Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Leigh
Nog geen rang

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door Leigh »

smurfin schreef:
Lazylady schreef:
Millie schreef:Inderdaad fresia! Zo dronken zijn op het huwelijk van je zoon en dan nog je vrouw uitlachen, pff!
Jammer dat Frank zich zo kinderachtig gedroeg. Ik vond hem altijd al een legendarisch personage, maar nu gaat het toch écht de verkeerde kant op met hem.
Ik vond zijn gedrag er ook echt over. Zo erg voor Franky en Simonne.
Ja, hopelijk toont hij berouw nadat hij ziet wat er met Simonne gebeurd is.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Om het topic nieuw leven in te blazen :)

Momenteel erger ik mij heel erg aan Tibo en Femke.

Daarmee bedoel ik niet dat de acteurs het slecht doen trouwens. Om te beginnen het gedoe met Tibo, hij wilde zijn dochter eerst niet kennen, een klein half jaar later zit hij haar leven te bepalen.

Dan is er nog Femke, eerlijk gezegd ben ik heel het personage beu. Wat hebben ze daar toch mee gedaan? Het is een soap en elk personage kent zijn periodes van miserie maar dit duurt al veel te lang en het is toch de bedoeling dat je meeleeft met de personages. In mijn geval kan ik echt geen medelijden meer hebben met het personage en als ik uitgesteld kijk spoel ik met plezier alle scenes waarin Femke en haar problemen aan bod komen verder. Niet dat ze het allemaal zelf gezocht heeft maar het doet mij gewoon niets meer.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tibo vind ik momenteel een zeer vervelend personage. Ik krijg spontaan kriebels van dit personage. Ik vind dat hij doorslaat in de wijze waarop hij omgang heeft met Jana.

Tom vind ik eveneens een vervelend personage. Ik vind dat Tom enorm arrogant overkomt en zijn houding laat nogal wat te wensen over. Altijd en eeuwig met zijn handen in zijn zakken.... geen manier van doen voor een raadsheer.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Kwast schreef:Tom vind ik eveneens een vervelend personage. Ik vind dat Tom enorm arrogant overkomt en zijn houding laat nogal wat te wensen over. Altijd en eeuwig met zijn handen in zijn zakken.... geen manier van doen voor een raadsheer.
Vanwaar deze omslag? :wtf: Ikzelf vind hem eerlijk gezegd te weinig in beeld en te weinig verhaallijn hebben om er iets zinnigs over te zeggen.

Ik erger me nogal aan David en Peter...die verdienen alletwee een dikke, vette :boo:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Nickos schreef:Om het topic nieuw leven in te blazen :)

Momenteel erger ik mij heel erg aan Tibo en Femke.

Daarmee bedoel ik niet dat de acteurs het slecht doen trouwens. Om te beginnen het gedoe met Tibo, hij wilde zijn dochter eerst niet kennen, een klein half jaar later zit hij haar leven te bepalen.

Dan is er nog Femke, eerlijk gezegd ben ik heel het personage beu. Wat hebben ze daar toch mee gedaan? Het is een soap en elk personage kent zijn periodes van miserie maar dit duurt al veel te lang en het is toch de bedoeling dat je meeleeft met de personages. In mijn geval kan ik echt geen medelijden meer hebben met het personage en als ik uitgesteld kijk spoel ik met plezier alle scenes waarin Femke en haar problemen aan bod komen verder. Niet dat ze het allemaal zelf gezocht heeft maar het doet mij gewoon niets meer.
+ 1 maar in die zin dat ik me ook erger aan de acteur die Tibo speelt, echt ondermaats. Net zoals de actrice die Ellen speelt, geen idee waar ze die hebben opgediept, maar ze mogen ze terug ingraven wat mij betreft :).

En wat Femke betreft, kijk ik alleen maar uit naar een eventuele romance met Tim, maar dat zal nog niet voor de komende maanden zijn.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Luc schreef:En wat Femke betreft, kijk ik alleen maar uit naar een eventuele romance met Tim, maar dat zal nog niet voor de komende maanden zijn.
Dat weten we niet zeker, natuurlijk. ;)
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Tibo en Franky. Verschrikkelijk!
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

osssver schreef:Tibo en Franky. Verschrikkelijk!
Ons versgehuwd koppel... de romantiek springt weer van het scherm :roll: .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is vanaf het begin al niet goed geweest met die twee. Franky had een beste vriend, Bram, deed hij alles voor. Zijn allerbeste maat. Dan gaat hij opeens trouwen. Tibo komt tussen die twee te staan. Ik heb Franky vaker de kant van Bram ("het is wel mijn beste maat, he") zien kiezen, dan de kant van Tibo, zijn echtgenoot Het probleem is dat er altijd gekozen moet worden, omdat Bram en Tibo elkaar gewoon niet mogen. Beste maat, oke, maar Tibo kreeg er op deze manier Bram wel gratis bij, toen hij trouwde.
Bovendien wonen ze ook nog met drie in zo'n, volgens mij, klein kotje. Die situatie deugt gewoon niet, is voor geen van de drie personen goed.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Inderdaad... Heel dat huwelijk is mij een raadsel.
Personages die ik ontzettend vervelend vind: Tibo en Jana... :thumbdown:
Laatst gewijzigd door Christel op di 11 sep 2012, 07:03, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Tibo :crazy:
Jana :crazy: :crazy:
Peter :sick: :sick: :sick:
Waldek
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Sasha schreef:Tibo :crazy:
Jana :crazy: :crazy:
Peter :sick: :sick: :sick:
Waldek
Het zou mijn lijstje kunnen zijn, behalve Waldek dan.
Die vind ik soms wel wat te prekerig, maar ik erger me er niet aan.

Dan eerder aan Luc, ik vind het wel een heel interessant personage, maar ik kan mij zo ergeren aan de manier waarop hij spreekt.
Dat temerige... ik kan er echt niet tegen.

Ik vind dat hij altijd een beetje 'de ideale man' is in een relatie, altijd vol begrip, altijd een luisterend oor, geduldig, attent...
Tot hij dan begint te praten... :lol:

Maar vreemd genoeg zou ik ook niet willen dat iemand anders die rol zou spelen, of dat Marc ineens een heel andere 'Luc' zou neerzetten.
Hij hoort er gewoon bij.
0 x
Renzo
Nog geen rang

Bericht door Renzo »

Ik erger mij aan Peter en Katrien.
Die katrien komt haar kot niet meer uit en niks verhaallijn >.<
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Het is vanaf het begin al niet goed geweest met die twee. Franky had een beste vriend, Bram, deed hij alles voor. Zijn allerbeste maat. Dan gaat hij opeens trouwen. Tibo komt tussen die twee te staan. Ik heb Franky vaker de kant van Bram ("het is wel mijn beste maat, he") zien kiezen, dan de kant van Tibo, zijn echtgenoot Het probleem is dat er altijd gekozen moet worden, omdat Bram en Tibo elkaar gewoon niet mogen. Beste maat, oke, maar Tibo kreeg er op deze manier Bram wel gratis bij, toen hij trouwde.
Bovendien wonen ze ook nog met drie in zo'n, volgens mij, klein kotje. Die situatie deugt gewoon niet, is voor geen van de drie personen goed.
:bow-yellow:
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Vanavond weer eens Franky, want Bram is weer in het geding is. Bram zijn beste maat? Ja me hoela, Franky is gewoon smoorverliefd en botergeil...eerst komt Bram, dan een hele tijd niets en dan komt Tibo. Ik begrijp niet dat Tibo daar genoegen mee neemt.... :roll:
0 x
Plaats reactie