Helemaal niet. Judith zei gewoon: "En verzorgt u, hé Femke... en ge kunt mij altijd bellen." Waarop Femke antwoordde: "Dag Judith."lord F. schreef:Welja, het is ook de bedoeling dat we in het ongewisse blijven over wat daar gezegd is.jessie V. schreef:Ik heb iets gemist in de uitzending van vandaag. Toen Femke weg ging bij Judith zei Judith nog iets tegen Femke en Femke zei iets terug. Ze waren beiden nogal ernstig. Ik heb niet verstaan wat ze zeiden.
Uit het vervolg snapte ik wel dat er iets stevig mis was.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
tvx1
- x 435
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zelfs al hadden de dames in die scène niks gezegd, vooral het gezicht van Femke sprak boekdelen.tvx1 schreef:Helemaal niet. Judith zei gewoon: "En verzorgt u, hé Femke... en ge kunt mij altijd bellen." Waarop Femke antwoordde: "Dag Judith."lord F. schreef:Welja, het is ook de bedoeling dat we in het ongewisse blijven over wat daar gezegd is.jessie V. schreef:Ik heb iets gemist in de uitzending van vandaag. Toen Femke weg ging bij Judith zei Judith nog iets tegen Femke en Femke zei iets terug. Ze waren beiden nogal ernstig. Ik heb niet verstaan wat ze zeiden.
Uit het vervolg snapte ik wel dat er iets stevig mis was.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vond toch dat Judith haar boekje te buiten ging ivm wat ze tegen Tom zei. Vertelt Tom ook vertrouwelijke gerechterlijke informatie aan haar ?
0 x
-
ikke
- x 435
Ik vind niet dat Judith teveel vertelde. Zowel zij als Tom zijn goede vrienden van Peter en Femke. Dus mocht ze van mij wel vertellen dat alles OK is met de komende baby. Daarmee heeft ze volgens mij niets fout gedaan, integendeel, ze heeft vermeden dat Tom zijn beste vriend het vuur aan de schenen legt. Maar dit is mijn persoonlijke mening.johan1969 schreef:Ik vond toch dat Judith haar boekje te buiten ging ivm wat ze tegen Tom zei. Vertelt Tom ook vertrouwelijke gerechterlijke informatie aan haar ?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat "dansje" in de Frens van Anne en die psy .....kan het nog erger ?
0 x
-
ikke
- x 435
Het kan zeker nog erger: nog zo'n dansje ipv een tangoles.nounake schreef:Dat "dansje" in de Frens van Anne en die psy .....kan het nog erger ?
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Geen probleem met dat dansje... Ann mag af en toe wel eens los komen van mij.
Maar dat Yvette een boontje heeft voor Toon weten we ondertussen al. In het begin was het nog grappig en plezant; we weten allemaal dat Yvetje soms een zotte doos kan zijn, maar ze moeten nu ook niet overdrijven hé. Vooral toen ze die foto daar zag op zijn appartement en haar mimiek daarbij vond ik er toch wat over.
Voor de rest vond ik de aflevering best wel ok. Ik raak steeds meer geïntrigeerd door die Arne.
Maar dat Yvette een boontje heeft voor Toon weten we ondertussen al. In het begin was het nog grappig en plezant; we weten allemaal dat Yvetje soms een zotte doos kan zijn, maar ze moeten nu ook niet overdrijven hé. Vooral toen ze die foto daar zag op zijn appartement en haar mimiek daarbij vond ik er toch wat over.
Voor de rest vond ik de aflevering best wel ok. Ik raak steeds meer geïntrigeerd door die Arne.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Heu...niks, want er viel niks te beleven, dus niks.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het kan heel goed aan mij liggen, maar ik heb de laatste tijd sowieso het idee dat sommige situaties enorm overdreven worden. Alsof de schrijvers de bedoeling van het hele gebeuren er bijna in willen wrijven, zodat er zeker geen twijfel bestaat over de situatie waarin sommige personages verkeren.hannanaske schreef: Maar dat Yvette een boontje heeft voor Toon weten we ondertussen al. In het begin was het nog grappig en plezant; we weten allemaal dat Yvetje soms een zotte doos kan zijn, maar ze moeten nu ook niet overdrijven hé. Vooral toen ze die foto daar zag op zijn appartement en haar mimiek daarbij vond ik er toch wat over.
