Shabba schreef:veel hangt af van scenario en regie. Voor hetzelfde geld spelen die met een ander scenario en andere regisseur de pannen van het dak.
Exit Mo en Bianca in de seizoensfinale (aflevering 3000)
- dylan
- Poster rang 1

Re: Exit Mo en Bianca in de seizoensfinale (aflevering 3000)
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Luc
- Poster rang 4

Thuis werkt anders met 7 verschillende regisseurs.dylan schreef:Shabba schreef:veel hangt af van scenario en regie. Voor hetzelfde geld spelen die met een ander scenario en andere regisseur de pannen van het dak.
0 x
-
Rieka
- x 435
Overdaad schaadt!Luc schreef:Thuis werkt anders met 7 verschillende regisseurs.dylan schreef:Shabba schreef:veel hangt af van scenario en regie. Voor hetzelfde geld spelen die met een ander scenario en andere regisseur de pannen van het dak.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ja ik vind ook dat je voorzichtig moet zijn met acteerprestaties beoordelen. Men moet het doen met het script dat wordt neergelegd en daar het beste van maken. Mo heeft betere verhaallijnen gehad waarmee ik mij ook beter kon identificeren dan in de huidige lijn. Bianca ken ik niet van haar eerdere optreden - ik heb wel het eerste seizoen op youtub een beetje 'doorgebladerd' en was niet zo onder de indruk van haar als tiener. Peggy was toen al veel heftiger. Maar de actrice zet wel een realistisch typje neer. Het zijn de rare ontwikkelingen die het zo moeilijk maken de reakties realistisch uit te spelen. Met soapies is het echter wel vaak dat je er niets meer van hoort als hun rol over is, of dat ze een heel mooie karriere krijgen. Er schijnt niet veel tussenin te zitten.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me helemaal bij aan...Luc schreef:Hmmm... vind hen eigenlijk eerder bij de zwakkere acteurs en het zijn echt 2 personages waar ik niets bij voel: geen sympathie, geen medelijden, je kunt er ook niet mee lachen, niets...
En ik vind het geen slechte acteurs, maar geweldige ook niet. Maar dat geldt wat mij betreft ook voor Sally-Jane van Horenbeeck en Wim Stevens bijvoorbeeld. Smaken verschillen nu eenmaal, toch?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Luc
- Poster rang 4

Ja, smaken verschillen maar ik heb hetzelfde gedacht bij Sally Jane en WimChristel schreef:Daar sluit ik me helemaal bij aan...Luc schreef:Hmmm... vind hen eigenlijk eerder bij de zwakkere acteurs en het zijn echt 2 personages waar ik niets bij voel: geen sympathie, geen medelijden, je kunt er ook niet mee lachen, niets...
En ik vind het geen slechte acteurs, maar geweldige ook niet. Maar dat geldt wat mij betreft ook voor Sally-Jane van Horenbeeck en Wim Stevens bijvoorbeeld. Smaken verschillen nu eenmaal, toch?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Een zwak nietszeggend personage spelen wil nog niet zeggen dat je een slechte acteur bent.
0 x