Het GROTE speculatie topic
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Re: Het GROTE speculatie topic
Ik denk dat Toon gewoon een zwaar trauma heeft en dat om een of andere reden op Frank uitwerkt.
Vreemd wel dat die Adil daar echt niks van afweet (of doet alsof). Vermoed dat als Frank op hem wat druk uitoefent, hij wel wat meer zal te weten komen. Adil is nu eenmaal écht een watje, vooralsnog. Hoop dat die ook eens uit zijn schulp komt.
Vreemd wel dat die Adil daar echt niks van afweet (of doet alsof). Vermoed dat als Frank op hem wat druk uitoefent, hij wel wat meer zal te weten komen. Adil is nu eenmaal écht een watje, vooralsnog. Hoop dat die ook eens uit zijn schulp komt.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik denk dat de Frens wel eens failliet zou kunnen gaan.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
linniethepooh
- Nog geen rang
Volgens mij moeten we het zo ver niet gaan zoeken. Toon zijn vriendin is wss verongelukt ofzo, en dat is nog niet zolang geleden gebeurd. Vandaar dat hij niet goed in z'n vel zit. En vandaar ook dat hij gisteren Frank bijna wilde aanvallen toen die grappen maakte over de foto van dat meisje in z'n locker. Alleen Sam en Adil weten het. Het lijkt me raar dat Sam en Adil zouden weten dat Frank eigenlijk de vader zou zijn van Toon. En waarom zou Toon dan laatst een tijdje afwezig geweest zijn?
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ook gehoord (gisteren) dat - theoretisch - Franky en het poepiemonster terugkomen tegen Pasen?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Hmm wat die foto in de locker van Toon betreft : ik speculeer dat het zijn partner, zus of nicht is die terminaal is (die ogen
) en dat zij niet meer lang zal leven en dat Toon die ondertussen heel goed overeenkomt met Peggy er op aan zal dringen dat het hoornvlies zal gedoneerd worden aan Peggy. Wat vervolgens tot groot verdriet en frustratie zal leiden bij Els en grote woede bij Frank want Toon zal Frank nu in de tang hebben.
0 x
- doken18
- Poster rang 2

Na het gesprek tussen Mayra en Waldek, over het gemis van geen eigen kind te hebben, maakte ik me onmiddellijk de bedenking dat misschien Waldek de nieuwe zaaddonor wil worden. Zo hebben ze beiden toch een eigen kind.
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik denk dat Waldek dan liever zelf vader zou zijn en niet een afwezige rol.doken18 schreef:Na het gesprek tussen Mayra en Waldek, over het gemis van geen eigen kind te hebben, maakte ik me onmiddellijk de bedenking dat misschien Waldek de nieuwe zaaddonor wil worden. Zo hebben ze beiden toch een eigen kind.
0 x

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Ook ik heb dat even gedacht, maar Waldek zou zeker een vader voor dat kindje willen zijn. Lijkt me voor iedereen nogal een lastige situatie dan...Poolaapje schreef:Ik denk dat Waldek dan liever zelf vader zou zijn en niet een afwezige rol.doken18 schreef:Na het gesprek tussen Mayra en Waldek, over het gemis van geen eigen kind te hebben, maakte ik me onmiddellijk de bedenking dat misschien Waldek de nieuwe zaaddonor wil worden. Zo hebben ze beiden toch een eigen kind.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik zie het dan ook niet gebeuren eigenlijk.Christel schreef:Inderdaad... Ook ik heb dat even gedacht, maar Waldek zou zeker een vader voor dat kindje willen zijn. Lijkt me voor iedereen nogal een lastige situatie dan...Poolaapje schreef:Ik denk dat Waldek dan liever zelf vader zou zijn en niet een afwezige rol.doken18 schreef:Na het gesprek tussen Mayra en Waldek, over het gemis van geen eigen kind te hebben, maakte ik me onmiddellijk de bedenking dat misschien Waldek de nieuwe zaaddonor wil worden. Zo hebben ze beiden toch een eigen kind.
0 x

-
ikke
- x 435
*LOL* juist daarom denk ik dat we daar rekening moeten mee houden. Het zou perfect in 't kraam van de huidige scenaristen passen;Poolaapje schreef:Christel schreef:Inderdaad... Ook ik heb dat even gedacht, maar Waldek zou zeker een vader voor dat kindje willen zijn. Lijkt me voor iedereen nogal een lastige situatie dan...Poolaapje schreef:Ik denk dat Waldek dan liever zelf vader zou zijn en niet een afwezige rol.doken18 schreef:Na het gesprek tussen Mayra en Waldek, over het gemis van geen eigen kind te hebben, maakte ik me onmiddellijk de bedenking dat misschien Waldek de nieuwe zaaddonor wil worden. Zo hebben ze beiden toch een eigen kind.
Ik zie het dan ook niet gebeuren eigenlijk.
Ik hou mijn hart vast!
0 x
- doken18
- Poster rang 2

Vandaag kreeg Julia een kaartje van Katrien. Aangezien ze terug Katrien beginnen te vernoemen vraag ik me af of Katrien misschien ook terugkomt.

0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
- Kwast
- Poster rang 5

Geert en Marianne vermaken zich prima tijdens hun uitje aan de moezel. Ze dansen samen de polka en drinken rum tot ze purper zien. Rosa vervalt weer in haar oude patroon om Peggy teveel te betuttelen en vangt bot. Peggy zet Rosa de kamer uit en kiest voor Peter die wederom de triestige plant uithangt. Hij krijgt namelijk niet de complimenten die hij verdiend. Eddy drink samen met Frank teveel en versieren samen een kudde verpleegsters. Deze zijn daar niet van gediend en met harde hand wordt Frank gewassen en Eddy geweerd. Nancy is in alle staten als ze hoort wat haar Slurfke nu weer heeft uitgestoken en gebied hem om een maand lang op de zetel te slapen. Met of zonder 2e enkelband. Tom slaat een modderfiguur bij Judith als hij een simpel ontbijtje laat eindigen in een fiasco. Ei aangebakken in de pan en de broodjes uit de oven werden steenkool. Mayra besluit een donor te vinden via het internet tot ontsteltenis van Ann die zich plots een preutse tante toont. Jana blijkt toch nog gevoelens te hebben voor Lowie en weet niet tussen wie ze moet kiezen. Bram of toch Lowie. Yvet komt niet gemakkelijk door de douane in Amerika. Haar eigen gebakken cake blijkt verdacht te zijn en wordt ingevorderd. Na een lang verhoor mag ze dan eindelijk het land binnen en zal ze haar kleinzoon en diens man weer zien. Simonneke heeft dan weer een kuub aan tranen gelaten. Jens zingt zijn verdriet om wille van Sam van zich af en prompt komen er geen klanten meer in zijn café. Op advies van Bram staakt hij zijn kattengejank en zie daar, de drukte neemt weer toe.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik weet dat in een ander topic iemand Femke aan Adil koppelt, wel ik denk eerder dat ze Femke aan Toon gaan koppelen, om de ruwe kanten er wat af te vijlen en het zijn twee gekwetste zieltjes bij elkaar, dus die passen goed samen.
0 x