Mieke schreef:Was dat nu z'n fameuze afscheidsbrief
gewoon een melding dat hij al zijn verlofdagen opneemt...
Inderdaad Het zag er dus blijkbaar een stuk dramatischer uit dan dat het uiteindelijk was (gelukkig, want ik zou hem niet graag voorgoed zien vertrekken )
Voor hem was dat misschien al dramatisch want helemaal afwijkend van zijn principes.
Ja, da's wel waar ja... Daar had ik eigenlijk nog niet zo bij stilgestaan.. Maar goed, hij had ook voorgoed kunnen vertrekken of nog erger, zelfmoord kunnen plegen ofzo. Gelukkig dat hij het blijkbaar toch nog wil proberen te verwerken ofzo, want anders zou hij toch in elk geval niet terug komen. Eigenlijk vind ik dat al heel wat, voor zijn doen dan.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Pearl schreef:
Voor hem was dat misschien al dramatisch want helemaal afwijkend van zijn principes.
Ja das waar, maar moest ie daarom wenen
Wie weent er nu als hij verlof pakt, Smeekens doet zijn job dus echt wel heel graag
Denk dat zijn job het enige is dat hij heeft momenteel...nu was daar een dochter bijgekomen (dus een gezin), maar door haar voelt hij zich nu bedrogen....en nu ook nog verlof nemen is zowat afstand doen van alles wat hij lief heeft denk ik!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Die leeft toch niet meer?
Dan kan hij toch in elk geval die rol niet meer vertolken. Zolang er geen vader Smeekens in beeld komt, kan het natuurlijk wel