Ja maar volgens mij is dat enkel om tijd te rekken hoor. Ze had het er duidelijk moeilijk mee.
Langs de andere kant zou ik het wel tof vinden als die twee terug zouden samen komen, dat gaat gegarandeerd voor wat spanning zorgen.
doken18 schreef:Ja maar volgens mij is dat enkel om tijd te rekken hoor. Ze had het er duidelijk moeilijk mee.
Langs de andere kant zou ik het wel tof vinden als die twee terug zouden samen komen, dat gaat gegarandeerd voor wat spanning zorgen.
Thuis zou Thuis niet zijn als er weer een idiote relatie uit de pijp kwam. Ik zie het nog wel gebeuren dat die twee weer samenkomen. Volgens mij vindt Julia Luc nog altijd wel leuk maar durft ze dat niet goed toe te geven.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Je moet dit ook eens van de kant van Julia zien:
buiten het feit dat Luc een smeerlap is (wat niemand ooit echt aan Julia verteld had, vòòr de fameuze brief) was de relatie tussen Luc en Julia niet slecht.
Daarbij, Rosa heeft Luc toch ook opnieuw binnen genomen, en zij was wel op de hoogte van het feit dat Luc een smeerlap is.
Zij had wel weet van de toestand rond Leontien en Isabelle, de verkrachting van Simonne...
En Julia beseft nu wel dat Luc vanbinnen geen 'goed' mens is, hoezeer hij ook slijmt.
Maar zij heeft wel sterke gevoelens voor hem gehad en die schuif je niet zomaar opzij.
Dat lukt niet altijd even makkelijk.
En ik zou met nounake akkoord gaan, als ze gisteren was blijven zitten.
Maar dat heeft ze niet gedaan.
Ze heeft Luc heel duidelijk gemaakt dat het over is.
Of dat in de toekomst zo blijft zullen we moeten afwachten - maar ik vind niet dat ze fouten gemaakt heeft.
Julia kan kiezen voor Luc of niet. Koppels die gebroken hebben kunnen elkaar best ontmoeten maar hier is het anders. Julia maakt het zich extra moeilijk. Zo gaat Luc immers nooit opgeven. De vraag is of ze dat diep in haar hart wil ?
Ik dacht even dat ze ging ingaan op de avances van Luc vandaag... maar net niet.
Al is het volgens mij enkel uitstel maar geen afstel.
-Ik zou het niet erg vinden, vond het een erg leuk koppel -
Nee maar volgens mij heeft ze het niet verstuurd hoor.
Ze typte "ok", zocht Luc zijn naam op, maar deed dan haar gsm weg. Dus volgens mij is het niet verzonden.
Ahja we zullen het volgende week wel weten, zeker.
Crackers schreef:Komaan Julia, geef Luc nog een kans. Anders word je toch maar een oude vrijster
Want geen relatie hebben is een schande?
Ik vind Julia niet dom - waarom ik dat niet vind heb ik hierboven uitgelegd.
Dus zeggen dat ze naïef is, dat vind ik niet.
En dat ze een gans is, nog veel minder.