de laatste aflevering

wat vonden jullie van de laatste aflevering?

super. ik kan niet wachten om het vervolg te zien.
52
64%
Het viel wel mee.
21
26%
zwak. Andere jaren was de slotaflevering veel beter.
8
10%

Totaal aantal stemmen: 81

sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

frank schreef:
sisken schreef:en dan die hand met de brief: overduidelijk een vrouwenhand met een knots van een ring aan de vinger (rode steentjes??)
wie kan/wil zoiets dragen in Thuis?
Ben ik nu echt de enige die dat direct door had dat dat de verdwenen robijn was ? :)
Allez, dat was toch wel erg duidelijk, vond ik.
ah? :oops:

het leken anders wel een boel kleinere stenen bij elkaar, maar 'k zal nog eens aandachtiger kijken dan 8)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frank schreef:
sisken schreef:en dan die hand met de brief: overduidelijk een vrouwenhand met een knots van een ring aan de vinger (rode steentjes??)
wie kan/wil zoiets dragen in Thuis?
Ben ik nu echt de enige die dat direct door had dat dat de verdwenen robijn was ? :)
Allez, dat was toch wel erg duidelijk, vond ik.
Nee, je bent niet de enige (ik heb dat elders ook al eens gepost geloof ik)... :P Heel erg duidelijk vond ik het niet, maar door de vorm en de kleur dacht ik toch ook dat het om dé Robijn gaat. Maar ik heb er toch ook nog eens aandachtig voor moeten kijken hoor! :wink:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
dientje
Nog geen rang

Bericht door dientje »

ik vond de laatste aflevering heeeeeeeeeeeeeel spannend :)

vooral Werner die juist voor de brandende deur staat te roepen op Eva, hoe zal dat aflopen?
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Ik vond de aflevering ook wel goed. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen. Spijtig wel dat het pas op 3 september begint :( (begint die school ook terug)... Maarja, nog even genieten van de vakantie, ook al is het rotweer...
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

mona'ke schreef:Ik vond de aflevering ook wel goed. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen. Spijtig wel dat het pas op 3 september begint :( (begint die school ook terug)... Maarja, nog even genieten van de vakantie, ook al is het rotweer...

??? :?: :?: :?:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

oma schreef:
mona'ke schreef:Ik vond de aflevering ook wel goed. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen. Spijtig wel dat het pas op 3 september begint :( (begint die school ook terug)... Maarja, nog even genieten van de vakantie, ook al is het rotweer...

Ik ga nog naar school, dus moet ik op 3 september terug. Dus ik ga nog genieten van de vakantie. Ook al is het rotweer. Ik vind deze zomer nu niet echt schitterend, dus schreef ik rotweer. Snap je?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

mona'ke schreef:
oma schreef:

Ik ga nog naar school, dus moet ik op 3 september terug. Dus ik ga nog genieten van de vakantie. Ook al is het rotweer. Ik vind deze zomer nu niet echt schitterend, dus schreef ik rotweer. Snap je?
Ja...maar gisteren was 't alhier mooi weer, en vandaag ziet het er ook niet zo heel erg slecht uit, daarom mijn vraagtekens, snap je???

En nu terug over naar "De laatste aflevering"??? :wink:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

oma schreef:
mona'ke schreef:
oma schreef:

Ja...maar gisteren was 't alhier mooi weer, en vandaag ziet het er ook niet zo heel erg slecht uit, daarom mijn vraagtekens, snap je???

En nu terug over naar "De laatste aflevering"??? :wink:
Toch nog even de 'discussie' aanhalen :wink: . Hier bij mij is het toch nog niet echt mooi weer geweest, vandaar dat ik rotweer schreef. Het kan zijndat bij u wel mooi weer, dat hangt af van regio tot regio denk ik.

EN NU TERUG ON-TOPIC! :)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

En van "berusting" ook, denk ik...
Het leven en het weer nemen zoals het is... :lol: :lol: :lol:

En hoe zat dat nu ook weer met die laatste aflevering??? :roll2:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

oma schreef:En van "berusting" ook, denk ik...

Nou, Eric en Martine hadden in elk geval prachtig weer tijdens hun trouwdag! :wink: :D
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
oma schreef:En van "berusting" ook, denk ik...

Nou, Eric en Martine hadden in elk geval prachtig weer tijdens hun trouwdag! :wink: :D
:roll2: :roll2: :roll2:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Wanneer begint het terug???? :( :( :(
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

Mieke schreef:Wanneer begint het terug???? :( :( :(
Veel te vroeg!
Maandag 3 september 2007,...
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

whieeeeeeeee nog 3 weken dus :dance:

:roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Johny
Nog geen rang

Bericht door Johny »

Morgen is het eindelijk zover... het vervolg van Thuis. Dit is misschien een beetje laat om mijn mening te zeggen, maar het moet er toch uit :wink: :

-Sam en Dorien: heel klassiek, wel goed gevonden om Kasper daarbij te betrekken
-Smeekens: vond ik heel spannend. Wat gaat hij doen? Verlaat hij zijn dochter alleen maar omdat ze lesbisch is?
-Het huwelijk: vond ik echt cliché, hadden ze weg mogen laten.
-Frank en Simonne: had ik niet verwacht, hoop dat ze terug samen komen.
-Jenny en Victor: ik lees hier net iets over die Robijn, ik merk het nu pas :o ! Vanavond nog eens goed kijken, overigens wel een goede verhaallijn.
-Brand: Was geweldig in beeld gebracht. Ook de spannendste verhaallijn, hoewel een brand, een huwelijk en een ongeluk in één aflevering er toch wel een beetje over is. Vooral de laatste scéne was heel spannend.

Vanavond de herhaling van de laatste aflevering. Ga zeker kijken. Groot nadeel: morgen SCHOOL! :cry: :cry:
0 x
Gesloten