Je hebt Eddy's en Eddy's Nancyeddy en nancy schreef:Oergevoelens zijn toch niets voor den Eddy![]()
Eddy
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Rieka
- x 435
Et Voilà, en onzen Eddy is puur oergevoelens, net als zijn onbetaalbare Nancy, kuisvrouw en spionne van Marianne Bastiaens.Crackers schreef:Je hebt Eddy's en Eddy's Nancyeddy en nancy schreef:Oergevoelens zijn toch niets voor den Eddy![]()
Eddy
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik kijk enorm uit naar de aflevering van deze avond en naar die van morgen, eindelijk Eddy terug 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 977
- x 582
En hij zal heel content zijn dat zijn Nanzke voor hem een job heeft kunnen regelen 
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Crackers schreef:Ik kijk enorm uit naar de aflevering van deze avond en naar die van morgen, eindelijk Eddy terug
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

nog 6 uur en we zien Eddy terug, ik ben echt benieuwd 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
^ Dan ben je niet de enige!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Ik ben ook benieuwd. Het zal niet meevallen om weer in de maatschappij terug te keren, na al zijn ontberingen. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Na dat dansje van Nancy is Eddy die ontberingen helemaal vergeten.jessie V. schreef:Ik ben ook benieuwd. Het zal niet meevallen om weer in de maatschappij terug te keren, na al zijn ontberingen.
Of hij wil terug naar Rusland, dat kan ook.
0 x
-
Rieka
- x 435
't Is niet waar, hé?!
Eddy komt niet meer terug? Dat kan niet, ik protesteer!
Eddy komt niet meer terug? Dat kan niet, ik protesteer!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Heeft Thuis de scenaristen van VTM over genomen? Met de exploten van afgelopen twee weken in Thuis kan ik niet meer lachen. Een gepikt scenario van FC De Kampioenen ivm die recensent van Zus & Zo en dan nog 4 sterren krijgen
en dan nu dit met Eddy. 3 gevangenen waarvan er 2 omgekomen zijn in een transport in Rusland.
Totale onzin!
en dan nu dit met Eddy. 3 gevangenen waarvan er 2 omgekomen zijn in een transport in Rusland.
Totale onzin!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Daan Hugaert had mss loonopslag gevraagd? 
Enfin, zo'n anti-climax voor al die tijd dat hij in de begingeneriek stond terwijl hij niet meespeelde.
Enfin, zo'n anti-climax voor al die tijd dat hij in de begingeneriek stond terwijl hij niet meespeelde.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Anubis4ever1
- Nog geen rang
Ze zouden de prutser(s) die dit hebben geschreven op staande voet moeten ontslaan. Hoe durven ze het in hunne holle kop te halen om de'n Eddy te laten sterven. Dit is/was één van de beste personages uit de hele serie, een schande...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

ja we weten allemaal wel beter natuurlijk...
maar het gaat mij om de verhaallijnen waarover hier altijd sprake. Ongeloofwaardiger kan het haast niet. Terug naar VTM met die scenaristen
maar het gaat mij om de verhaallijnen waarover hier altijd sprake. Ongeloofwaardiger kan het haast niet. Terug naar VTM met die scenaristen
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het zal wel iets zijn zeker dat Daan het niet zag zitten om terug te keren naar Thuis? En dat hij dat pas beslist heeft na de opnames van de laatste reeks Witse?
Allez, ik zie anders niet in waarom ze één van hun leukste personages plots laten sterven.
Allez, ik zie anders niet in waarom ze één van hun leukste personages plots laten sterven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!