We miss you!!!!! :help:
Mathilde
-
anja
- x 435
-
koetje36
- Poster rang 1

Wa is er met da mens gebeurt? Die heeft toch ook ne slag van de molen. Da mens is veel te vriendelijk. Zou het blijvend zijn of zou het van korte duur zijn. Rosa heeft gelijk dat ze zegt tegen Eva dat ze Mathilde niet voor de volle 100% mag vertrouwen. Das veel te gevaarlijk. Ge weet nooit met da mens.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Zie spoilers : Mathilde wil een appartementje kopen voor Eva (toch niet in Eldorado zeker ?). Het was te verwachten dat ze Eva dichter bij zich wou, en ergens waar ze weet waar ze is ,en waar ze haar kan controleren.
Ik vond het al vreemd dat Mathilde direct akkoord was dat Eva gratis in Ter Smissen mocht blijven. Vooral omdat Rosa, Werner zo verdedigde vroeger (nu hebben ze blijkbaar geen contact meer).
Ik vond het al vreemd dat Mathilde direct akkoord was dat Eva gratis in Ter Smissen mocht blijven. Vooral omdat Rosa, Werner zo verdedigde vroeger (nu hebben ze blijkbaar geen contact meer).
0 x
-
koetje36
- Poster rang 1

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Echt helemaal veranderen kan iemand niet zomaar volgens mij... Maar van de andere kant: ze is wel een oma, die haar kleinkind tijden niet gezien heeft. Ze is natuurlijk als de dood dat ze Nand nog een keertje kwijt raakt, dus ik kan me zo voorstellen dat ze alle mogelijke moeite doet om Eva en hem hier te houden. Ze slikte gisteren haar woorden ook in toen Eva dat drankje wilde betalen, en vond dat ineens goed. Ik denk dat ze beseft dat ze Eva met haar dwingende gedrag weggejaagd heeft en dus nu een andere "tactiek" probeert. Ze zal misschien geleerd hebben van haar fouten..!koetje36 schreef:tja, Mensen kunnen veranderen zeker. maar mathilde, da blijft toch een geval appart. Zou die wel kunnen veranderen? K weet zo niet.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Essa
- Nog geen rang
-
LoreWittemans
- Nog geen rang
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
- Mona'ke
- Poster rang 2

ik denk dat mathilde echt wel veranderd is. Met het vertrek van Nand en Eva heeft zij misschien ingezien dat ze Eva echt manipuleerde en het haar echt lastig maakte. Maar we moeten nog wel oppassen voor mathilde, wie weet heeft ze wel een sluw plan in haar hoofd ( bijvoorbeeld nand ontvoeren, zoals veronique in de tijd met julie)
0 x
-
lies
- Nog geen rang