Jij bent Geert zelf die hier meeleest en schrijft zeker?exsencon schreef:Lacrimosa,met een gezicht als de Mona Lisa zelfs in een training moet ge er gewoon onweerstaanbaar uitzien!

Jij bent Geert zelf die hier meeleest en schrijft zeker?exsencon schreef:Lacrimosa,met een gezicht als de Mona Lisa zelfs in een training moet ge er gewoon onweerstaanbaar uitzien!
Juist en dan nog eieren met spek, niet bepaald het gezondste wat je als dokter aan kinderen kunt voorschoteleneddy en nancy schreef:Wel een beetje overdreven, het enthousiasme van Geert. Dat hij de kinderen van Judith naar huis brengt is te begrijpen maar dan zomaar binnenstappen en op zoek gaan naar spek met eieren in een vreemd huis !?
Eddy
En zijn vraag : wie heeft er nu geen spek in huis ?Crackers schreef:Juist en dan nog eieren met spek, niet bepaald het gezondste wat je als dokter aan kinderen kunt voorschoteleneddy en nancy schreef:Wel een beetje overdreven, het enthousiasme van Geert. Dat hij de kinderen van Judith naar huis brengt is te begrijpen maar dan zomaar binnenstappen en op zoek gaan naar spek met eieren in een vreemd huis !?
Eddy
exsencon schreef:Wat is er nu in godsnaam verkeerd aan spek met eieren? Moeten wij nu echt allemaal onnozele freak-dietisten calorie-calculators worden? Ik heb mijne leeftijd bereikt zonder al die zever en als ik 10 jaar vroeger sterf dan statistisch voorzien, wel het zij zo maar ik heb tenminste geleefd!