Zou het echt?????annekeHU schreef:Nancy stond erbij toen Eddy " zijn diensten" aanbood .. misschien zit dat haar dwars?
Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Amiche
- Poster rang 2

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
Lazylady
- x 435
Dan kan ze toch beter Eddy zelf daarover aanspreken, maar ja, Nancy... (annekeHU schreef:Nancy stond erbij toen Eddy " zijn diensten" aanbood .. misschien zit dat haar dwars?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik zou die op staande voet ontslaan ! Zo'n echt onverdraaglijke gans !Lazylady schreef:Wat kan dat toch een onuitstaanbare moeial zijn! Het lijkt wel alsof zij iets heeft tegen Mayra of zo!
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Mayra kan dat toch perfect ontkrachten door te zeggen dat er wat problemen zijn op zakelijk gebied? Maar in Thuis laat men liever alles wat in het duister een eigen leven leiden.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Nancy verdedigt zich dat ze niet staat te luistervinken en ze doet niets anders Ha ! Ha !
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Nancy was zo goed om aan haar slurfke te vragen om uit te kijken naar Peggy op zijn ronde en ook zijn collega's postbodes gingen dat doen. Postbodes zien heel veel op hun ronde.
Ik vond dat een heel mooi gebaar van Nancy en een blijk dat ze ook bezorgd was om Peggy, maar dat werd weer eens niet geapprecieerd. Nancy is veel te goed voor deze wereld.
Ik vond dat een heel mooi gebaar van Nancy en een blijk dat ze ook bezorgd was om Peggy, maar dat werd weer eens niet geapprecieerd. Nancy is veel te goed voor deze wereld.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Bof , dat is enkel zichzelf naar voor schuiven en en passant alles te weten komen en kunnen rodelen ....
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Klopt maar een beetje naief is het schaap ook. Ze heeft vandaag wel tegen haar slurfke gezegd waar het op stond, deed ze goed. Ze had niet echt veel medelijden met het hem haha!Crackers schreef:Ik vond dat een heel mooi gebaar van Nancy en een blijk dat ze ook bezorgd was om Peggy, maar dat werd weer eens niet geapprecieerd. Nancy is veel te goed voor deze wereld.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Maar het is haar weer enkel om roddels te doen...
"Zeg, het gaat precies nog altijd niet tussen Peggy en Peter..."
"Ging jij niet boven poetsen?!"
Dat had Rosa goed gezegd
"Ging jij niet boven poetsen?!"
Dat had Rosa goed gezegd
0 x
-
Lazylady
- x 435
Was het nu echt nodig om gisteren weer zo kinderachtig te doen naar Tim? Wat een klein kind is Nancy toch zeg! Als ik Jens was, had ik die al lang ontslagen!
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

.... dat vond ik al toen ze tegen Bram over dat 'geen rook zonder vuur' begon en dat ze voor zichzelf nu ook bang was ... over Jens. Ze had het wel over de de hand die haar salaris geeft .... Ik denk dat degene die die scene heeft geschreven daar zelf ook niet aan gedacht had, want het was volstrekt onlogisch (vgl. Frank die niets over Toon wil zeggen, uit angst dat ie zijn baan kwijt raakt)Lazylady schreef:Als ik Jens was, had ik die al lang ontslagen!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
[quote="Lazylady"]Maar het is haar weer enkel om roddels te doen...
Eigen schuld uiteindelijk ; ze gaan allemaal veel te familiair om met Nancy ; 't is uiteindelijk toch de poetsvrouw en ze kunnen toch perfect vriendelijk en beleefd blijven zonder heel hun verhaal aan haar neus te hangen of over alles blijven spreken in haar bijzijn .
Eigen schuld uiteindelijk ; ze gaan allemaal veel te familiair om met Nancy ; 't is uiteindelijk toch de poetsvrouw en ze kunnen toch perfect vriendelijk en beleefd blijven zonder heel hun verhaal aan haar neus te hangen of over alles blijven spreken in haar bijzijn .
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Nancy 007Lazylady schreef:^ Maar Nancy is ook een kei in afluisteren
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß