Het GROTE speculatie topic
-
- Poster rang 1
Re: Het GROTE speculatie topic
Volgens mij gaan er dingen gebeuren rond de driehoeken Jenny-Leo-Yvette Waldek-Rosa-Luc Franky-Paulien-Bram Tim-Katrien-Stijn.
De vraag is uiteraard waarom en waarover Bram twijfelt. Is het het vaderschap alleen, houdt hij misschien wel van Paulien, maar zijn zijn nieuwe soort gevoelens voor iemand anders intenser?
ik stel het uiteraard enkel in vraag en wil niemand in een bepaalde richting duwen.
Denk dat we hierbuiten ook nog een allerbeste Marianne Bastiaens mogen verwachten en de brand zou ook wel nieuwe elementen kunnen opleveren. Zou er die dag iets speciaals te doen zijn in ter smissen dat de hele cast daar aanwezig is? Misschien een soort aanstelling van de nieuwe gerante of openbare verkoop?
De vraag is uiteraard waarom en waarover Bram twijfelt. Is het het vaderschap alleen, houdt hij misschien wel van Paulien, maar zijn zijn nieuwe soort gevoelens voor iemand anders intenser?
ik stel het uiteraard enkel in vraag en wil niemand in een bepaalde richting duwen.
Denk dat we hierbuiten ook nog een allerbeste Marianne Bastiaens mogen verwachten en de brand zou ook wel nieuwe elementen kunnen opleveren. Zou er die dag iets speciaals te doen zijn in ter smissen dat de hele cast daar aanwezig is? Misschien een soort aanstelling van de nieuwe gerante of openbare verkoop?
0 x
-
- Poster rang 1
- x 15
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Terrorist Marianne 

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Crackers
- Poster rang 5
die zullen al vroeger trouwen volgens mij, Rosa zal Luc deze avond al ten huwelijk vragenSandertje schreef:Of een huwelijksfeest (Rosa/Luc)?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Luc
- Poster rang 4
Tegen dan is de echtscheidingsprocedure al ingezet volgens mijCrackers schreef:die zullen al vroeger trouwen volgens mij, Rosa zal Luc deze avond al ten huwelijk vragenSandertje schreef:Of een huwelijksfeest (Rosa/Luc)?

0 x
-
- Poster rang 1
- x 15
Ik hoop ECHT dat Marianne Ter Smissen in brand steekt en dat het geen ongeluk is. Ik zou erg graag Leah Thys een gekke Marianne zien spelen, iets wat volgens mij erg hard op haar lijf is geschreven en dat voorval zou ook erg veel in Thuis veranderen. Ik ga er van uit dat Geert niet meer met haar zou willen zijn en ook haar dochter en zoon. En dan moet ze proberen haar onschuld te bewijzen en eventueel zelf voor de schade opdraaien waardoor ze haar sjieke villa bijna verliest. Sorry, ik laat me even gaan, maar ik vind dat Thuis wel eens iets geks mag doen, zoveel blijft hetzelfde.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
ja dat mag wel eens gebeuren, dat ze dement of schizofreen wordt of alzheimer krijgtSandertje schreef:Ik hoop ECHT dat Marianne Ter Smissen in brand steekt en dat het geen ongeluk is. Ik zou erg graag Leah Thys een gekke Marianne zien spelen, iets wat volgens mij erg hard op haar lijf is geschreven en dat voorval zou ook erg veel in Thuis veranderen. Ik ga er van uit dat Geert niet meer met haar zou willen zijn en ook haar dochter en zoon. En dan moet ze proberen haar onschuld te bewijzen en eventueel zelf voor de schade opdraaien waardoor ze haar sjieke villa bijna verliest. Sorry, ik laat me even gaan, maar ik vind dat Thuis wel eens iets geks mag doen, zoveel blijft hetzelfde.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Klinkt allemaal wel grappig, maar zo'n extreme dingen zorgen wel voor zoveel verandering dat ze hierna niet veel meer kunnen doen met het personage "Marianne". Het wordt allemaal zo ongeloofwaardig dan. Eerlijk gezegd vind ik ze de laatste tijd sowieso al te ver doorgeslagen, met Mariannes obsessie naar haar kleinkinderen toe.Crackers schreef:ja dat mag wel eens gebeuren, dat ze dement of schizofreen wordt of alzheimer krijgtSandertje schreef:Ik hoop ECHT dat Marianne Ter Smissen in brand steekt en dat het geen ongeluk is. Ik zou erg graag Leah Thys een gekke Marianne zien spelen, iets wat volgens mij erg hard op haar lijf is geschreven en dat voorval zou ook erg veel in Thuis veranderen. Ik ga er van uit dat Geert niet meer met haar zou willen zijn en ook haar dochter en zoon. En dan moet ze proberen haar onschuld te bewijzen en eventueel zelf voor de schade opdraaien waardoor ze haar sjieke villa bijna verliest. Sorry, ik laat me even gaan, maar ik vind dat Thuis wel eens iets geks mag doen, zoveel blijft hetzelfde.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Misschien verkoopt Marianne ter smissen en koopt Rosa het ( met de centen van Luc) en eens het van Rosa is, laat Marianne het afbranden. Ze weet misschien van Tom dat Rosa niet in orde is met de brandverzekering en dan slaat ze toe.
0 x
-
- x 435
Dit klinkt echt wel als "Marianne"Shabba schreef:Misschien verkoopt Marianne ter smissen en koopt Rosa het ( met de centen van Luc) en eens het van Rosa is, laat Marianne het afbranden. Ze weet misschien van Tom dat Rosa niet in orde is met de brandverzekering en dan slaat ze toe.

Maar ik voeg er nog aan toe dat Marianne eerst zal zorgen dat ze een goed alibi heeft, en/of iemand die voor kortsluiting zorgt op een manier dat er brand uitbreekt. Marianne is niet gewoon van werken, die zal haar eigen handen niet vuil maken...

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Tenzij ze doorslaat...
Marianne is ook niet meteen het type dat op een perron gaat staan vechten he?
Ik zie haar al over de binnenkoer van Ter Smissen sluipen met een jerrycan naft...

Marianne is ook niet meteen het type dat op een perron gaat staan vechten he?

Ik zie haar al over de binnenkoer van Ter Smissen sluipen met een jerrycan naft...

0 x
-
- x 435
satine schreef:Tenzij ze doorslaat...![]()
Marianne is ook niet meteen het type dat op een perron gaat staan vechten he?![]()

Joehoe, laat dat seizoenseinde maar komen, als 't dit de finale zal worden!
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Bwa, dat vechten daar tukte ze al vaker niet voor terug, als men haar maar ver genoeg drijft. Betty kon bijvoorbeeld ook een glas bier in haar gezicht krijgen.satine schreef:Tenzij ze doorslaat...![]()
Marianne is ook niet meteen het type dat op een perron gaat staan vechten he?![]()

Rondsluipen met een jerrycan naft daarentegen...

Al moet ik toegeven dat de gedachte alleen al hilarisch is.

Maar dan nog, het verleden heeft uitgewezen dat alle geflipte personages snel genoeg verdwijnen na hun uitspattingen, en dat zie ik toch niet graag gebeuren met Marianne. Ik hoop dus dat ze haar niet al te gekke dingen uit laten halen...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Bwah Veronique is nog vrij lang gebleven na haar geflipte periode en was de laatste seizoenen vooral braaf en saai.Christel schreef:Bwa, dat vechten daar tukte ze al vaker niet voor terug, als men haar maar ver genoeg drijft. Betty kon bijvoorbeeld ook een glas bier in haar gezicht krijgen.satine schreef:Tenzij ze doorslaat...![]()
Ik zie haar al over de binnenkoer van Ter Smissen sluipen met een jerrycan naft...![]()
Rondsluipen met een jerrycan naft daarentegen...![]()
Al moet ik toegeven dat de gedachte alleen al hilarisch is.![]()
Maar dan nog, het verleden heeft uitgewezen dat alle geflipte personages snel genoeg verdwijnen na hun uitspattingen, en dat zie ik toch niet graag gebeuren met Marianne. Ik hoop dus dat ze haar niet al te gekke dingen uit laten halen...
0 x
- dylan
- Poster rang 1
dat is waarShabba schreef:Bwah Veronique is nog vrij lang gebleven na haar geflipte periode en was de laatste seizoenen vooral braaf en saai.Christel schreef:Bwa, dat vechten daar tukte ze al vaker niet voor terug, als men haar maar ver genoeg drijft. Betty kon bijvoorbeeld ook een glas bier in haar gezicht krijgen.satine schreef:Tenzij ze doorslaat...![]()
Ik zie haar al over de binnenkoer van Ter Smissen sluipen met een jerrycan naft...![]()
Rondsluipen met een jerrycan naft daarentegen...![]()
Al moet ik toegeven dat de gedachte alleen al hilarisch is.![]()
ik stem voor marrianne als psycho-bitch
met daarnaa een vakantietje richting het krankenhauze (niet permanent ofcourse)
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?