Guy De Herdt (Erik Goris)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Re: Guy De Herdt (Erik Goris)

Bericht door satine »

Ik hoop van niet - na al hetgene wat de laatste jaren al gebeurd is, hoop ik deze keer op iets geloofwaardig - dàt is lang geleden... :lol: :lol: :lol:

Maar zullen we het terug over Guy hebben? :mrgreen:
Ik vraag mij soms wel eens af hoe lang het nog gaat duren eer zijn gezichtsspieren ontdooien, of zouden die voor eeuwig vast zitten?
(ik zie die mens echt niet graag spelen :!: )
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Dan moet Femke eerst nog beginnen drinken, want pillenverslaving is niet voor de AA dacht ik.

maar dit is het topic van Guy! :mrgreen:

(ontopic)
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

ik heb me al de bedenking gemaakt dat Guy echt denkt dat hij Fien niet vermoord heeft. Dat hij zichzelf overtuigd heeft dat het een "ongeluk" is geweest en dus helemaal geen wroeging heeft. En dus toont hij ook geen berouw. Maar ik denk ook dat hij wegens de pesterijen op een dag heel hard gaat ontploffen. Bram en Jens, bij deze zijn jullie gewaarschuwd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Met welke gsm zou Jens hem bellen?

Ik vind het trouwens best jammer dat Guy zoiets gedaan heeft... Ik vond hem best een sympathiek personage! Hij hielp anderen, gedroeg zich fatsoenlijk en zo... :thumbdown:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Peter Jansens schreef:Kan je de moord op Fien nog ergens bekijken? Ik vond toen reeds dat ze er zo snel bij ging liggen.
Zeer tegen de zin van enkele forumbezoekers heropende ik het proces en analyseerde ik het bestaande beeldmateriaal, via YouTube, waarvan akte... :shh:

Uit het beeldmateriaal blijkt dat Guy Fien in de zetel duwt en zijn hand op haar mond duwt! Ze stribbelt wat tegen, maar dan wordt het beeld na enkele seconden gefaded... Je ziet de moord / doodslag / hartaanval niet gebeuren... In de volgende scene ligt Fien op de grond en staart Guy wezenloos voor zich uit (wel eigenlijk kijkt hij zoals hij altijd kijkt :lol: ). Er is dus essentiële informatie verdwenen die ons op het juiste spoor had kunnen brengen... duidelijk een cover-up operatie van onze nationale omroep... :mrgreen:

Afhankelijk van hoeveel 'film' er mist kan je spreken van:
er missen slechts enkele seconden: Fien kreeg een hartaanval en viel van de zetel...
er missen een paar minuten: Guy kan haar hebben gewurgd...

Uit het beeldmateriaal blijkt ook dat Guy Mayra voor ogen had en niet Fien, geen moord met voorbedachten rade dus, maar een 'oncontroleerbare dwang'... :eek: :eek: :eek:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

er staat blijkbaar ook een reconstructie op YouTube van de moord. :lol:
maar de maker is wel niet helemaal objectief. :)

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Dat kon ik vroeger allemaal niet mijn blokkendoos zenne ! :lol:

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Haha Playmobiel, waar is de tijd. ;)
0 x
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Grappig dat er zich daar iemand mee bezig gehouden heeft..
ik zie hem ook niet graag spelen.
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

:violence-uzi: GUY
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Ik vond het erg voor Guy dat Julia niet eens bereid was om twee minuutjes naar hem te luisteren. Per slot van rekening heeft hij weken bij haar in huis gewoond en heeft iedereen daar toch wel goede herinneringen aan.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Vergeet niet dat hij haar voor de hele rechtbank en het Thuisdorp een leugenaaarster heeft genoemd...
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Hij heeft wel nooit gezegd dat ze gelogen heeft. Hij heeft wel gezegd "Julia heeft mij verkeerd begrepen". Dat is volgens mij toch niet hetzelfde.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Niet in die bewoordingen dan, maar het komt er op neer dat Guy zegt dat wat Julia zegt niet waar is, dus gelogen. Hij heeft ook al die tijd tegen haar gelogen. Hij wist dat Fien gestorven was (of ze nu door hem verstikt is, een hartaanval gehad heeft of door marsmannetjes is doodgeslagen), waar ze was, en wat er met haar gebeurd was. En toch heeft hij bij haar geslapen, niets verteld, Katrien, Jens en Paulien getroost, Julia getroost en ga zo maar voort.

Voor mij is dat het ergste. Op het moment dat Fien stierf, had ik medelijden met Guy, omdat je wist dat hij dat niet gewild had (onvrijwillige doodslag dus). Maar wat hij daarna gedaan heeft: het liegen, bedriegen, Fien ergens gaan begraven, haar auto in het kanaal duwen, volhouden dat hij er niks mee te maken heeft, de politie zelfs beledigen omdat ze hem weer maar eens verdenken. Dat vind ik het ergste. Vanaf dat punt is Guy voor mij gezakt naar het laagste punt dat hij kan zakken, dat van een echte moordenaar.

Ik kan dus echt totaal geen sympathie opbrengen voor deze man. Ik vond het erg dat Bram en Eddy hem in die put achterlieten, omdat Bram en Eddy dat niet hadden mogen doen, niet omdat Guy daar kou zat te lijden.
0 x
flupke
Nog geen rang

Bericht door flupke »

Voor mij is dat het ergste. Op het moment dat Fien stierf, had ik medelijden met Guy, omdat je wist dat hij dat niet gewild had (onvrijwillige doodslag dus). Maar wat hij daarna gedaan heeft: het liegen, bedriegen, Fien ergens gaan begraven, haar auto in het kanaal duwen, volhouden dat hij er niks mee te maken heeft, de politie zelfs beledigen omdat ze hem weer maar eens verdenken. Dat vind ik het ergste. Vanaf dat punt is Guy voor mij gezakt naar het laagste punt dat hij kan zakken, dat van een echte moordenaar.
Inderdaad, dit vind ik ook het ergste. Na de dood van Fien had hij de hulpdiensten moeten verwittigen. Maar hij heeft anders gehandeld, uit schaamte, schrik, ongeloof, ..... Doch kan ik er, zonder er echt begrip voor op te brengen, wel ergens inkomen dat hij zo gehandeld heeft. Dit maakt hem echter nog altijd geen moordenaar.
0 x
Gesloten