Maar zullen we het terug over Guy hebben?

Ik vraag mij soms wel eens af hoe lang het nog gaat duren eer zijn gezichtsspieren ontdooien, of zouden die voor eeuwig vast zitten?
(ik zie die mens echt niet graag spelen

Zeer tegen de zin van enkele forumbezoekers heropende ik het proces en analyseerde ik het bestaande beeldmateriaal, via YouTube, waarvan akte...Peter Jansens schreef:Kan je de moord op Fien nog ergens bekijken? Ik vond toen reeds dat ze er zo snel bij ging liggen.
Inderdaad, dit vind ik ook het ergste. Na de dood van Fien had hij de hulpdiensten moeten verwittigen. Maar hij heeft anders gehandeld, uit schaamte, schrik, ongeloof, ..... Doch kan ik er, zonder er echt begrip voor op te brengen, wel ergens inkomen dat hij zo gehandeld heeft. Dit maakt hem echter nog altijd geen moordenaar.Voor mij is dat het ergste. Op het moment dat Fien stierf, had ik medelijden met Guy, omdat je wist dat hij dat niet gewild had (onvrijwillige doodslag dus). Maar wat hij daarna gedaan heeft: het liegen, bedriegen, Fien ergens gaan begraven, haar auto in het kanaal duwen, volhouden dat hij er niks mee te maken heeft, de politie zelfs beledigen omdat ze hem weer maar eens verdenken. Dat vind ik het ergste. Vanaf dat punt is Guy voor mij gezakt naar het laagste punt dat hij kan zakken, dat van een echte moordenaar.