvette sterven... ze heeft toch last van kwalen? Dan zoekt Leo misschien troost bij Jenny. :D
neen hoor dan is alle lol er af, Yvette moet 118 jaar worden!
idd, Thuis zonder Yvette zou toch nooit meer t zelfde zijn. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Sigz
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Sigz »

Crackers schreef:
Sigz schreef:Ergens zou het gemakkelijk zijn moest Yvette sterven... ze heeft toch last van kwalen? Dan zoekt Leo misschien troost bij Jenny. :D
Is ze dat al niet dan? :lolno: #Offtopic
0 x
http://rossevonk.blogspot.com/
And I'm counting on a moment of truth
I'm on the edge of glory
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Sigz schreef:
Crackers schreef:
Is ze dat al niet dan? :lolno: #Offtopic
Wil jij eens op je woorden letten? Ze is pas 98 geworden :problem:

On-topic Jenny kan niet mee met Yvette :music-rockout:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Eigenlijk toch best raar dat Jenny zo is meegegaan in Bianca's plannen om naar Marokko te verhuizen. Dan kan ik Franks reactie toch beter plaatsen (dat hij Bianca en Robin in elk geval nog regelmatig had kunnen zien als ze gebleven waren).
Nu is ze haar kleinkind en haar dochter min of meer kwijt, ze heeft een heleboel gelazer met Tom en Marianne, Rosa heeft Luc/Waldek en zij blijft met niks achter. :think:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja, Jenny is precies een beetje zo de boksbal van alle partijen. Ze verliest op alle vlakken.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

... zeker nu Leo met Yvette naar het Schwarzwald vertrokken is.
Leo doet in ieder geval z'n best om de verleidingspogingen van Jenny te negeren. Hij is er zelfs niet op terug gekomen gisteren. Wellicht ook wel bewust.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Denk ook wel dat hij dat bewust genegeerd heeft. Echt zeker van zijn zaak leek hij toch niet, toen hij moest vertrekken met Yvette. Ik moet eerlijk zeggen dat hij bij mij weer een trede zakte toen hij tegen Jenny stond te verkondigen dat hij niet graag met Yvette op vakantie ging... :thumbdown: Dat hij dan eens een keuze maakt zeg, in plaats van te gaan staan zeuren! Als ik Jenny was dan zou Yvetje hem heel gerust mogen houden van mij! :mrgreen: ;)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:... zeker nu Leo met Yvette naar het Schwarzwald vertrokken is.
Leo doet in ieder geval z'n best om de verleidingspogingen van Jenny te negeren. Hij is er zelfs niet op terug gekomen gisteren. Wellicht ook wel bewust.
Hij liet haar wel weten dat hij liever niet met Yvette op reis vertrok... Als dat geen hint is om te laten weten dat hij haar(Jenny) eigenlijk wel ziet zitten!
Onnozele Leo, daar zou moeten zware straffen op staan, iemand zo aan 't lijntje houden! :boo:
Hopelijk krijgt Jenny gauw haar verstand terug en maakt zij komaf met dit welles-nietesspelletje van haar "prins".
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Hij liet haar wel weten dat hij liever niet met Yvette op reis vertrok... Als dat geen hint is om te laten weten dat hij haar(Jenny) eigenlijk wel ziet zitten!.
Dat zijn toch wel twee verschillende dingen: het is niet omdat hij niet graag de hele dag met Yvetje in een Duits boerengat rondhangt, dat hij Jenny ziet zitten hé.

Natuurlijk geniet Leo van zijn koffietjes en babbeltjes met Jenny, maar om daaruit te concluderen dat hij haar daarom zou willen inruilen voor Yvetje, is een stap te ver.

Trouwens: hij zegt zelf altijd tegen Jenny: "sorry dat ik weer aan het zaaaagen ben, maar het moet er even uit..." - daaruit begrijpt ze ook wel dat ze meer als een soort praatpaal voor hem fungeert. Misschien moet Jenny dan ook eens afvragen of ze dat wel zou willen? Als zij met Leo samen zou zijn, zou hij wellicht de hele dag tegen haar zagen, wie wil dat nu?????
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

de_moo schreef:
Hij liet haar wel weten dat hij liever niet met Yvette op reis vertrok... Als dat geen hint is om te laten weten dat hij haar(Jenny) eigenlijk wel ziet zitten!.
Dat zijn toch wel twee verschillende dingen: het is niet omdat hij niet graag de hele dag met Yvetje in een Duits boerengat rondhangt, dat hij Jenny ziet zitten hé.

Natuurlijk geniet Leo van zijn koffietjes en babbeltjes met Jenny, maar om daaruit te concluderen dat hij haar daarom zou willen inruilen voor Yvetje, is een stap te ver.

Trouwens: hij zegt zelf altijd tegen Jenny: "sorry dat ik weer aan het zaaaagen ben, maar het moet er even uit..." - daaruit begrijpt ze ook wel dat ze meer als een soort praatpaal voor hem fungeert. Misschien moet Jenny dan ook eens afvragen of ze dat wel zou willen? Als zij met Leo samen zou zijn, zou hij wellicht de hele dag tegen haar zagen, wie wil dat nu?????
Hij ziet Jenny maar al te zeer zitten. :)
Alleen begint hij de beseffen dat hij daarvoor zware beslissingen moet nemen met verregaande gevolgen. Yvette dumpen is één ding, maar hij woont ook in bij haar familie die dan ook weer bij hem werkt.
Wellicht is hij daarover al een tijdje aan het flippen en neemt hij daarom ook geen beslissingen. Nu toch nog niet. :)
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Ik vond Jenny in die aflevering van gisteren GE WEL DIG. (over die tafel, prachtig geacteerd) ... ook de scene daarop met Marianne en hoe de twee moeders naar elkaar keken, was super gedaan.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Blokje schreef:ook de scene daarop met Marianne en hoe de twee moeders naar elkaar keken, was super gedaan.
Die vond ik ook echt prachtig. Hun blikken zeiden misschien zelfs meer dan hun woorden. Heel mooi gedaan door beiden! :thumbup:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Christel schreef:
Blokje schreef:ook de scene daarop met Marianne en hoe de twee moeders naar elkaar keken, was super gedaan.
Die vond ik ook echt prachtig. Hun blikken zeiden misschien zelfs meer dan hun woorden. Heel mooi gedaan door beiden! :thumbup:
Ja, dat vond ik ook. Zo van 'ik wil dit niet doen, maar ik kan niet anders'.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door Amiche »

Ik vind dat gedoe van konkurrentie om Leo maar niks en ook dat wonen in de garage slaat volgens mij nergens op, maar het levert wel heel leuk spel op. Dat Waldek de douche weer aan de praat heeft gekregen, hoe langzamerhand steeds meer huiselijke spulletjes verschijnen en vandaag dat koken op gas. Ik lachtte me zowat een breuk. Dan zitten ze gedrie aan tafel en dan hebben ze zo'n lol met elkaar. Het gaat nergens over, maar dit soort humor zie ik in Thuis het liefst, daar heeft het vanaf het begin door gescored bij mij. Er mag best een serieus onderwerp worden aangeboord, maar het is geen Rondom Tien, dus een moeilijke situatie verluchtigen met wat absurde humor vind ik echt 'de Max'.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door Luc »

Ik vond de zusjes Verbeeck redelijk puberaal aan hun tafel maar soit.
0 x
Gesloten