bram: "allé pak het" (pfffff ik lag plat

franky: ...

franky and bram sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G

het is nog niet zo ver he, eerst moet Franky nog een mot op zijn gezicht krijgen van BramDyl957 schreef:wel als we kijken naar "volgende week in thuis"
bram: "allé pak het" (pfffff ik lag plat)
franky and bram sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G
ik denk toch dat bram te verrast gaat zijn, franky gaat hem een "tot" geven en bram gaat hem wegduwen en zeggen "wtf, maat? wa doede gij nu?" en dan generiekCrackers schreef:het is nog niet zo ver he, eerst moet Franky nog een mot op zijn gezicht krijgen van BramDyl957 schreef:wel als we kijken naar "volgende week in thuis"
franky and bram sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-Gwant die zal dat niet zomaar laten gebeuren denk ik
inderdaad en dan generiek en het zou mij nog niet verwonderen dat we moeten wachten tot vrijdag om die scene te zien en dan generiek en dan wachten tot de maandag er na om Brams reactie te zien.Dyl957 schreef:ik denk toch dat bram te verrast gaat zijn, franky gaat hem een "tot" geven en bram gaat hem wegduwen en zeggen "wtf, maat? wa doede gij nu?" en dan generiekCrackers schreef:het is nog niet zo ver he, eerst moet Franky nog een mot op zijn gezicht krijgen van BramDyl957 schreef:wel als we kijken naar "volgende week in thuis"
franky and bram sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-Gwant die zal dat niet zomaar laten gebeuren denk ik
Kan hij aan Tom tips vragen voor de verzorging ervan.Crackers schreef:
eerst moet Franky nog een mot op zijn gezicht krijgen van Bram
Luc schreef:Kan hij aan Tom tips vragen voor de verzorging ervan.Crackers schreef:
eerst moet Franky nog een mot op zijn gezicht krijgen van Bram
Volgens mij gaat Bram nog wel eens bijdraaien, als hij van de eerste schok bekomen is.Shabba schreef:Is dit nu het einde van Franky en Bram? Vond die zo leuk samen....
Z'n reactie was nu wel niet onverwacht?Christel schreef:Volgens mij gaat Bram nog wel eens bijdraaien, als hij van de eerste schok bekomen is.Shabba schreef:Is dit nu het einde van Franky en Bram? Vond die zo leuk samen....
Ik had de reactie van Bram erger verwacht, had gedacht dat hij Franky een oplawaai zou verkopenlord F. schreef:Z'n reactie was nu wel niet onverwacht?Christel schreef:Volgens mij gaat Bram nog wel eens bijdraaien, als hij van de eerste schok bekomen is.Shabba schreef:Is dit nu het einde van Franky en Bram? Vond die zo leuk samen....
Voor de vriendschap zal het wellicht ooit nog weer goed komen, maar denk dat he wel heel ongeloofwaardig zou zijn moesten ze nog een koppel worden.