Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Over Kurt: "ik vind dat zo een gestampte boer met van die joepiemanieren"

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Sans
- Poster rang 1

Crackers schreef:Over Kurt: "ik vind dat zo een gestampte boer met van die joepiemanieren"![]()
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Blijkbaar heeft Nancy en haren Eddy ergens een zak weggegooide kledij gevonden want wat voor marginaals hadden die twee aan gisterenavond ?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Wat er deze week niet klopt in Thuis : Nancy die gans de week niet is gaan "kussen" bij madame Marianne 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik wou dat ik even enthousiast kon zijn als Nancy op het feit dat Femke volgende week terugkomt... 
0 x
-
tvx1
- x 435
Voor mij is dat nochtans geen probleem.Lazylady schreef:Ik wou dat ik even enthousiast kon zijn als Nancy op het feit dat Femke volgende week terugkomt...
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Goed gedaan van Nancy haar ' gesprek ' met Ann. Deze laatste gaat er zichtbaar bijna onderuit en Mayra
blijft overal buiten schot.
blijft overal buiten schot.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Waar blijven zij toch die kledij uithalen ? In de archieven van reeksen van 20 jaar geleden ?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Eigenlijk wel belachelijk want niemand tegenwoordig kleedt zich nog zo ! Nancy heeft 2 jobs ( of zelfs 3) en Eddy werkt ook dan kunnen ze zich toch wel fatsoenlijke kledij permitteren zeker .
0 x
-
ikke
- x 435
Die kledij hoort gewoon bij mensen zoals Nancy en Eddy. Die geven niet om uiterlijk vertoon en dragen hun kleren tot ze echt versleten zijn. Dat denk ik toch.
0 x
-
exsencon
- x 435
Zeg, ik heb ook een vestje dat al 20 jaar oud is en ik doe het nog altijd aan, ten eerste omdat ik blij ben dat ik er nog altijd in kan en ten tweede omdat ik er van hou-punt uit!
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Nancy, Nancy toch
Peter zal het voor de tweede keer mogen bekopen (haar manier van doen deed mij denken aan de tijd van toen met de rosse sprinkhaan). En ondertussen kon Julia natuurlijk nauwelijks haar oren geloven.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Nancy tegen Femke: heb je je uitzet al?
Goh Nancy...zie je iets staan? Indien niet waarschijnlijk niet

Goh Nancy...zie je iets staan? Indien niet waarschijnlijk niet
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Maar dan stelde ik mij de vraag : had Nancy geen maxi-cosi mee toen zij "Fem" was gaan afhalen van het "gevang" ? En gisteren begon zij erover dat Femke o.a. nog geen maxi cosi had.
Maar ik blijf Nancy een hele grote
geven dat zij al 6 of 7 maanden haar mond houdt over wie nu de echte papa is van haar ongeboren kleinkind. Zelfs tegen haar slurfke.
Maar ik blijf Nancy een hele grote
0 x