Hoewel ik zijn bemoeienissen ivm Dirk eigenlijk net zo storend vind als die van Frank, kan ik het van hem alleen al beter hebben door zijn uitspraken. Mijn zijn "koeketiene"...
Wie of wat heeft je doen lachen in Thuis ?
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Eddy's taalgebruik over de hele lijn...
Hoewel ik zijn bemoeienissen ivm Dirk eigenlijk net zo storend vind als die van Frank, kan ik het van hem alleen al beter hebben door zijn uitspraken. Mijn zijn "koeketiene"...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 1014
- x 588
Frank die aan de arm van Dirk voortstrompelde
Precies twee ouwe peekes
En wat me opgevallen is : Het was een andere leiband waar pips aan wandelde (de vorige was een gewone rode , gisteren dacht ik dat het een zwarte
flexi was)
En wat me opgevallen is : Het was een andere leiband waar pips aan wandelde (de vorige was een gewone rode , gisteren dacht ik dat het een zwarte
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1014
- x 588
Dat er in bar madam evenveel rode duivels sfeer hing dan in gans ons belgenland
Hoeveel klanten zaten er daar met een tricolore hoed ? Twee ?
Ik vond het gisteren helemaal een rare aflevering, bladvulling 
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1388
- x 1751
- Contacteer:
@ Martha. Gelukkig waren het dan nog geen regenbooghoedjes anders was het helemaal ambiance geweest!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 703
- x 533
Ilias, hij was verontwaardigd dat de dieven zijn fietsen hadden laten staan.
Ze vonden ze niet waard om te stelen volgens Ilias
Ze vonden ze niet waard om te stelen volgens Ilias
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1014
- x 588
9 eieren
Jammer 2 maar en lowieke had een voetbalteam als nageslacht 
1 x
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
De mimieken en kreten van onze interventie. Man man, zo tenenkrommend belachelijk dat ik in de lach schoot 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1014
- x 588
Joren heel droog tegen Thilly dat er maar weinig dingen zijn die zij niet kan
Blijkbaar had ze de ironische ondertoon niet begrepen en zat ze daar weer te glunderen, madame ik weet alles, ik kan alles 
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1014
- x 588
Vince die altijd staat te gluren achter een (druiven)struik of muurtje : ik moet altijd denken aan een schurk uit een stripverhaal zoals bij suske en wiske of aan de schurk "anatool" uit jommeke
Roxanne : ik herinner me nog goed dat destijds dit nummer door de BBC verboden werd omdat het over een prostitué ging en wie kwam er op het idee om dit nummer op het kinderfeest te brengen ? Ja onze "vrouwtje van lichte zeden van dienst : Thilly
Roxanne : ik herinner me nog goed dat destijds dit nummer door de BBC verboden werd omdat het over een prostitué ging en wie kwam er op het idee om dit nummer op het kinderfeest te brengen ? Ja onze "vrouwtje van lichte zeden van dienst : Thilly
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Moderator bericht:
Deze topics zijn voor de personages - niet voor de acteerprestaties van kleine kinderen die u blijkbaar lachwekkend vindt.
Gelieve ontopic te blijven.
Deze topics zijn voor de personages - niet voor de acteerprestaties van kleine kinderen die u blijkbaar lachwekkend vindt.
Gelieve ontopic te blijven.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 703
- x 533
Eigenlijk is Christine een onuitstaanbaar mens, maar ik moet er soms toch wel om lachen. Hoe die twee mannen als geslagen hondjes hun excuses kwamen aanbieden. En hoe ze daar dan weer op reageert.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1682
- x 2607
Ik moest Christine ook lange tijd niet, tot die ene keer dat ze regelrecht tegen Jacques in ging en hem uitdaagde.
En hem uiteindelijk op een punt kreeg waar hij echt wel giftig werd en zij afkwam met 'Oei Jacques, zo'n stoute woordjes'...
Sindsdien zie ik haar veel liever op het scherm komen.
En ja, soms is ze echt wel wat te veel en ook hoe ze Viv behandelt is echt niet ok, maar hoe ze mensen op hun plaats zet is soms echt wel hilarisch.
En ik moet toegeven, hoe ze zich daarna helemaal overgeeft aan de knuffels van Adil, die brandjes blust zonder al te veel woorden, vind ik echt wel mooi.
En hem uiteindelijk op een punt kreeg waar hij echt wel giftig werd en zij afkwam met 'Oei Jacques, zo'n stoute woordjes'...
Sindsdien zie ik haar veel liever op het scherm komen.
En ja, soms is ze echt wel wat te veel en ook hoe ze Viv behandelt is echt niet ok, maar hoe ze mensen op hun plaats zet is soms echt wel hilarisch.
En ik moet toegeven, hoe ze zich daarna helemaal overgeeft aan de knuffels van Adil, die brandjes blust zonder al te veel woorden, vind ik echt wel mooi.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik heb gelachen met het grappige liedje van de 2 "artisten" over Christine ..zo goed gevonden !
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik zie niet in waarom de flikken zich bij Christine zouden moeten excuseren, je mag toch eens lachen ? En t is niet dat ze hun chef is of zo.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1388
- x 1751
- Contacteer:
Ik vond het er toch een beetje over De tekst was wel kwetsend en niemand zou willen op deze manier geconfronteerd worden met die spot.johan1969 schreef: za 10 dec 2022, 12:25 Ik zie niet in waarom de flikken zich bij Christine zouden moeten excuseren, je mag toch eens lachen ?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes