De grootste teleurstelling was nu eerder dat Mayra hetero blijkt te zijn.satine schreef:Lou was ook getrouwd, dat heeft uiteindelijk toch niet veel verschil gemaakt.
Allez, nu toch nog.

De grootste teleurstelling was nu eerder dat Mayra hetero blijkt te zijn.satine schreef:Lou was ook getrouwd, dat heeft uiteindelijk toch niet veel verschil gemaakt.
Hmm, in dit geval toch niet.fan_van_marianne schreef:Al dat gedoe kan nu enkel in thuis gebeuren eh
Dat gebeurt in het dagelijkse leven toch ook?fan_van_marianne schreef:Al dat gedoe kan nu enkel in thuis gebeuren eh
Ze heeft in ieder geval de rampenkapper weer bezocht.alma schreef:goed dat ze Ann weer wat te doen willen geven op romantisch vlak, maar moet ze zich dan echt zo als een onnozele puber gedragen?
dit gezegd zijnde: mijn aandacht voor Thuis is weer aangescherpt
Daar heb ik nu ook mijn twijfels bij: hoe zit het met de kleuren, ik zag er geen.Crackers schreef:De ketting die ze van Mayra gekregen heeft vond ik maar niets. Een gesmolten plaatje tin is niet echt om van achter over te vallen
de keuze uit haar kleurenpalet was zo moeilijk te maken denk ik en daarom geeft ze alle kleuren maar samen gegooid en dat geeft... grijsRieka schreef:Daar heb ik nu ook mijn twijfels bij: hoe zit het met de kleuren, ik zag er geen.Crackers schreef:De ketting die ze van Mayra gekregen heeft vond ik maar niets. Een gesmolten plaatje tin is niet echt om van achter over te vallenMayra had een kleurenpalet mee ten huize Bastiaens om te kijken welk kleur er bij Ann's ogen zou passen?????????
nee, alle kleuren op een hoop gegooid geeft bruinCrackers schreef:de keuze uit haar kleurenpalet was zo moeilijk te maken denk ik en daarom geeft ze alle kleuren maar samen gegooid en dat geeft... grijsRieka schreef:Daar heb ik nu ook mijn twijfels bij: hoe zit het met de kleuren, ik zag er geen.Crackers schreef:De ketting die ze van Mayra gekregen heeft vond ik maar niets. Een gesmolten plaatje tin is niet echt om van achter over te vallenMayra had een kleurenpalet mee ten huize Bastiaens om te kijken welk kleur er bij Ann's ogen zou passen?????????
Is Ann ooit van kapsel veranderd?Sigz schreef:Ik hoop dat het iets wordt tussen Ann en Mayra. Mayra is een zeer aantrekkelijke vrouw, ook mijn type.
En inderdaad, Ann heeft al wat mislukte kapsels achter de rug .
in de beginjaren had zij mooie lange haren.interrupted schreef:Is Ann ooit van kapsel veranderd?Sigz schreef:Ik hoop dat het iets wordt tussen Ann en Mayra. Mayra is een zeer aantrekkelijke vrouw, ook mijn type.
En inderdaad, Ann heeft al wat mislukte kapsels achter de rug .