Hey, we zijn toch volwassen mensen? Een beetje letten op je taalgebruik en de manier waarop je iets uit, is volgens mij maar een klein werkje, waar je veel commentaar kunt mee vermijden.willem criel schreef:??? sorry hoor, is dit een grap...Ann+ schreef:... volgens mij geeft in deze de overgrote meerderheid van de gewone leden , de moderators overschot van gelijk..
Ik vind dat je echt moet opletten wat en hoe je hier iets neerschrijft.. en daar hoort onwelvoeglijke taal niet bij.
En een beetje moeite doen, om geen kemels van taalfouten te schrijven mag ook wel!
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Millie
- Poster rang 1
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
ik ga akkoord hoor Millie, zal erop letten.Millie schreef:Hey, we zijn toch volwassen mensen? Een beetje letten op je taalgebruik en de manier waarop je iets uit, is volgens mij maar een klein werkje, waar je veel commentaar kunt mee vermijden.willem criel schreef:??? sorry hoor, is dit een grap...Ann+ schreef:... volgens mij geeft in deze de overgrote meerderheid van de gewone leden , de moderators overschot van gelijk..
Ik vind dat je echt moet opletten wat en hoe je hier iets neerschrijft.. en daar hoort onwelvoeglijke taal niet bij.
En een beetje moeite doen, om geen kemels van taalfouten te schrijven mag ook wel!
0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
- x 435
De aflevering van gisteren aan het bekijken... Tommeke heeft toch een boontje voor Lynn precies; aangezien hij persé wil weten wat er aan de hand is.
Ze hebben dan wel een leeftijdsverschil, maar... Ze zouden nog wel passen!

0 x
-
- x 435
Geeft komt van geven, niet van hebben.willem criel schreef:??? sorry hoor, is dit een grap...Ann+ schreef:... volgens mij geeft in deze de overgrote meerderheid van de gewone leden , de moderators overschot van gelijk..
Ann bedoelde dat de meeste forummers de moderators gelijk geven, dus geen taalfout waar jij poogde op in te spelen.
0 x
-
- x 435
OEF!willem criel schreef:ik ga akkoord hoor Millie, zal erop letten.Millie schreef:Hey, we zijn toch volwassen mensen? Een beetje letten op je taalgebruik en de manier waarop je iets uit, is volgens mij maar een klein werkje, waar je veel commentaar kunt mee vermijden.willem criel schreef:??? sorry hoor, is dit een grap...Ann+ schreef:... volgens mij geeft in deze de overgrote meerderheid van de gewone leden , de moderators overschot van gelijk..
0 x
- Millie
- Poster rang 1
-
- x 435
Ja, Millie, u vraagt, wij draaien bij...Millie schreef:En nu terug naar Tom De Decker!
Weet je dat ik het goed vind dat Tom weer wat menselijker is geworden?
Nu dat stom proces achter de rug is, kan ik weer genieten van zijn "gewoon" leven.
0 x
- Millie
- Poster rang 1
Haha sorry!
Ja inderdaad, dat vind ik ook wel. Ik hoop dat hij snel verliefd wordt en dat hij dan eindelijk z'n romantische kant eens kan laten zien

Ja inderdaad, dat vind ik ook wel. Ik hoop dat hij snel verliefd wordt en dat hij dan eindelijk z'n romantische kant eens kan laten zien
0 x
-
- x 435
Ja, op Lynntje zeker.Millie schreef:Ik hoop dat hij snel verliefd wordt en dat hij dan eindelijk z'n romantische kant eens kan laten zien

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Dat denk ik ook en ondanks het leeftijdverschil zou een eventuele romantische verhaallijn tussen hen geloofwaardiger zijn dan sommige 'romantische' oprispingen die er in het verleden zijn geweest of nog zullen gaan komen....Lazylady schreef:De aflevering van gisteren aan het bekijken... Tommeke heeft toch een boontje voor Lynn precies; aangezien hij persé wil weten wat er aan de hand is.Ze hebben dan wel een leeftijdsverschil, maar... Ze zouden nog wel passen!
Een beetje romantiek zou het personage Tom ook wel goed doen

0 x
-
- x 435
Ja; hij zal het misschien niet toegeven, maar ik denk toch wel dat hij het mist!
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Dat denk ik ook, maar of Lynn nu de geschikte persoon voor hem is, dat betwijfel ik...
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Tom keek toch wel een beetje zuur toen Lynn vertelde dat de een date had.....hij mist het zeker.
0 x
-
- Nog geen rang
Tom? ik vind hem geen geloofwaardige acteur, hij zou een sympathiek personage kunnen zijn maar zijn acteerstijl is zo pover en overdreven (die uitspraak! dat hoofdje! dat slijmerige!), ik zap echt weg wanneer hij te lang in beeld komt. Jammer, wss is hij wel een sympathieke gast maar acteertalent heeft hij toch echt wel niet. Voor mij, naast Guy, het meest irritante personage op het scherm momenteel.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Is dat dan niet de Thuis-stijl?triphon schreef:zijn acteerstijl is zo pover en overdreven

0 x
Niet pikken, wel nitpicken.