Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door Christel »

Dat is ook nog zo natuurlijk... In feite had Peter zonder Tom geen werk gehad, want zijn reputatie had nogal te lijden gehad. Een beetje inbinden zou hem dus niet misstaan...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:Dat is ook nog zo natuurlijk... In feite had Peter zonder Tom geen werk gehad, want zijn reputatie had nogal te lijden gehad. Een beetje inbinden zou hem dus niet misstaan...
In feite kunnen zowel Tom als Peter heel boertig zijn... Ze zijn goede vrienden en die kunnen heel wat van mekaar verdragen.
Ik vind het dus helemaal niet raar dat Peter zoveel noten op z'n zang heeft tov "zijn werkgever". 't Was heel mooi van Tom om z'n vriend uit de nood te helpen(niet helemaal zonder eigenbelang) maar als zijn employé te ver gaat is't aan hem om die op de vingers te tikken, als ie dat blijft tolereren is dat zijn probleem! :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:Ze zijn goede vrienden en die kunnen heel wat van mekaar verdragen.
Van die vriendschap is de laatste tijd toch nog maar bar weinig te merken... :razz:
En natuurlijk mag Peter noten op zijn zang hebben, maar moet hij dat echt op deze manier brengen?
Hij lijkt er het grootste plezier in te hebben als Tom en Femke op hun gezicht gaan. Buiten het feit dat dat niet erg professioneel is (Femke is uiteindelijk een cliënte van hun kantoor), is het ook niet echt vriendelijk naar zijn "vriend" toe hè? ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hopelijk gebeurt er iets waardoor hij zijn houding aanpast. De arrogantie druipt ervan af...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Het zou geweldig zijn als hij een doos bevroren soesjes naar zijn hoofd krijgt gesmeten dan kan hij wat afkoelen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik hoop zo dat Peggy hem dumpt.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

smurfin schreef:Ik hoop zo dat Peggy hem dumpt.
Jij niet alleen...
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

En Femke dan met den Tim. Dat zou het wel zijn.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Amai, hij heeft zijn hart nog eens getoond.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hij is zo meelevend de laatste tijd... Het was lang geleden!
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik hoop echt dat Peter eindelijk krijgt wat hij al een hele tijd verdiend! Eerst Sofieke de dood injagen daarna Femke om een non-reden dumpen (na haar eerst nog eens bedrogen te hebben). Ik hoop echt dat die gast zijn verdiende loon krijgt en misschien is het aan Peggy om hem dat te geven. Hij zag er in de tijd nooit uit als een notaris en nu ziet hij eruit als niemendalle. Exit Peter eindelijk?
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ja, ik ben ook niet echt weg meer van dat karakter. In het begin, met Sophie, vond ik hem wel interessant en ook aardig. Hij was toen bovendien ook veel professioneler. Daarna met Femke was het best wel ontroerend - ik vond ze eerst helemaal niet bij elkaar passen, maar toen ze eenmaal de loft had en de Noorderzon, was het best een leuke relatie. Vanaf dat ie met Nina begon te rommelen is hij een totaal ander persoon geworden en heeft daarmee ook Fem naar beneden gehaald. Met Peggy vind ik het helemaal geen succes. Vind nog steeds dat ze beter bij Tom past, hoezeer ik dat ook een stuk verdriet vind! Maar met Peggy was die leuker dan met Bianca. Zo zie ik ook geen chemie tussen Peter en Peggy. Hij dooft Peggy's vuur teveel.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

exsencon schreef:Ik hoop echt dat Peter eindelijk krijgt wat hij al een hele tijd verdiend! Eerst Sofieke de dood injagen daarna Femke om een non-reden dumpen (na haar eerst nog eens bedrogen te hebben). Ik hoop echt dat die gast zijn verdiende loon krijgt en misschien is het aan Peggy om hem dat te geven. Hij zag er in de tijd nooit uit als een notaris en nu ziet hij eruit als niemendalle. Exit Peter eindelijk?
Als je het over Rafaël hebt... Dat zou ik nu niet meteen een non-reden noemen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2572

Bericht door satine »

Misschien bedoelt exsencon de eerste keer dat Peter en Femke uiteen gingen, toen hij met Nina 'rommelde'?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

satine schreef:Misschien bedoelt exsencon de eerste keer dat Peter en Femke uiteen gingen, toen hij met Nina 'rommelde'?
Misschien, maar dat was niet helemaal duidelijk in dat bericht.

Momenteel vind ik hem wel meevallen. Zoals ik al zei schrik ik ervan hoe meelevend hij is met Peggy.
0 x
Plaats reactie