Toch jammer.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Ja, op de duur begin je al te lachen als er weer zo'n monster van een cliché passeert. 
Toch jammer.
Toch jammer.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
De dood gewaande man had ik toch niet zien aankomen. Ik vind het een verrassende plottwist. Ik vind het fijn dat er weer een en ander is gebeurd en dat ze weer toewerken naar nieuwe verhaallijnen. Zo draait het niet alleen rond Olivia en Arne.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat is waar maar toch is 't spijtig dat een verhaal dat nu eens zonder problemen ging zijn nu zo uitdraait ....Zo één gelukkig paar zonder last , dat is toch niet teveel gevraagd of wel ?hannanaske schreef:De dood gewaande man had ik toch niet zien aankomen. Ik vind het een verrassende plottwist. Ik vind het fijn dat er weer een en ander is gebeurd en dat ze weer toewerken naar nieuwe verhaallijnen. Zo draait het niet alleen rond Olivia en Arne.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik lach wel heel groen bij 't lezen van dit "Thuis" nieuwslord F. schreef:Ja, op de duur begin je al te lachen als er weer zo'n monster van een cliché passeert.
Toch jammer.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vrees van wel,nounake,ik vrees van wel...nounake schreef: dat is toch niet teveel gevraagd of wel ?
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Gelukkige koppels zijn altijd leuk - voor een tijdje.
Je kan ze niet constant van het ene gelukzalige moment in het andere laten vallen, dus is er een grote kans dat ze na een tijdje alleen nog decorvulling zijn.
Maar dit is wel erg snel, ik had Renzo en Charité graag wat langer van hun geluk willen zien genieten.
Je kan ze niet constant van het ene gelukzalige moment in het andere laten vallen, dus is er een grote kans dat ze na een tijdje alleen nog decorvulling zijn.
Maar dit is wel erg snel, ik had Renzo en Charité graag wat langer van hun geluk willen zien genieten.
0 x
-
tvx1
- x 435
Frank woont samen in een appartement met een collega terwijl Simonne verliefd is op zijn andere collega/goeie vriend. Waar hebben we dat nog gezien. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik vond het erover dat Simonne letterlijk ziek werd door wat er gebeurd was. Waar sloeg dat nu op? Of ben ik nu te kortzichtig?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik zou het niet zo mild verwoorden maar ik denk er net hetzelfde over.Lazylady schreef:Ik vond het erover dat Simonne letterlijk ziek werd door wat er gebeurd was. Waar sloeg dat nu op? Of ben ik nu te kortzichtig?
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

In de titelsong klinkt het ' alles past hier in elkaar '
Dacht vroeger aan 't spreekwoord : op ieder potje past scheeltje.
Wie langer kijkt weet dat daar scheeltjes van 't een potje op het
ander gaan en andersom en dan blijken dat ze niet goed pasten enz...
Daarom is 't een soap, toch even dit nog over Simonne.
Haar pruil-lip-verhaal is genoeg uitgerokken, letterlijk en figuurlijk
Dacht vroeger aan 't spreekwoord : op ieder potje past scheeltje.
Wie langer kijkt weet dat daar scheeltjes van 't een potje op het
ander gaan en andersom en dan blijken dat ze niet goed pasten enz...
Daarom is 't een soap, toch even dit nog over Simonne.
Haar pruil-lip-verhaal is genoeg uitgerokken, letterlijk en figuurlijk
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,maar haar pruillipje schijnt wel te werken hé! 
0 x
Potentia Principatum
-
Nicolaske
- Poster rang 1

- x 1
- x 56
Vond ik ook. Trouwens, ik begrijp dat een dokter vindt dat er bij 37,2° van koorts gesproken kan worden, maar 'het is duidelijk dat je lichaam tegen een infectie vecht' (of iets in die aard)? Is dat niet wat overdreven voor zo'n relatief lage temperatuur?Lazylady schreef:Ik vond het erover dat Simonne letterlijk ziek werd door wat er gebeurd was. Waar sloeg dat nu op? Of ben ik nu te kortzichtig?
Ik ken zelf eerlijk gezegd niet veel van de medische wereld, maar ik heb nu uit interesse mijn temperatuur gemeten en ik zit zelf aan 37,0°.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
37 graden is normaal, en sommige mensen zitten daar standaard net iets onder of boven. Voor zover ik het altijd geleerd heb, wordt er tot aan de 38 graden dan ook altijd gesproken van "verhoging" en nog niet van koorts. Maar goed, ik ben natuurlijk geen dokter.
Een lichte verhoging wijst er overigens ook regelmatig op dat je lichaam tegen een (lichte) infectie vecht. Dat kan evengoed al iets van een licht verkoudheidje zijn of zo, hoor, maar echt overdreven is dat dus niet. Ik denk alleen dat het gros van de mensen het niet eens merkt als hun temperatuur 37,2 graden is.
Maar goed, Simonne had dan ook waarschijnlijk geen last van een loopneus door een opkomende verkoudheid, maar eerder door luddevedu

Een lichte verhoging wijst er overigens ook regelmatig op dat je lichaam tegen een (lichte) infectie vecht. Dat kan evengoed al iets van een licht verkoudheidje zijn of zo, hoor, maar echt overdreven is dat dus niet. Ik denk alleen dat het gros van de mensen het niet eens merkt als hun temperatuur 37,2 graden is.
Maar goed, Simonne had dan ook waarschijnlijk geen last van een loopneus door een opkomende verkoudheid, maar eerder door luddevedu
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik vond Simonne er helemaal niet ziek uitzien... moe van slecht te slapen ( te veel liggen piekeren over hoe het nu verder moet?) dat wel!
En koorts tja... dat is voor iedere persoon anders.. met 37,2 zou ik het liefst van al op de zetel of in mijn bedje kruipen, want dan voel ik me echt ziek, en indien alles oké, dan is dat ongeveer 36 -36,2 °C.
En koorts tja... dat is voor iedere persoon anders.. met 37,2 zou ik het liefst van al op de zetel of in mijn bedje kruipen, want dan voel ik me echt ziek, en indien alles oké, dan is dat ongeveer 36 -36,2 °C.
0 x