Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door johan1969 »

Judith is 35 a 40, Geert 60 a 65, dus toch 25 jaar verschil ...
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja,dat vind ik ook. Maar we zitten hier wel in Thuis hé! :angel:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lacrimosa schreef:Het is vaak ook niet het leeftijdsverschil dat een probleem vormt in een relatie maar wel het verschil in levensfase (zoals bij Tom en Lynn het geval is).
Dat is waar, maar het verschil in levensfase ligt bij Geert en Judith toch ook hemelsbreed uit elkaar? Judith is een jonge vrouw met 2 opgroeiende kinderen, terwijl Geert die leeftijd toch wel lang en breed gehad heeft... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

En een man van 60-65 kan niet meer met kinderen omgaan volgens jou?
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Geert is Sandrine en Britney toch gewend? En zo verschillend is hun levensfase niet echt, ze zijn beide volwassen en gescheiden (min of meer), ze zijn beide dokter en ze weten allebei hoe de wereld in elkaar zit.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

exsencon schreef:En een man van 60-65 kan niet meer met kinderen omgaan volgens jou?
natuurlijk wel maar dan liefst met zijn kleinkinderen want die gaan op een gegeven ogenblijk weer weg :dance: :dance: :dance:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lacrimosa schreef:Geert is Sandrine en Britney toch gewend? En zo verschillend is hun levensfase niet echt, ze zijn beide volwassen en gescheiden (min of meer), ze zijn beide dokter en ze weten allebei hoe de wereld in elkaar zit.
Kleine kinderen, kleine zorgen, grote kinderen, grote zorgen.

Met kinderen van 3 a 5 jaar heb je natuurlijk minder zorgen dan met meisjes van 14.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Maar enfin jullie doen percies of hij rijp is voor het rusthuis...
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Lacrimosa schreef:Maar enfin jullie doen percies of hij rijp is voor het rusthuis...
En dat vind ik helemaal niet! :angel: :thumbup: :dance:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lacrimosa schreef:Maar enfin jullie doen percies of hij rijp is voor het rusthuis...
Met zijn lange bruine jas en debardeur, toen hij de kast ineen kwam steken bij Judith, zag hij er toch veel ouder uit dan met zijn knappe kostuums.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, maar hij heeft de kast wel ineengestoken hé! En ik zou nog altijd willen zien of een jonge 40-ger daar hetzelfde resultaat behaald had!
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik denk dat er wel een kortstondig iets gaan gebeuren met Judith en Geert, maar dat Tom de kaper op de kust gaat zijn. En om nu te zeggen dat hou "oud" is... nee ! Ik ben zelf 45 en als een man als Geert mij zou charmeren en ik kon er plezier mee maken en we hadden dingen gemeen, dan zou ik het misschien ook wel zien zitten, ondanks de leeftijd. Maja... mannen als Geert bestaan alleen maar in Thuis hé :denk:
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

johan1969 schreef:
Met zijn lange bruine jas en debardeur, toen hij de kast ineen kwam steken bij Judith, zag hij er toch veel ouder uit dan met zijn knappe kostuums.
Ja Johan, als ik 's morgens opsta en ik ga in mijn training de vuilzakken buitenzetten, dan zal ik er ook wel wat afgeleefder en minder charmant uitzien dan als ik opgekleed rondloop he 8)
Ik snap niet waarom mensen Geert zo 'oud' vinden qua uitzicht en gedrag want ik vind dat dus totaal niet, integendeel zelfs.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat vind ik persoonlijk helemaal niet, maar "rijp voor het rusthuis" is nog wel wat anders dan mee voor 2 pubers zorgen. En Geert is inderdaad Britney en Sandrine gewend, maar niet als "vader". Hij doet alleen af en toe wat gezellige dingen met die kinderen en past eens op hen, maar meer ook niet. Zoals nounake aangeeft, is Geert volgens mij ook wel weer blij als ze naar hun moeder gaan, of zo komt het toch wel over. Vandaar ook dat verschil in levensfase... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Lacrimosa,met een gezicht als de Mona Lisa zelfs in een training moet ge er gewoon onweerstaanbaar uitzien! :angel:
0 x
Gesloten