Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Amiche
- Poster rang 2

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Uhm, vandaag zag ik de aflev. dat Nancy weer ging werken in de Z&Z en op hetzelfde moment Luc de kontrakten kwam laten tekenen. En ik snap er niks van. Waarom ging Nance helemaal van d'r eigen toen ze Luc zag? Wat voor link heeft hij met de carjacking?
Ok, iedereen heeft hem uitgekotst na de Jack-affaire, maar ik begrijp daarmee nog niet haar 'vapeurs' want hij heeft haar persoonlijk toch niets aangedaan?
Ok, iedereen heeft hem uitgekotst na de Jack-affaire, maar ik begrijp daarmee nog niet haar 'vapeurs' want hij heeft haar persoonlijk toch niets aangedaan?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
ikke
- x 435
Ze heeft het ongeval zien gebeuren. En is sindsdien helemaal niet in orde.Amiche schreef:Uhm, vandaag zag ik de aflev. dat Nancy weer ging werken in de Z&Z en op hetzelfde moment Luc de kontrakten kwam laten tekenen. En ik snap er niks van. Waarom ging Nance helemaal van d'r eigen toen ze Luc zag? Wat voor link heeft hij met de carjacking?
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

??? Welk ongeval bedoel je - de crash van Peggy met de carjacker? En dus .... wat heeft Luc daarmee te maken? Vraag blijft overend.
Edit: Dat ze schrok van die motorrijder op de cour bij Z&Z (samen Julia) dat vond ik begrijpelijk, zeker omdat die onherkenbaar was met die helm. En van harde geluiden, knallen enzo kan ik me ook voorstellen. Het zien van een oude bekende ... hmmmmm.
Tenzij ik iets gemist heb van ruzie tussen haar en hem.
Edit: Dat ze schrok van die motorrijder op de cour bij Z&Z (samen Julia) dat vond ik begrijpelijk, zeker omdat die onherkenbaar was met die helm. En van harde geluiden, knallen enzo kan ik me ook voorstellen. Het zien van een oude bekende ... hmmmmm.
0 x
-
tvx1
- x 435
Luc heeft geprobeerd om hare Eddy helemaal alleen op te laten draaien voor de fraudezaak en voor de dood van Jack en de bijna dood van Jana. Daarom ziet Nancy hem (nog steeds) als een grote smeerlap.Amiche schreef:??? Welk ongeval bedoel je - de crash van Peggy met de carjacker? En dus .... wat heeft Luc daarmee te maken? Vraag blijft overend.
0 x
-
ikke
- x 435
Als ik mij niet vergis heeft ze de carjacking zien gebeuren, nu twijfel ik of ze ook getuige was van het ongeval.Amiche schreef:??? Welk ongeval bedoel je - de crash van Peggy met de carjacker? En dus .... wat heeft Luc daarmee te maken? Vraag blijft overend.
Maar ik ga er mij verder niet druk over maken, Nancy is teergevoelig en heeft niet veel nodig om dramaqueen te spelen.
Behalve dat ze deze keer toch wel echt heel erg onder de indruk is, en ik ook( van de acteerprestatie van Ann )
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Toch spijtig dat Nancy het telefoonnummer van die Italiaanse dokter niet gevonden heeft, waren we meteen van die donorzever vanaf 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Nog dommer bestaat toch niet meer hé ? Stel u voor : ze moet aan zichzelf denken want Jens zou ook haar kunnen bespringen ...

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Toch redelijk veel noten op haar zang.
Bij Marianne loopt ze rond alsof ze de lady of the house is.
Komt Kurt binnen, zegt ze meteen "wat komt die hier doen" en staat ze achter de deur te luistervinken.
Idem met Luc in de Zus & zo.
Wat moet die smeerlap hier!?
Alsof zij niet de kuisvrouw is, maar de baas van het pand
Bij Marianne loopt ze rond alsof ze de lady of the house is.
Komt Kurt binnen, zegt ze meteen "wat komt die hier doen" en staat ze achter de deur te luistervinken.
Idem met Luc in de Zus & zo.
Wat moet die smeerlap hier!?
Alsof zij niet de kuisvrouw is, maar de baas van het pand
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Marianne heeft een zwak voor Nancy, anders zou die daar een toontje lager zingen.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Eigenlijk zijn Marianne en Nancy net hetzelfde en is er alleen een verschil in 'rang', 'stand' en vooral portemonnee.
Laatst gewijzigd door Peter Jansens op vr 06 dec 2013, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Goh ja , dat is waar maar toch erger ik mij veel meer aan die gans van een Nancy ! Zo dom is toch niemand ....Peter Jansens schreef:Eigenlijk zijn marianne en Nancy net hetzelfde en is er alleen een verschil in 'rang', 'stand' en vooral portemonnee.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wat kan dat toch een onuitstaanbare moeial zijn! Het lijkt wel alsof zij iets heeft tegen Mayra of zo!
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ik loop, zoals menigeen hier wel weet denk ik, een week achter met kijken, maar ik vroeg me ook af wat Nancy ineens tegen Mayra heeft. Vandaag (voor mij dus) stond ze bij Simonne ook zo gek te doen over het bellen met Kurt - terwijl het niets nieuws is dat Mayra zakelijk kontakt heeft met Kurt, al weken. Het is een te geforceerd opstapje naar gezeik over het donorschap, denk ik? Maar dan nog, wat is Nancy's probleem daarmee?
Zo redelijk konsekwent als ik Nancy altijd vond, zo vreemd zijn nu haar sprongen en reakties. Moeilijk om er zonder nadenken naar te kijken hoor!
Zo redelijk konsekwent als ik Nancy altijd vond, zo vreemd zijn nu haar sprongen en reakties. Moeilijk om er zonder nadenken naar te kijken hoor!
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Nancy stond erbij toen Eddy " zijn diensten" aanbood .. misschien zit dat haar dwars?
0 x