Werner
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 4
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
waarschijnlijk omdat het niet alleen de joints zijn, maar dat hij het doet in combinatie met pillen ?Mieke schreef:Waarom doen die (Martine, Luc, Angele) er allemaal zo overdreven over dat Werner joints rookt? Ik bedoel: tis máár een joint hè![]()
Ze doen precies of hij is de grootste crimineel van hun stad ofzo...
Alleen Femke reageert tenminste nog normaal

0 x
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 1
Goh, ik weet het niet... Misschien ligt het aan het soort pillen
Ik ken een vriend die depressief is geworden en die smoort ook (joints dus). Toen hij van de psychiater anti-depressiva moest nemen heeft hij dan ook gevraagd aan die psychiater of hij mocht blijven smoren. En blijkbaar was dat geen probleem, want er was geen wisselwerking...
Ik ken een vriend die depressief is geworden en die smoort ook (joints dus). Toen hij van de psychiater anti-depressiva moest nemen heeft hij dan ook gevraagd aan die psychiater of hij mocht blijven smoren. En blijkbaar was dat geen probleem, want er was geen wisselwerking...
0 x
tomorrow is another day...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik denk ook niet dat het de antidepressiva's zijn die een probleem geven..Valda schreef:Goh, ik weet het niet... Misschien ligt het aan het soort pillen

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Dat vind ik weer zo jammer... Het brede publiek zal dan weer denken dat softdrugs aanzet tot het gebruik van harddrugs...
Ik wil joints alles behalve promoten!!! Maar er zijn toch enorm veel gevallen van mensen die af en toe een jointje roken en nooit iets straffer proberen en daar allesbehalve behoefte aan hebben...
Ik wil joints alles behalve promoten!!! Maar er zijn toch enorm veel gevallen van mensen die af en toe een jointje roken en nooit iets straffer proberen en daar allesbehalve behoefte aan hebben...
0 x
tomorrow is another day...
- ThomSten
- Poster rang 2
- Contacteer:
-
- Poster rang 4
ja, vind ik ook. Nu is t precies alsof je te pletter zuipen minder erg zou zijn als een jointje smoren.Valda schreef:Dat vind ik weer zo jammer... Het brede publiek zal dan weer denken dat softdrugs aanzet tot het gebruik van harddrugs...

Efnin, ik hoop dat ze die drugs-verhaallijn toch een beetje deftig gaan aanpakken.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.