Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)

Gesloten
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Re: Katrien Snackaert (Lotte Vannieuwenborg)

Bericht door Blokje »

daffy duck schreef:Toch misschien een vraagje van mijnentwege: hoe gaan ze dat in beeld brengen? Katrien echt laten een vermageringskuur ondergaan. Zal wel een probleem geven. Dat is niet zoiets dat je met schmink kunt insinueren. Al vond ik dat ze er gisteren al wat bleekskes bijliep! :lolno:
Tjaha, actrice Lotte zal moeten vermageren hé!
Anders zal ze haar rol moeten afstaan aan een magerder meisje en kan ze een carriere als actrice wel vergeten. Je moet er wel wat voor overhebben. ;)

Nee serieus, heb mij dat ook al afgevraagd. Hopelijk niet met het dezelfde software als die voor de vlammetjes van 'ter smisse'. :lol:
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Haha, zou nog eens leuk zijn, zo Thuis met van die computer gestuurde acteurs. Velen zouden er wel op verbeteren 8) .
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Echt wel heel dom van Katrien om naar haar moeder te luisteren. Ze had toch op zijn minst iets tegen Jens kunnen zeggen en samen naar de politie kunnen gaan.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het niet slim dat Katrien de oorbel teruggaf aan Guy 'ik zal het wel terugbezorgen aan Mayra'. Dat is wel bewijsmateriaal.

En tegen Jens heeft ze er ook nog niks van gezegd als ik me niet vergis.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Katrien kan het mss zelf moelijk geloven of wil het nog niet geloven en zoekt daarom naar verklaringen ??
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Luc schreef:Katrien kan het mss zelf moelijk geloven of wil het nog niet geloven en zoekt daarom naar verklaringen ??
Als ze het vertelt aan Jens is ze misschien bang dat die vervolgens Guy iets gaat aandoen en echt zeker was ze natuurlijk ook niet.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc schreef:Katrien kan het mss zelf moelijk geloven of wil het nog niet geloven en zoekt daarom naar verklaringen ??
Ja, zal eerder wel zoiets zijn.
Het klinkt ook wel aannemelijk wat Guy zegt. Wie zou er nu aan denken dat Guy zo goed kan liegen/improviseren.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat denk ik ook. Katrien ziet Guy natuurlijk met heel andere ogen dan wij. En wie legt er nu een link tussen Fien en Guy?
Het is ook goed dat ze niks tegen Jens heeft gezegd. Ik denk ook dat ze toch blijft twijfelen, aan haar houding te zien.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

het is gewoon dom dat Julia en Katrien over die oorbel tegen Guy gesproken hebben. Nu kan hij zich perfect voorbereiden. En dat zijn vingerafdrukken op staan, tjah dat geeft niet want Katrien heeft ze hem zelf gegeven... :doh:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

die oorbel zal wel niet de enige fout zijn die Guy gemaakt heeft ...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:het is gewoon dom dat Julia en Katrien over die oorbel tegen Guy gesproken hebben. Nu kan hij zich perfect voorbereiden. En dat zijn vingerafdrukken op staan, tjah dat geeft niet want Katrien heeft ze hem zelf gegeven... :doh:
euh, die oorbel zal hij gisteren voor het eerst aangeraakt hebben gezien die tijdens het wurgen moet uitgevallen zijn. :)
(vallen oorbellen trouwens zo makkelijk uit?)

@Wallandersenior: denk dat die oorbel nu net de enige fout is die Guy gemaakt heeft
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

lord F. schreef: (vallen oorbellen trouwens zo makkelijk uit?)
Waarschijnlijk niet, maar het is een oorbel die Mayra gemaakt heeft hé speciaal model enal :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

@ Lord,
ik kan me niet voorstellen dat iemand bij een "eerste" en bovendien niet vooraf geplande moord maar één fout maakt :denk:

het is nu aan de speurneuzen van thuis om de foutjes van Guy terug te vinden :lol: succes niet gegarandeerd maar je weet maar nooit :think:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef: (vallen oorbellen trouwens zo makkelijk uit?)
Yes, my lord, oorbellen kunnen soms makkelijk uitvallen, zeker als er geen "stop"op zit van achter. En dat is vaak het geval met die (zelfgemaakte)oorhangers die door middel van een eenvoudige haak in het oor bevestigd worden
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Dat klopt. Een duwtje tegen dat haakje aan de achterkant bijvoorbeeld, en zo'n dingetje floept al uit je oor.

Ik denk ook dat dit niet de enige fout van Guy is, aangezien alles zo snel gegaan is. En als hij verder geen fouten heeft gemaakt, dan zie ik hem zelf nog wel de pedalen verliezen en alles bekennen. :)
Maar goed, dit is het topic van Katrien :oops:
Dat telefoontje van Katrien naar Julia was misschien niet zo'n goed plan, aangezien die nog maar moeilijk de schijn op kan houden nu vrees ik... :problem:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten