In en Uit
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: In en Uit
Kan best zijn dat zij nog zal te zien zijn in een aantal flashbacks ter verduidelijking van "hoe het allemaal begon"?Jonistroobants schreef:Ik vermoed dat we Yvette nog sporadisch gaan zien en Hélène zou volgens een artikel van een tijdje geleden ook nog een tijd meedraaienmartha schreef:Zullen we nog iets horen of zien van Hélène of van Yvette ?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

De actrice Camilla Blereau heeft in een interview gezegd, dat er al scenes zijn opgenomen, die in december uitgezonden zullen worden, en dat er nog opnames gepland waren. Het interview is verschenen in Dag Allemaal ( of een van de andere boekskens) in de maand september. 't zal dus afwachten zijn wanneer we haar terugzien.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
ja inderdaad heb dat ook gelezen toen, maar was mij even ontgaanannekeHU schreef:De actrice Camilla Blereau heeft in een interview gezegd, dat er al scenes zijn opgenomen, die in december uitgezonden zullen worden, en dat er nog opnames gepland waren. Het interview is verschenen in Dag Allemaal ( of een van de andere boekskens) in de maand september. 't zal dus afwachten zijn wanneer we haar terugzien.
Was inderdaad in Dag Allemaal
en het lijkt mij sterk dat dat allemaal flashbacks zouden zijn. Ik ben wel benieuwd wanneer ze weer opduikt
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zou het mogelijk zijn dat de makers ons een tijdje zoet houden door af en toe een stukje geschiedenis van de Hélène-Henri saga op ons los te laten door middel van die flashbacks?
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Waarom Aruba? Stan en Emma kunnen nog een liedje voor Hélène zingen: Oma, als ik een miljoen win, geef ik de helft aan jou. Dan gaan wij naar Aruba samen de salsa dansen ( K3-oma's aan de top).
Al denk ik dat Hélène niet tevreden zal zijn met de helft. Ze wil "alles".
Ofwel ligt Hélène ergens weg te rotten, maar wie weet wordt zij gewoon opgesloten in een kelder en dagelijks gevoederd door William-Henri.
Alleszins het is al zeker dat William een sluw plan heeft bedacht en uiteindelijk een steek zal laten vallen en worden ontmaskerd.
Al denk ik dat Hélène niet tevreden zal zijn met de helft. Ze wil "alles".
Ofwel ligt Hélène ergens weg te rotten, maar wie weet wordt zij gewoon opgesloten in een kelder en dagelijks gevoederd door William-Henri.
Alleszins het is al zeker dat William een sluw plan heeft bedacht en uiteindelijk een steek zal laten vallen en worden ontmaskerd.
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Re: 4 nieuwe personages (bron GvA)
Vanavond maken we kennis met Bob, de rij-instructeur:
http://www.een.be/programmas/thuis?gcli ... wgodbokA6A
bron: http://www.een.be
http://www.een.be/programmas/thuis?gcli ... wgodbokA6A
bron: http://www.een.be
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Vandaag verwelkomen we Christophe Haddad die de rol van Bob, een rijexaminator van Jana, zal spelen.
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- Seraph
- Poster rang 1

Wait, ik dacht dat het maar een gastrol was!GroteThuisfan!!! schreef:Vandaag verwelkomen we Christophe Haddad die de rol van Bob, een rijexaminator van Jana, zal spelen.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- Seraph
- Poster rang 1

- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Als die persoon zoals hij de Frens binnen strompelde verondersteld wordt de rol van nerd-aanbidder van Jana te spelen kon het cliché echt niet groter en grotesker geweest zijn. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
De arme man kwam ook binnen op een feestje waar hij
1. compleet uit de toon viel
2. niemand kende buiten Jana en Toon (en dan nog... kennen?)
3. werd opgevoerd als verjaardagscadeau voor iemand die hij pas een paar uur vroeger voor het eerst beroepsmatig had ontmoet.
Waarom hij op die uitnodiging van Toon is ingegaan?
Hij heeft een dikke boon voor Jana waarschijnlijk - anders zou ze niet geslaagd zijn.
Misschien is hij wel veel meer relaxed als hij met haar alleen kan zijn.
1. compleet uit de toon viel
2. niemand kende buiten Jana en Toon (en dan nog... kennen?)
3. werd opgevoerd als verjaardagscadeau voor iemand die hij pas een paar uur vroeger voor het eerst beroepsmatig had ontmoet.
Waarom hij op die uitnodiging van Toon is ingegaan?
Hij heeft een dikke boon voor Jana waarschijnlijk - anders zou ze niet geslaagd zijn.
Misschien is hij wel veel meer relaxed als hij met haar alleen kan zijn.
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Ja erg hé!!?Spoed schreef:HIJ HEET BOB!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
-
tvx1
- x 435
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ik zie het probleem niet? Die naam past net zo goed bij dat personage als bij een sleutelhangerSpoed schreef:HIJ HEET BOB!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0 x