Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
mrdvd
Nog geen rang

Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Bericht door mrdvd »

hannanaske schreef: Dus 't zou absoluut niet onlogisch zijn als ze Danny vertrouwde. Hij heeft immers naar haar geluisterd en haar vertrouwen geschonken.
ja haar grootste fout was wel het weggooien van haar gsm op de achterbank,,
nu denk ik dat de kidnapper dat smsje stuurde naar Judith en dan de gsm dumpte.
emma zal al ergens anders zitten want ik kan me niet inbeelden dat je rustig in de auto zit als iemand je gsm wegwerpt...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

hannanaske schreef:Iedereen lijkt wel te vergeten dat Emma een verklaring is gaan afleggen bij de politie ivm Jens....

Dus 't zou absoluut niet onlogisch zijn als ze Danny vertrouwde. Hij heeft immers naar haar geluisterd en haar vertrouwen geschonken.
Ik ben dat niet vergeten. ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

mrdvd schreef:ja haar grootste fout was wel het weggooien van haar gsm op de achterbank,,
nu denk ik dat de kidnapper dat smsje stuurde naar Judith en dan de gsm dumpte.
emma zal al ergens anders zitten want ik kan me niet inbeelden dat je rustig in de auto zit als iemand je gsm wegwerpt...
Waarom zou de kidnapper dat sms'je dan sturen?
Het kan natuurlijk goed zijn dat Emma die gsm later teruggenomen heeft, want we weten niet wat ertussen gebeurd is.
Ik dacht zelf dat Emma bij hem in de auto zat en ze snel haar moeder wou sms'en. Ze stuurde dat sms'je net op tijd, want daarna nam Gui Tar Star hem af en smeet hem buiten.
0 x
De Bomma
x 435

Bericht door De Bomma »

De wagen die uit het bos rijd is de wagen van Geert, of dit de dader aantoont ? Geen idee.
Je ziet een gsm uit de wagen vliegen.
Emma kijkt op naar Geert ( B-FAST e.d. ) maar haar verhaal rond dat vriendje wijkt er vanaf want ze zou niets zeggen mocht ze met een bekende aan het verkeren zijn, ze heeft zo'n les gehad met Jens.
Dus speculatief: ze is in handen gevallen van een onbekende ( voor haar toch )
Guy heeft een chalet in de Ardennen.
Geert vertrekt uit de Ardennen. Meer zie je niet, hij bekijkt zijn gsm, het is nacht en legt de gsm op de zij - zetel.
Kan het dan niet zijn dat Guy wraak neemt en het spel goed speelt, hij overmeesterd Geert en knevelt hem in de Chalet ( of dood hem ) en rijd weg. Nu heeft hij een goede wagen. Hij had Emma al ingepalmd ( Emma zegt tegen Jana ik heb een vriend, hij is ouder, na de ervaringen met Jens zou ze niets zeggen als het een bekende zou zijn voor haar, ze kent Guy niet. ).
Guy heeft dus Emma ( ze is weggelopen en hij heeft er alles aangedaan om haar niet af te schrikken ). Is Emma dood ?We weten dat Guy Fien begroef als een hond...
Waarom Emma, dezelfde vraag: waarom Fien ? Hij hallucineerde toen hij Fien vermoorde, hij heeft dus een afwijkingske.
Bovendien zat hij nog steeds met wraak tegen Tim, Jens, Julia, en Ann.
Wellicht wou hij een gijzelares en is het een beteke uit de hand gelopen en neep hij ook emma's keel dicht...
Speculatie maar wel ne goei, nu nog mijn loon bij thuis vragen :romance-kisscheek:
Enfin ik
0 x
De Bomma
x 435

Bericht door De Bomma »

enfin ik speculeer maar wat he, die sms is gewoon een dwaalspoor !
A zo denkt iedereen dasse nog leeft maar ze zit al onder de grond in da bos !
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

vandaag verliep beetje als verwacht, langzaam maar zeker gaat Judith Geert verdenken, als ze dan hoort van Marianne dat Geert al een tijd weg is & raar doet gaan wellicht alle poppen aan het dansen....

Danny was ondertussen niet op het werk vandaag, beetje raar dat een vrijgezel niet op een feestdag werkt, me dunkt....

dat smske was wel verrassend moet ik zeggen, ik veronderstel dat Emma niet langer in vrijheid vertoeft en dat Danny dat bericht stuurt en vervolgens de gsm weggooit (met handschoenen aan om geen vingerafdrukken na te laten), ''t maakt wellicht deel uit van z'n zieke spelletje :denk:

en ja, inderdaad, de aftiteling bevestigde eigenlijk dat hij in die wagen moet gezeten hebben ... aflevering na aflevering wordt mijn vermoeden bevestigd :dance:
Laatst gewijzigd door k de vis op do 29 mei 2014, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat het Guy is, maar anderzijds zou ik het wel tof vinden, moest ze terugkomen.
Dries Vanhegen, Kurt, had ons eigenlijk wel goed liggen toen hij zei dat er op het einde van het seizoen iemand zou verdwijnen en dat hij een grote rol zou spelen. Dat klopt allemaal wel. Maar wij zijn helemaal op het verkeerde been gezet of hebben gewoon de foute conclusies getrokken.
Ik begin er ook steeds meer van overtuigd te geraken dat het een personage is dat we nog niet kennen, of misschien slechts vluchtig gezien hebben.
0 x
Maddeleine
x 435

