De wagen die uit het bos rijd is de wagen van Geert, of dit de dader aantoont ? Geen idee.
Je ziet een gsm uit de wagen vliegen.
Emma kijkt op naar Geert ( B-FAST e.d. ) maar haar verhaal rond dat vriendje wijkt er vanaf want ze zou niets zeggen mocht ze met een bekende aan het verkeren zijn, ze heeft zo'n les gehad met Jens.
Dus speculatief: ze is in handen gevallen van een onbekende ( voor haar toch )
Guy heeft een chalet in de Ardennen.
Geert vertrekt uit de Ardennen. Meer zie je niet, hij bekijkt zijn gsm, het is nacht en legt de gsm op de zij - zetel.
Kan het dan niet zijn dat Guy wraak neemt en het spel goed speelt, hij overmeesterd Geert en knevelt hem in de Chalet ( of dood hem ) en rijd weg. Nu heeft hij een goede wagen. Hij had Emma al ingepalmd ( Emma zegt tegen Jana ik heb een vriend, hij is ouder, na de ervaringen met Jens zou ze niets zeggen als het een bekende zou zijn voor haar, ze kent Guy niet. ).
Guy heeft dus Emma ( ze is weggelopen en hij heeft er alles aangedaan om haar niet af te schrikken ). Is Emma dood ?We weten dat Guy Fien begroef als een hond...
Waarom Emma, dezelfde vraag: waarom Fien ? Hij hallucineerde toen hij Fien vermoorde, hij heeft dus een afwijkingske.
Bovendien zat hij nog steeds met wraak tegen Tim, Jens, Julia, en Ann.
Wellicht wou hij een gijzelares en is het een beteke uit de hand gelopen en neep hij ook emma's keel dicht...
Speculatie maar wel ne goei, nu nog mijn loon bij thuis vragen
Enfin ik