Plaats hier al je creaties over thuis zoals screenshots, filmpjes, collages, gedichtjes, bewerkte afbeeldingen,... die je zelf gemaakt hebt en niet zomaar van Internet gehaald.
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Ook mooi dat Frank het, ondanks alle ellende, niet kon laten om toch te liegen over de reden waarom Simonneke naar buiten gegaan is. Hij leert het ook nooit he.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
janvdnbo schreef:zou je de aflevering ook online kunnen zetten?
Sorry, ieder zijn ding. Ik heb mijn handen vol met shots maken.
Van seizoen 17 heb ik net geen 2500 shots gemaakt.
Een aflevering bekijken (inclusief de shots maken en online zetten) duurt bij mij geen half uur (zo lang duurt thuis), maar wel ongeveer een uur. Dat is dus een half uur per dag. Er zijn 200 afleveringen per seizoen, dus ik ben hier 100 uur per jaar mee bezig!
Een aflevering bekijken (inclusief de shots maken en online zetten) duurt bij mij geen half uur (zo lang duurt thuis), maar wel ongeveer een uur. Dat is dus een half uur per dag. Er zijn 200 afleveringen per seizoen, dus ik ben hier 100 uur per jaar mee bezig!
Echt, respect voor al het werk dat in je in de snapshots steekt.
En fijn dat je er ook dit seizoen mee doorgaat. Altijd leuk om de aflevering op deze manier nog eens te herbekijken!
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.