Ik ben zeker geen Bram-volgeling maar hier moet ik je toch tegenspreken. Ik ben zelfs oprecht verwonderd.exsencon schreef:Lowie heeft een grote mond en een groot hart. Beiden zijn totaal vreemd aan Bram.
Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Maak een zin met de woorden mes, rug, Frank... (sorry voor de off-topic).Ganja schreef:Want je kan van Bram zeggen wat je wil, hij heeft fouten gemaakt, maar hij is nooit altijd zo opvliegend geweest en zo chagerijnig en zo negatief als Lowie.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Rieka
- x 435
Met dezelfde ingrediënten en in eenzelfde situatie als toen met Bram, was het huidige vriendje van Jana niet gestopt met steken na één keer.Peter Jansens schreef:Maak een zin met de woorden mes, rug, Frank... (sorry voor de off-topic).Ganja schreef:Want je kan van Bram zeggen wat je wil, hij heeft fouten gemaakt, maar hij is nooit altijd zo opvliegend geweest en zo chagerijnig en zo negatief als Lowie.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Vergeet ook nie dat Frank Bram enorm 'gevoerd' had en hem elke keer kleineerde, zelfs zijn erfenis had gejat. Geen excuus om zover te gaan, maar een puber die rood ziet doet vaak gekke dingen. Heeft Lowie het nodig om gevoerd te worden??? Helemaal niet, die ziet rood puur vanuit zichzelf.
Bram heeft ook inmiddels laten zien dat ie wat volwassener is geworen sinds zijn Rocky tijd. Lowie zit daar nog middenin en ook nog een stukje erger/enger.
Bram heeft ook inmiddels laten zien dat ie wat volwassener is geworen sinds zijn Rocky tijd. Lowie zit daar nog middenin en ook nog een stukje erger/enger.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Dat is ook maar veronderstelling...Rieka schreef:Met dezelfde ingrediënten en in eenzelfde situatie als toen met Bram, was het huidige vriendje van Jana niet gestopt met steken na één keer.Peter Jansens schreef:Maak een zin met de woorden mes, rug, Frank... (sorry voor de off-topic).Ganja schreef:Want je kan van Bram zeggen wat je wil, hij heeft fouten gemaakt, maar hij is nooit altijd zo opvliegend geweest en zo chagerijnig en zo negatief als Lowie.
Groot bakkes, uitdagen en agressiviteit, maar daarom gaat hij niet meteen fysiek geweld gebruiken (uitgezonderd bij die pester). Behalve brullen en schelden heeft hij eigenlijk nog niets gedaan.
Versta me hier niet verkeerd, ik keur zijn gedrag absoluut niet goed, maar om direct te gaan vermoeden dat hij fysiek geweld gaat gebruiken, vind ik een stap te ver.
On-topic: Ik hoop dat Jana haar verstand gebruikt en vandaag toch gezien heeft wat voor klein kind Lowie is en hoe kalm Bram gebleven is onder diens treiterijen.
0 x

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Haar blik naar Bram sprak wel boekdelen hé ? Ik verheug me als die 2 samenkomen want dan krijgt Opa de varkenspest denk ik 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Nounake, waar slaat dat nou weer op?! Beetje kansloos zo'n opmerking. Ga direct naar de gevangenis, ga niet langs start u ontvangt geen 2000 euri
Maar ik denk dat Tibo wel compleet gaat flippen als dat zo zou zijn.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Misschien kansloos maar toch denk ik dat Jana Bram nog ziet zitten ...Als ik in de gevangenis kom (zonder 2000€) , komt ge me dan bezoeken ?

0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Jahoor, ik kom je wel bezoeken haha. Ben bezig om te kijken naar de opleiding Dienst Justitiele Inrichtingen dus dat komt wel goed. Doelde meer op jouw woord "Varkenspest"
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Jana gaat het gedrag van Lowie toch niet lang meer pikken denk (hoop) ik
0 x
-
exsencon
- x 435
Misschien gaat ze wel met hem naar Werchter en krijgt ze daar een miskraam? Ik hoop niet op een tornado 
0 x
-
tvx1
- x 435
Maar nee. Hebt ge niet goed geluisterd? Werchter is na de bevalling, zelfs al nadat de baby zou moeten afgestaan zijn!exsencon schreef:Misschien gaat ze wel met hem naar Werchter en krijgt ze daar een miskraam? Ik hoop niet op een tornado
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Jana kreeg ineens zo een rare uitdrukking op haar gezicht toen Lowie zei dat "diene kleine" dan al lang weg zou zijn, als ze naar Werchter gaan. Ik denk ook aan twijfels, en toch ook een klein beetje de aanwezigheid van Bram. Ze had eerst niet zoveel zin om te gaan, maar Lowie gaf haar (weer eens) niet veel keuze.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Of misschien twijfelt ze nu nog niet, maar vindt ze gewoon terecht dat Lowie een respectloos kereltje is met een walgelijke vocabulaire.
0 x