Nog meer jongeren dus... Ik ben eens benieuwd!Acteur Bert Verbeke nieuwe aanwinst "Thuis"
"Thuis" krijgt er vanaf dinsdag 13 oktober een nieuw personage bij: Bram, een 17-jarige jongen die met een leercontract aan de slag gaat bij Sanitechniek. De rol van Bram zal vertolkt worden door Bert Verbeke. Dat meldt de VRT woensdag.
Bert Verbeke is nog maar net afgestudeerd aan het conservatorium in Brussel, maar heeft wel al enkele ervaringen opgedaan. Hij vertolkte gastrollen in "Witse" en "Zonde van de zendtijd" en was te zien in de Provincieshow met het ensemble Cats. Hij speelde ook verschillende personages in het stuk "Midzomernachtsdroom", dat geregisseerd werd door zijn "Thuis"-collega Leah Thys. Zijn personage in "Thuis" is zeventien en werkt liever met zijn handen dan hij op de schoolbanken zit. Gelukkig is hij meer dan welkom bij het loodgietersbedrijf Sanitechniek.
Bron: Nieuws.be
Nieuwe personages
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Nieuwe personages
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Mona'ke
- Poster rang 2

- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
-
Rieka
- x 435
Is't weer van datte?Nickos schreef:En hij is van 1983. Héél geloofwaardig
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
't Is nog niet erg genoeg dat Frankyboy d'r als een verouderde tiener bijloopt, nu ook dat nog !! Misschien toch wat beter aan de casting werken .....Rieka schreef:Is't weer van datte?Nickos schreef:En hij is van 1983. Héél geloofwaardig
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ze kunnen Veerle Baetens misschien vragen als de bomma van "Rocky"?daffy duck schreef:'t Is nog niet erg genoeg dat Frankyboy d'r als een verouderde tiener bijloopt, nu ook dat nog !! Misschien toch wat beter aan de casting werken .....Rieka schreef:Is't weer van datte?Nickos schreef:En hij is van 1983. Héél geloofwaardig
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Dat is niets nieuws. Sofie, Sam, Aïcha, Femke, Paulien, Katrien, Jens, Tim... zijn in het werkelijk leven ouder dan hun personages. Tja, de wet op de kinderarbeid zeker? (Al die personages zijn er als tieners in de reeks gekomen) 
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ben je zeker van Jensmona'ke schreef: Sofie, Sam, Aïcha, Femke, Paulien, Katrien, Jens, Tim... zijn in het werkelijk leven ouder dan hun personages.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ze doen dat inderdaad eigenlijk altijd. Maar ik moet wel zeggen dat het bij de een al geloofwaardiger overkomt dan bij de andere. Franky bijvoorbeeld, vind ik nog steeds wel een leuk personage maar ik moet wel zeggen dat ik hem er stukken ouder uit vind zien dan 16 jaar. Vooral nu met die "pest-verhaallijn", en Leo's gedrag als opa tegenover hem, vind ik het soms een beetje vreemd overkomen
Maar goed, misschien valt dat bij dit nieuwe personage wel weer mee...
Maar goed, misschien valt dat bij dit nieuwe personage wel weer mee...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
De Franky van nu ziet er inderdaad te oud uit voor die rol. Het is echt komisch!
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
maar zijn acteerprestaties zijn wel beter dan die van de vorige, het zal daarom wel zijn dat ze altijd oudere acteurs vragen voor jongere rollen. Het meisje dat Paulien speelt is ook al 25 geloof ik, en dat had ik echt nooit gezien moest ik het een paar weken terug niet in den Dag Allemaal gelezen hebbenjessie V. schreef:De Franky van nu ziet er inderdaad te oud uit voor die rol. Het is echt komisch!
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Jens is mss een uitzondering op de regel...Luc schreef:Ben je zeker van Jensmona'ke schreef: Sofie, Sam, Aïcha, Femke, Paulien, Katrien, Jens, Tim... zijn in het werkelijk leven ouder dan hun personages.?
0 x
- Luc
- Poster rang 4

hmm.. dat denk ik niet... het nieuwe personage is iemand van 17 en wordt gespeeld door een 26-jarigeChristel schreef: Maar goed, misschien valt dat bij dit nieuwe personage wel weer mee...
franky is 16 en wordt gespeeld door een 22-jarige..
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Het gaat niet over de acteerprestaties van de nieuwe Franky,hoor! Daar is weinig op aan te merken. Maar die andere jongen was nog een kind en zo werd hij ook behandeld door de familie. Deze ziet er veel ouder uit en wordt op dezelfde manier behandeld als de vroegere Franky. Over het algemeen kan een oudere acteur of actrice best een jonger persoon spelen, dat is hier vaak genoeg gebeurd, maar deze jongen is qua stem en uiterlijk gewoon veel ouder.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me helemaal bij aan.jessie V. schreef:Het gaat niet over de acteerprestaties van de nieuwe Franky,hoor! Daar is weinig op aan te merken. Maar die andere jongen was nog een kind en zo werd hij ook behandeld door de familie. Deze ziet er veel ouder uit en wordt op dezelfde manier behandeld als de vroegere Franky. Over het algemeen kan een oudere acteur of actrice best een jonger persoon spelen, dat is hier vaak genoeg gebeurd, maar deze jongen is qua stem en uiterlijk gewoon veel ouder.
@Luc: in principe maakt het leeftijdsverschil niet zo heel veel uit denk ik. Het ligt er ook een beetje aan hoe zo'n personage behandeld wordt door de rest, en hoe "kinderlijk" hij/zij over moet komen. Sommige mensen lijken bovendien gewoon ook jonger dan dat ze zijn.
0 x