Bericht door Maddeleine »

Speculatie !!! Mayra wou absoluut een kind en liet haar door iedereen.... ze had een afspraak met een man die " hem niet omhoog " kreeg en ze spraken toen opnieuw af, Mayra is geef toe een beetje "pervers"... Ze staat daar in de donker en een grijsharige man komt onduidelijk in beeld en die word weggejaagd door Kurt, Kurt had Guy nog nooit eerder gezien en Mayra heeft tegen niemand verteld dat ze met Guy had afgesproken, hij wou ook graag een kind.
Dus hij kon Mayra niet bezwangeren en liet ook niets meer van zich horen als getuige bij de politie van de moord op Kurt ( duw waldek )... De grijze man was Guy.
Die had nu redenen genoeg om nog meer wraak want hij zag zijn geliefde Mayra verkracht worden door Kurt.
En hij neemt wraak op het gezin.
Et voila.
Ik hoop dat dit uitkomt dan vertrekt Ann niet naar het buitenland. Als Guy Mayra gijzelt om nog een kindje te maken, terwijl Emmaatje al dood is ....
0 x
BabyMonk3y
Nog geen rang

Re: Het grote SPOILER-topic (SPOILER ALERT P. 10!!!)

Bericht door BabyMonk3y »

GEERT IS GUI TARSTAR !! En ik kan het bewijzen :)

In de aflevering van vandaag komt een foto voorbij op de Facebook van Emma.
een foto van Geert en Emma.
En op die foto... draagt Emma dat kettingkje.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

BabyMonk3y schreef:

BabyMonk3y
Nog geen rang

Heeft bedankt: 0 keer
Is bedankt: 0 keer
BINGO
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

BabyMonk3y schreef:GEERT IS GUI TARSTAR !! En ik kan het bewijzen :)

Had Emma op dat moment gewoon dat kettinkje nog niet gekregen?

Denk Danny want zijn naam stond in de aftiteling en is niet in beeld geweest vandaag, buiten dan de hand van Gui tarstar.
0 x
"You can call me Root"
BabyMonk3y
Nog geen rang

Bericht door BabyMonk3y »

Ikweetnix schreef: Had Emma op dat moment gewoon dat kettinkje nog niet gekregen?

Denk Danny want zijn naam stond in de aftiteling en is niet in beeld geweest vandaag, buiten dan de hand van Gui tarstar.
Allé man hoeveel meer heb je nodig? :P

Emma heeft dat kettinkje nog maar net (na dood Kurt).
De uitleg van Judith was dat het een foto was van op bivak in de ardennen oid (van lang gelden).
Ze lachen beide op de foto. geert en Emma zijn sinds de dood van Kurt nog maar één keer samen in beeld geweest (begrafenis). Er waren eerdere verwijzingen dat Gui op de begrafenis was (bedankt om te komen).

In zou in de verste verte niet weten hoe Geert en Emma (met kettinkje) anders samen op de foto geraakt zijn.
+ weggooien GSM in een bos
+ Geert die in Ardennen zit in een verlaten huisje

Danny is gewoon aan het werk.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Die foto, was dat niet de foto met Geert bij B-Fast?
Dan had ze het kettinkje toch al gekregen?
0 x
Incresque
x 435

Bericht door Incresque »

BabyMonk3y schreef:
Ikweetnix schreef: Had Emma op dat moment gewoon dat kettinkje nog niet gekregen?

Allé man hoeveel meer heb je nodig? :P

Emma heeft dat kettinkje nog maar net (na dood Kurt).
De uitleg van Judith was dat het een foto was van op bivak in de ardennen oid (van lang gelden).
Ze lachen beide op de foto. geert en Emma zijn sinds de dood van Kurt nog maar één keer samen in beeld geweest (begrafenis). Er waren eerdere verwijzingen dat Gui op de begrafenis was (bedankt om te komen).

In zou in de verste verte niet weten hoe Geert en Emma (met kettinkje) anders samen op de foto geraakt zijn.
+ weggooien GSM in een bos
+ Geert die in Ardennen zit in een verlaten huisje

Danny is gewoon aan het werk.
Ik zou het enorm straf vinden moest Geert Emma's ontvoerder zijn. Ik bedoel- Waarom zou Geert Emma ontvoeren? Dat maakt mij echt geen steek. Geert zat zo in met Tom en Judith, het is bijna ondenkbaar dat Geert hiermee betrokken zou zijn...
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Juist omdat vele mensen het straf vinden, zou het wel eens kunnen he.
Ik verander om het uur van gedacht, dan denk ik Geert (wolf in schaapsvacht) dan Danny, en soms af en toe wel eens Jens ..
0 x
Gesloten