Stan Van Damme (Lennart Lemmens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Re: Stan Van Damme (Jannes Coessens)
Wat ik me afvraag is of Stan nog op dezelfde school zit als van voor zijn verblijf in die instelling want normaal gezien vliegt een minderjarige van school als die naar zo'n instelling moet.
Ik kan me niet voorstellen dat Stan nog altijd welkom zou zijn, normaal gezien zou hij naar een andere school moeten gaan.
Ik kan me niet voorstellen dat Stan nog altijd welkom zou zijn, normaal gezien zou hij naar een andere school moeten gaan.
0 x
-
- Poster rang 1
Hij zei ooit is dat niemand met m wou samen zitten en m negeert lijkt me sterk dat een nieuwe school op de hoogte is van wat hij gedaan heeftapestaart schreef:Wat ik me afvraag is of Stan nog op dezelfde school zit als van voor zijn verblijf in die instelling want normaal gezien vliegt een minderjarige van school als die naar zo'n instelling moet.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 930
- x 1489
Klopt niet, volgens de site van Bijzondere Jeugdzorg sluitapestaart schreef:Wat ik me afvraag is of Stan nog op dezelfde school zit als van voor zijn verblijf in die instelling want normaal gezien vliegt een minderjarige van school als die naar zo'n instelling moet.
een groot deel weer aan bij hun oorspronkelijke school na hun straf. Er is eigenlijk ook geen reden om Stan definitief te schorsen want op school heeft hij niets mispeuterd wat daartoe reden zou geven. Trouwens, in de gesloten instellingen wordt ook onderwijs gegeven.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Stan wilde niet meer op internaat dus veronderstel ik dat hij veranderd is van school, wat dichter bij zijn thuis.apestaart schreef:Wat ik me afvraag is of Stan nog op dezelfde school zit als van voor zijn verblijf in die instelling want normaal gezien vliegt een minderjarige van school als die naar zo'n instelling moet.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Stan zat eerst op een gewone school, vervolgens besloot hij naar een kostschool te gaan maar heeft er niet lang gezeten aangezien hij kort daarop naar die instelling vloog, nu hij zijn straf heeft uitgezeten heeft hij inderdaad beslist om niet meer naar die kostschool terug te keren maar wel nog naar zijn oude school terug te keren, zo is dat gegaan.martha schreef:Stan wilde niet meer op internaat dus veronderstel ik dat hij veranderd is van school, wat dichter bij zijn thuis.apestaart schreef:Wat ik me afvraag is of Stan nog op dezelfde school zit als van voor zijn verblijf in die instelling want normaal gezien vliegt een minderjarige van school als die naar zo'n instelling moet.
0 x
-
- x 435
Stan is minderjarig zeker? Officieel dus een... kind..?? Oei Stanneman... bestel je kist al maar.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het verbaast me hoe Stans mama en nieuwe papa Tom altijd maar weer zijn grillen volgen. Als ik het goed begrijp is dit dus al zijn derde school op één schooljaar. En allemaal zélf gekozen. Straf.apestaart schreef:
heeft hij inderdaad beslist om niet meer naar die kostschool terug te keren.
0 x
-
- Poster rang 1
En stam is homo en probeert joren te versieren wat gaat dat geven..
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Dat hadden wij echt niet verwacht.kingpietro105 schreef:En stam is homo en probeert joren te versieren wat gaat dat geven..

Het gevolg is dat de vriendschap tussen Stan en Joren onherroepelijk om zeep is.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ja, want alle minderjarigen die in Thuis spelen moeten er uit geschreven worden ???Donderkop schreef:Stan is minderjarig zeker? Officieel dus een... kind..?? Oei Stanneman... bestel je kist al maar.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Hij heeft duidelijk iets tegen kinderen en tieners.johan1969 schreef:Ja, want alle minderjarigen die in Thuis spelen moeten er uit geschreven worden ???Donderkop schreef:Stan is minderjarig zeker? Officieel dus een... kind..?? Oei Stanneman... bestel je kist al maar.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Hij heeft vroeger een vriendin gehad maar ik ben haar naam vergeten, dat was alleszins een vriendin van Emma van in de tijd dat Emma nog voetbalde.johan1969 schreef:Hebben we hem ooit al met n vriendinnetje gezien ?
0 x
-
- Poster rang 1
Er zijn genoeg meisjes of jongens die geen lief hebben maar hetro zijn. Is niet echt een goed indictator dat iemand homo is.johan1969 schreef:Hebben we hem ooit al met n vriendinnetje gezien ?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Ik vind het toch een beetje: "Oei we hebben geen homo's meer in Thuis". Vlug wie o wie".
Uiteraard is het voor mij prima dat er homo's voorkomen in Thuis. Vanzelfsprekend als afspiegeling van de maatschappij.
Maar hier vind ik dat toch een beetje bij het nekvel gegrepen.
Uiteraard is het voor mij prima dat er homo's voorkomen in Thuis. Vanzelfsprekend als afspiegeling van de maatschappij.
Maar hier vind ik dat toch een beetje bij het nekvel gegrepen.
0 x