Yvette heeft een boontje voor Toon: ze laten haar bijna kwijlend naar een foto van hem kijken.
Marianne zit met een geldprobleem: ze laten haar een paar centjes tellen die ze bijna uit dat mini-beursje moest peuteren.
Ann moet vroeger blijkbaar veel losser geweest zijn dan tegenwoordig: ze laten haar ineens een - voor haar doen - behoorlijk overdreven dansje uitvoeren midden in een café.
Marianne is te trots om anderen over haar geldprobleem te vertellen en snauwt Nancy af: ze laten haar dit letterlijk tegen Jenny vertellen, die vervolgens letterlijk aan Marianne uitlegt waarom ze dat waarschijnlijk gedaan heeft, en dat ze zo een goede vriendin kwijtraakt.
Enz...
Ik heb echt met geen enkele situatie een probleem, hoor, maar sommige dingen komen zo gekunsteld over
En van de andere kant gebeuren er dan dingen waardoor ik denk dat ik vast iets gemist moet hebben, zo onlogisch... Tamara die ineens helemaal pro-Arne is, Ann die ineens super begaan is met haar moeder en haar verzekert dat ze er altijd voor haar zullen zijn, alsof er nooit een scheef woord gevallen is. Ik heb soms echt het idee dat ze er maar gewoon een draai aan geven naar gelang het uitkomt...
Maar ik moet wel zeggen dat ik het een enorme vooruitgang vind dat de onderlinge haat en nijd een beetje gezakt is. Het maakt de afleveringen wel een stuk plezieriger om te kijken.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Zoals steeds bij Christel : de nagel op de kop !

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ik vind nu niet dat tamara echt pro Arne is. Ze kan nogal minachtend over hem doen, maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben het ook wel met je eens.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Linne
- Poster rang 2

Marianne die van de stress Nancy er niet kan bij hebben en Nancy die niet wil zien hoe ongepast ze is nu.
Jenny weer haar ego oppoetst met wijze raad genre : wat zou het hier zijn zonder mij, hi-hi-hi.
Elk is 'n bemoeial, de een al slaand, de ander zalvend.
Heb niets tegen opvulscenes, het ontspant, allez, zou moeten maar het zijn steeds weer personages
die elkaar zeggen wat de kijker al wist gevolgd door gaan eten, of koken of 'n frietje met een beetje
mayonnaise en Jana die soep brengt en Bob vond ze lekker. Hallelujah
Jenny weer haar ego oppoetst met wijze raad genre : wat zou het hier zijn zonder mij, hi-hi-hi.
Elk is 'n bemoeial, de een al slaand, de ander zalvend.
Heb niets tegen opvulscenes, het ontspant, allez, zou moeten maar het zijn steeds weer personages
die elkaar zeggen wat de kijker al wist gevolgd door gaan eten, of koken of 'n frietje met een beetje
mayonnaise en Jana die soep brengt en Bob vond ze lekker. Hallelujah
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Te belachelijk voor woorden : Yvette die zich als een baby voor haar papfles gedraagt bij Toon ! Zo doet zelfs een verliefde tiener tegenwoordig niet meer 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dit was nog eens een goede vrijdag episode, eindelijk. Met een beetje pit!
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De mama van Bob sterft toevallig de tweede keer dat hij haar even alleen laat
. Simone vindt dat zij haar babbel met Waldek moet afsluiten met een vurige koes en toevallig heeft Mayra dat gezien
. De kinderen van Charité en Renzo weten van de relatie van hun ouders en toevallig duikt die dag de doodgewaande Adam weer op. 
0 x