Inhouden seizoen 15

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Re: 08/02 - 12/02

Bericht door jessie V. »

Als Jenny daar komt te werken werkt er tenminste een vaste kracht daar, want nu is het vaak zo: wie heeft er tijd en zin?
Het lijkt me tcoh wel een belangrijke plaats die dispatch.
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: 22/02 - 26/02

Bericht door Mlies »

Wow, dat zou wel héél plezant zijn als dat echt waar is. Leontien die terug komt. Vond dat altijd een fantastische actrice en 't was jammer dat ze haar er uit schreven. *wishful thinking*!!!

@ zara: ergens anders op't forum las ik inderdaad dat Geert en Marianne dit seizoen nog trouwen.
0 x
Runaway Dreamer
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik denk als Luc wat minder verhaal zou hebben (wat nu nog niet meteen het geval is met zijn plannen van Sanitechniek en de perikelen met Rosa), dat dan het wel eens goed zou kunnen dat Leontien dan terugkeert, maar ik denk niet dat het voor de eerstkomende jaren zal zijn. Peggy en Bianca zijn ook pas veel later teruggekeerd.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: 08/02 - 12/02

Bericht door Luc »

Van Frank zou ik het nog durven aannemen moest het wat minder gaat met Simonne om opnieuw iets met Jenny te beginnen, maar van Jenny haar kant zou ik het totaal onbegrijpelijk vinden.
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Wie weet, ik zou 't alleszins fantastisch vinden :D
Bianca mogen ze daarentegen wel terug op de vlieger zetten naar Canada :P Peggy mag blijven :lol:
0 x
Runaway Dreamer
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Mlies schreef:Wie weet, ik zou 't alleszins fantastisch vinden :D
Bianca mogen ze daarentegen wel terug op de vlieger zetten naar Canada :P Peggy mag blijven :lol:
Ik zou het ook leuk vinden mocht Leontien terug komen. En dan mogen ze inderdaad Tom en Bianca terug naar Canada of Verwegistan laten gaan.
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Simonne :mrgreen: dan toch terug naar Herman?
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het geheim van Katrien ? Dat ze toch iets heeft met Filip ?
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: 01/03 - 05/03

Bericht door Mieke »

Wat is er weer met Kris? Bruno dood ofzo? :?

en jeeej Tom en Peggy weer samen! :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
RuneThandy
Nog geen rang

Tja, Tom-Peggy. Ik denk dat mijn mening zo langzamerhand over Tom wel duidelijk is. Naar Verweggistan met die gast. :!:

Met Bruno schijnt er iets ergs te gebeuren de vrijdag ervoor. Dat zal er wel mee te maken hebben.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

RuneThandy schreef:Tja, Tom-Peggy. Ik denk dat mijn mening zo langzamerhand over Tom wel duidelijk is. Naar Verweggistan met die gast. :!:

Met Bruno schijnt er iets ergs te gebeuren de vrijdag ervoor. Dat zal er wel mee te maken hebben.
Mijn mening wat Tom betreft is precies hetzelfde. Tom met Peggy vond ik zeker leuker dan Tom met Bianca, maar van de andere kant zou ik hem nu het allerliefste gewoon alleen achter zien blijven. Vind het heel ongeloofwaardig dat die 2 nog iets in hem blijven zien, na alles wat hij gedaan heeft. Ook het gepush van Marianne vind ik erover. Ik snap dat ze willen laten zien dat zij voor haar familie door het vuur gaat ofzo, maar Marianne is nooit achterlijk geweest, terwijl ze in dit geval wel héél blind is voor alles wat Tom gedaan heeft.
De volgende stap gaat dan waarschijnlijk weer zijn dat zij Peggy niet accepteert of iets dergelijks, en vervolgens ook weer maanden gezever over het kind van Tom en Bianca... :roll:
Ik vind dat ze al die personages serieus om zeep aan het helpen zijn, aangezien het er allemaal echt wel over is :help:

En wat Bruno betreft, vraag ik me wel af of hij een ongeluk op een werf krijgt ofzo... Dan zou Luc toch nog gelijk krijgen met zijn verzekeringspapieren.. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
RuneThandy
Nog geen rang

Ik mocht Peggy altijd graag. Ze was zeer zelfstandig en had haar eigen mening. Maar nu loopt ze als een hondje achter Tom aan.
Hij liegt, bedriegt en van alles en nog wat en zij schijnt nu alles te pikken. Wat ik me nog herinner van eerder, zou ze dit nooit accepteren.
Ze hebben haar character volledig om zeep geholpen.

