Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
Ik hoop dat hij deze avond ontmaskerd wordt anders is het wachten tot september!!! 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik denk dat het zo zal zijn. See you in september.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Het zal sowieso ten vroegste maandagavond zijn bij mij want kan niet kijken dit weekend. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- k de vis
- Poster rang 2
tsja, ik was 99% zeker, en na gisteren eigenlijk 100% wie het is... dus ik hoop ook dat ze het straks bekend maken en ik kan stoppen met argumenteren waaarom hij het isLazylady schreef:Als hij vanavond ontmaskerd zou worden zou ik al content zijn.

0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1
Ik vrees dat het niet gaat uitkomen voor volgend seizoen. Maar Geert zou ik dus echt niet kunnen geloven. Gewoon al omdat Emma toch niet verliefd zou worden op Geert. En omdat ze Geert iets te fel verdacht aan het maken zijn. Typische move om de mensen op het verkeerde pad te zetten.

Het is Hermione uit de Harry Potter reeksenlord F. schreef:Goh, ook vrijgezellen hebben graag eens verlof zeker?k de vis schreef:Danny was ondertussen niet op het werk vandaag, beetje raar dat een vrijgezel niet op een feestdag werkt, me dunkt....
@Ikweetnix (offtopic): ik vraag me nu al een tijdje af wie dat gewelddadig wicht is in je avatar.

0 x
"You can call me Root"
- k de vis
- Poster rang 2
Re: Gui Tarstar
ik zal mijn eigen maar beantwoorden, na wat speurwerk het volgende gevonden :k de vis schreef:daar heb je gelijk in. bij het toneel verschijnen van 'Gui Tarstar' was er nog geen sprake van dode Kurt, mijn excuses. ik vraag me eigenlijk af wanneer we die voor het eerst zagen verschijnen.... kan het niet terug vinden en kan het me niet herinnerensatine schreef:Toen Gui Tarstar pas in Thuis ten tonele verscheen (zij het via FB), was Kurt toch nog niet dood?
Stan en Emma waren toen gewoon twee jonge pubers en ja - die doen zo'n dingen soms.als ik moet gokken zou ik zeggen dat het begonnen is in de periode dat Emma in de frens kwam voor gigaarlessen te volgen bij Jens, en in die periode moet Danny haar daar gezien hebben? als iemand dit kan bevestigen/ontkennen
de eerste gitaarles van Emma in de Frens was op dinsdag 29 oktober 2013
het eerste verschijnen van de chatter Gui Tarstar was op woensdag 7 november 2013
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
en als nu nog iemand weet wanneer de portefeuille van Emma gevonden werd door politieagent Danny...?k de vis schreef:
het eerste verschijnen van de chatter Gui Tarstar was op woensdag 7 november 2013
Als dat feit tussen de 2 bovenstaande data ligt... is dat eens te meer een bewijs?
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
die portefeuille is maar later gevonden, dat was eind november toen Jens tegen Emma zei dat ze enkel vrienden konden zijn is ze ze in het buiten lopen verloren. maar dit doet verder niks ter zake denk ik. het feit is dat Danny Emma voor het eerst in de Frens opgemerkt heeft, hij is beginnen te chatten met haar en wel met de goed gekozen nick 'guitarstar' (het enige dat hij op dat moment van haar wist was dat ze gitaar speelde). dat hij de portefeuille vond wijst er wel op dat hij haar goed in de gaten hield. hij heeft Emma ook aangemoedigd om voor Jens te gaan, wellicht wetende dat hij haar zou afwijzen en het gekwetst vogeltje is dan voor hem gevallen. dit is allemaal specualitie natuurlijk, maar ik zal er niet ver van zijnannekeHU schreef:en als nu nog iemand weet wanneer de portefeuille van Emma gevonden werd door politieagent Danny...?k de vis schreef:
Als dat feit tussen de 2 bovenstaande data ligt... is dat eens te meer een bewijs?

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is idd hoge speculatie! Ik zie Danny echt niet zitten maar goed, ik denk niet dat we het nu gaan weten.
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 3
Je moet je afvragen waarom Emma opgesloten zit. Als het Geert zou zijn, zou die toch bij haar zijn, want hem vinden ze niet. Danny daarentegen moet werken en het huis leek verlaten want er kwam geen enkele reactie op Emma's geroep.
0 x

- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Zeer goed argument! Nu moeten we drie maanden wachten en drie maanden discussieren met mensen die denken dat het Geert isPoolaapje schreef:Je moet je afvragen waarom Emma opgesloten zit. Als het Geert zou zijn, zou die toch bij haar zijn, want hem vinden ze niet. Danny daarentegen moet werken en het huis leek verlaten want er kwam geen enkele reactie op Emma's geroep.

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik geloof niet dat het Geert is. Ze willen hem verdacht maken, maar volgens mij is het nog steeds iemand anders.
Grmbl nu 3 maand wachten tot we weten wie Gui Tarstar is!
Grmbl nu 3 maand wachten tot we weten wie Gui Tarstar is!
0 x
-
- Nog geen rang
Ja de kans zit erin dat Danny die gsm naar Ardennen heeft gebracht om op die manier zichzelf buiten schot te zetten. Het was tenslotte gisteren ook zijn vrije dag, en toevallig de dag dat Emma's gsm gedumpt werd. Het zal zoiets wel zijn denk ik..maja het word wachten tot september e.
0 x
-
- Poster rang 3
Wie weet heeft Gui Tarstar Geert wel iets aangedaan om hem verdacht te maken... Als politieman kan Danny heel snel opzoeken waar Geert's moeder woont.
@Nickos: Ik denk niet zo heel veel, nu gaat het een week druk zijn en een tweetal weken (als er terug trailers op tv komen) voor het seizoen begint.
@Nickos: Ik denk niet zo heel veel, nu gaat het een week druk zijn en een tweetal weken (als er terug trailers op tv komen) voor het seizoen begint.
0 x