Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)

Bericht door Caligula »

Is dat niet een soap in al zijn glorie? Het opstapelen van alle problemen, even rekken en dan...boem!!!
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

tvx1 schreef:Ik krijg echt compassie met Simonne. Langs alle kanten wordt ze aan het lijntje gehouden door haar dierbaren. Franky die maar blijft verzwijgen tegenover haar dat hij gescheiden is, terwijl de groep mensen die het weet als maar groter wordt (Jens, Lena, Jana, Yvette). Haar zus en haar moeder die verzwijgen dat haar dochter naar haar op zoek is. Haar dochter die verdorie twee huizen verder woont maar haar niet durft confronteren over de waarheid. :crazy:
Inderdaad zeg! Arme vrouw! :thumbdown:
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Lazylady schreef:
tvx1 schreef:Ik krijg echt compassie met Simonne. Langs alle kanten wordt ze aan het lijntje gehouden door haar dierbaren. Franky die maar blijft verzwijgen tegenover haar dat hij gescheiden is, terwijl de groep mensen die het weet als maar groter wordt (Jens, Lena, Jana, Yvette). Haar zus en haar moeder die verzwijgen dat haar dochter naar haar op zoek is. Haar dochter die verdorie twee huizen verder woont maar haar niet durft confronteren over de waarheid. :crazy:
Inderdaad zeg! Arme vrouw! :thumbdown:
En op einde van de rit Zal Frank dan toch weer zijn goed hart tonen :dance:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Denk dat de Frank wel boos zal zijn als hij te weten komt dat zijn eerlijk Simonneke zoiets heeft kunnen verzwijgen :naughty:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lolplayer schreef:Denk dat de Frank wel boos zal zijn als hij te weten komt dat zijn eerlijk Simonneke zoiets heeft kunnen verzwijgen :naughty:
Wel Frank zou beter eens naar zijn eigen kijken om te beginnen en Simonne heeft iets niet gezegd omdat het helemaal gedaan was en er geen spoor meer van was te bekennen (dacht ze). Het is verdorie meer dan 35 jaar geleden hé.
Ik zou de biecht van de Frank wel eens willen horen over een tijdspanne van 35 jaar. Dat wordt vast een extra seizoen!
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Een doodgeboren kind vergeet je nooit, zal menig vrouw zeggen. :think:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Dat is zeker waar, maar het is ook ontzettend pijnlijk om daar over te praten.
Dus als mensen zoiets 'wegstoppen' om er niet meer mee geconfronteerd te worden, kan ik dat goed begrijpen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nogmaals het is meer dan 35 jaar geleden. Simonneke was mss wel kontent dat het zo afgelopen is, weet ik niet.
Wat zijn de omstandigheden van de tienerzwangerschap, weten we ook niet.
Simonne heeft daarna genoeg geleefd en genoeg meegemaakt (vooral met de Frank) om niet meer aan dat verre verleden te denken. Het zou mss anders zijn als ze dacht dat het kind leefde, maar voor haar is het dood. Hebben moeder en zus beslist.
Ik denk dat Simonne maar al te graag en in stomme verbazing naar Sam zou luisteren als die nu maar eens de ******aan haar lijf had om die confrontatie aan te gaan. Maar nee natuurlijk, nog niet. Juni dan maar?
0 x
Potentia Principatum
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Lolplayer schreef:Denk dat de Frank wel boos zal zijn als hij te weten komt dat zijn eerlijk Simonneke zoiets heeft kunnen verzwijgen :naughty:
volgens de speculatiehier op het forum weet Simonne van niks, en hebben Angèle & Yvette haar wijs gemaakt dat haar kind dood gebore is ... als 't zo is is het alleen maar heel pijnlijk voor Simonne, en hoe kun je uw zus / moeder dan zoiets vergeven.. .onmogelijk lijkt me, de familie Backx zal uiteen vallen, Yvette zal bij André belanden
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als Yvette er mede aandeel ingehad heeft haar kleinkindje bij haar eigen dochter
af te pakken door het dood te verklaren verdient ze veroordeeld te worden.
Goed wetend dat dit kindje in het weeshuis zit, zonder de warmte van een ouder
of een gezin is ze een harteloos kreng.Ze weet niet eens en lag er ook niet van
wakker 'met de zon in haar hart ' dat een medelijdende klusjesman haar adopteerde.
Als het zo gegaan is natuurlijk.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Groot gelijk, Simonneke. Ik herken Femke al een hele tijd bijna niet meer, maar ben blijkbaar de enige hier. (En nee; ik vind zelfmedelijden-Femke nog altijd niet beter.)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hmmm tja ze volgt klakkeloos de instructies van buurman en buurman op en dat dit ten nadele van Rosa en lapje is vindt ze vast niet erg. Ik denk dat als beide troepen hun persoonlijke issues aan de kant zouden schuiven er zakelijk heel mooie dingen gerealiseerd konden worden.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Kwast schreef:Hmmm tja ze volgt klakkeloos de instructies van buurman en buurman op en dat dit ten nadele van Rosa en lapje is vindt ze vast niet erg. Ik denk dat als beide troepen hun persoonlijke issues aan de kant zouden schuiven er zakelijk heel mooie dingen gerealiseerd konden worden.
Er zitten daar persoonlijke issues die je zo maar niet aan de kant schuift hoor.
Wat Simonne betreft die gaat weldra haar handen vol hebben denk ik zo met Maake en de zus.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:Groot gelijk, Simonneke. Ik herken Femke al een hele tijd bijna niet meer, maar ben blijkbaar de enige hier. (En nee; ik vind zelfmedelijden-Femke nog altijd niet beter.)
Nee hoor, je bent zeker niet de enige.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Mooie scène tussen Frank en zijn Suske! :thumbup:
0 x
Plaats reactie