Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Davidje schreef:Die mannen van Thuis zouden nog het volgende durven doen: Femke houdt haar kindje (wat ik goed zou begrijpen) en ze maakt Tim wijs dat het is van die ene keer toen ze net terug samen waren, omdat ze hem niet kwijt wil en natuurlijk zal softie Tim dat geloven.
En dan kan het weer ruzie zijn omdat Peter doorheeft dat het van hem is.
En dan komt het kindje ter wereld en blijkt dat het niet kan lachen
Davidje schreef:Die mannen van Thuis zouden nog het volgende durven doen: Femke houdt haar kindje (wat ik goed zou begrijpen) en ze maakt Tim wijs dat het is van die ene keer toen ze net terug samen waren, omdat ze hem niet kwijt wil en natuurlijk zal softie Tim dat geloven.
En dan kan het weer ruzie zijn omdat Peter doorheeft dat het van hem is.
En dan komt het kindje ter wereld en blijkt dat het niet kan lachen
(en zo komt het uit dat het tóch van Peter is)
Zeker ? Ik heb Tim anders ook nog niet zo veel zien lachen
Allee is benieuwd of Tim nu nog zo vergevings gezind gaat zijn en zo ja zal hij dan toestemmen met een abortus? of zal hij dat zelfs eisen? of zal hij haar verlaten? Vragen vragen zonder antwoorden tot in september.......
Ja Tim was wel niet aanwezig in de kerk.. Mss is hij nog snel snel vertrokken naar de kerk & heeft hij Luc aangereden.. Dat zou wel een beetje verrassend zijn want de meeste verwachten Bram, Lowie, Frank of Eddy.. ofzo.. als dader.