Bedankt! Ik heb er ondertussen al hoor.Christel schreef:Onder andere HIER op Sherpa.be..linniethepooh schreef:Tickets zouden vanaf vandaag beschikbaar zijn, maar ik zie nergens iets. Weet iemand waar ze al bestelbaar zijn?
Thuisdag 2011
-
linniethepooh
- Nog geen rang
Re: Thuisdag
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ah, da's mooi! Dan wens ik je heel veel plezier op de Thuisdag!linniethepooh schreef:Bedankt! Ik heb er ondertussen al hoor.Christel schreef:Onder andere HIER op Sherpa.be..linniethepooh schreef:Tickets zouden vanaf vandaag beschikbaar zijn, maar ik zie nergens iets. Weet iemand waar ze al bestelbaar zijn?Woensdag iets na 16u hadden ze de link geactiveerd. Ik heb tickets nr 19 tot 23 dus was bij de eersten!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

er komt waarschijnlijk maar een man of 30linniethepooh schreef:Bedankt! Ik heb er ondertussen al hoor.Christel schreef:Onder andere HIER op Sherpa.be..linniethepooh schreef:Tickets zouden vanaf vandaag beschikbaar zijn, maar ik zie nergens iets. Weet iemand waar ze al bestelbaar zijn?Woensdag iets na 16u hadden ze de link geactiveerd. Ik heb tickets nr 19 tot 23 dus was bij de eersten!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Rieka
- x 435
Ik heb ondertussen al mijn kans gewaagd om een gratis ticket te bemachtigen, wjd?Crackers schreef:er komt waarschijnlijk maar een man of 30linniethepooh schreef:Bedankt! Ik heb er ondertussen al hoor.Christel schreef:Onder andere HIER op Sherpa.be..linniethepooh schreef:Tickets zouden vanaf vandaag beschikbaar zijn, maar ik zie nergens iets. Weet iemand waar ze al bestelbaar zijn?Woensdag iets na 16u hadden ze de link geactiveerd. Ik heb tickets nr 19 tot 23 dus was bij de eersten!
Er zijn gratis tickets te winnen via TV1?!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

je vermindert wel je kansen door dit hier te vermelden, wjd?Rieka schreef:Ik heb ondertussen al mijn kans gewaagd om een gratis ticket te bemachtigen, wjd?
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik gun mijn medeforummers ook een kans.Crackers schreef:je vermindert wel je kansen door dit hier te vermelden, wjd?Rieka schreef:Ik heb ondertussen al mijn kans gewaagd om een gratis ticket te bemachtigen, wjd?
0 x
-
linniethepooh
- Nog geen rang
Haha! Allemaal goed voor mij hoor! Ik hoef geen grote massa! More food and drinks for us!Crackers schreef:er komt waarschijnlijk maar een man of 30linniethepooh schreef:Bedankt! Ik heb er ondertussen al hoor.Christel schreef:Onder andere HIER op Sherpa.be..linniethepooh schreef:Tickets zouden vanaf vandaag beschikbaar zijn, maar ik zie nergens iets. Weet iemand waar ze al bestelbaar zijn?Woensdag iets na 16u hadden ze de link geactiveerd. Ik heb tickets nr 19 tot 23 dus was bij de eersten!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

welke zender is dat?Rieka schreef: Er zijn gratis tickets te winnen via TV1?!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Wie van jullie gaat er naar de Thuisdag?
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik, als ik een gratis ticket win.Crackers schreef:Wie van jullie gaat er naar de Thuisdag?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Je gaat dus nietRieka schreef:Ik, als ik een gratis ticket win.Crackers schreef:Wie van jullie gaat er naar de Thuisdag?
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik ben al 2X bij de gelukkige winnaars geweest, waarom dan geen derde keer?!Crackers schreef:Je gaat dus nietRieka schreef:Ik, als ik een gratis ticket win.Crackers schreef:Wie van jullie gaat er naar de Thuisdag?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

hoeveel tickets waren er te winnen? Ik hoop voor jou dat je er bij bent maar de kans is relatief klein niet? Denk dat daar wel veel mensen aan deel nemen.Rieka schreef:Ik ben al 2X bij de gelukkige winnaars geweest, waarom dan geen derde keer?!Crackers schreef:Je gaat dus nietRieka schreef:Ik, als ik een gratis ticket win.Crackers schreef:Wie van jullie gaat er naar de Thuisdag?
0 x
-
Rieka
- x 435
Geen idee hoeveel tickets er te winnen waren/zijn.Crackers schreef:hoeveel tickets waren er te winnen? Ik hoop voor jou dat je er bij bent maar de kans is relatief klein niet? Denk dat daar wel veel mensen aan deel nemen.Rieka schreef:Ik ben al 2X bij de gelukkige winnaars geweest, waarom dan geen derde keer?!Crackers schreef:Je gaat dus nietRieka schreef:Ik, als ik een gratis ticket win.Crackers schreef:Wie van jullie gaat er naar de Thuisdag?
Feit is dat ik ga op voorwaarde dat ik een gratis ticket win, anders blijf ik thuis. Is dat nu voldoende als antwoord?
0 x