Hetzelfde geldt eigenlijk voor Tom. Als ik terugdenk aan de eerste en tweede serie, was hij totaal anders.
En als ik hem nu met twee handen in z'n zij zie staan te dribbelen, amper de mensen aankijkend, krijg ik echt een hekel aan hem.

Maar ik ben bang dat we er nog lang niet vanaf zijn. Straks komt natuurlijk het getouwtrek om de baby.
En als hij straks met Peggy gaat, zal hij ook wel naar Ter Smissen verhuizen. :x
Hier gaan we nog heel lang "plezier" van hebben. :evil:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Als het straks misschien goed komt tussen Peggy en Tom krijgen we ook weer de hysterie van An, bang dat ze het kind weer af moet geven. Misschien zou dat ook wel logisch zijn, want dat kind hoort natuurlijk bij zijn eigen ouders.
An reageert altijd heel panisch en ziet in iedere situatie een gevaar om haar dochter weer te verliezen. Dat zou ook erg voor haar zijn, maar ik moet altijd lachen om haar paniek-gezicht.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Als het straks misschien goed komt tussen Peggy en Tom krijgen we ook weer de hysterie van An, bang dat ze het kind weer af moet geven. Misschien zou dat ook wel logisch zijn, want dat kind hoort natuurlijk bij zijn eigen ouders.
An reageert altijd heel panisch en ziet in iedere situatie een gevaar om haar dochter weer te verliezen. Dat zou ook erg voor haar zijn, maar ik moet altijd lachen om haar paniek-gezicht.
Ik ook.. :twisted:

Van de ene kant hoop ik ook dat Sandrine terug gaat naar Peggy en Tom, alleen al omdat ik die hele verhaallijn van Ann als moeder van het kind van haar broer en "de buurvrouw" nog steeds te idioot voor woorden vind eigenlijk. Maar van de andere kant vind ik ook dat Peggy en Tom bewezen hebben dat ze totaal niet geschikt zijn als ouders... Peggy staat haar bloedeigen kind af omdat ze Tom niet kwijt wil, en Tom...tsja, ik vraag me af of hij ergens wél voor geschikt is. In die zin is Sandrine wel beter af bij Ann...
En dan komt er ook weer gedonder met Marianne, die het natuurlijk niet aan kan zien dat Ann haar kind kwijt raakt maar van de andere kant Tom ook niet kwijt wil. En Jenny en Bianca, die op hun achterste poten gaan staan omdat Tom weer bij Peggy is, enz.
Ik weet niet of dat alles zo geweldig gaat zijn.
Ook dit bewijst wat mij betreft maar weer eens dat ze er echt een soep van aan het maken zijn... :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
jessie V. schreef:Als het straks misschien goed komt tussen Peggy en Tom krijgen we ook weer de hysterie van An, bang dat ze het kind weer af moet geven. Misschien zou dat ook wel logisch zijn, want dat kind hoort natuurlijk bij zijn eigen ouders.
Ik ook.. :twisted:

Van de ene kant hoop ik ook dat Sandrine terug gaat naar Peggy en Tom, alleen al omdat ik die hele verhaallijn van Ann als moeder van het kind van haar broer en "de buurvrouw" nog steeds te idioot voor woorden vind eigenlijk. Maar van de andere kant vind ik ook dat Peggy en Tom bewezen hebben dat ze totaal niet geschikt zijn als ouders... Peggy staat haar bloedeigen kind af omdat ze Tom niet kwijt wil, en Tom...tsja, ik vraag me af of hij ergens wél voor geschikt is. In die zin is Sandrine wel beter af bij Ann...
En dan komt er ook weer gedonder met Marianne, die het natuurlijk niet aan kan zien dat Ann haar kind kwijt raakt maar van de andere kant Tom ook niet kwijt wil. En Jenny en Bianca, die op hun achterste poten gaan staan omdat Tom weer bij Peggy is, enz.
Ik weet niet of dat alles zo geweldig gaat zijn.
Ook dit bewijst wat mij betreft maar weer eens dat ze er echt een soep van aan het maken zijn... :(
Me like soep, maar geen soap-soep! :twisted:
0 x
Gesloten