Dat heb ik wel gezien, dat ze flauwviel, dat was voordat iedereen samen op de zetel zat bij Frank, en de bel ging voor de speciale gast. Dat Frank de deur ging opendoen is het laatste wat ik heb gezien.Crackers schreef:dan heb je ook het laatste van de aflevering niet gezien? Jana kwam uit de douche en toen ze in de spiegel keek viel ze flauw (mogelijks doordat ze zichzelf in de spiegel zag maar aannemelijker is dat ze neer viel door CO vergiftiging).Taliver67 schreef:Ah ja merci, ik dacht het wel, maar je weet natuurlijk nooit héannekeHU schreef:André was de speciale gast!
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Taliver67
- Poster rang 1

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

De volgorde van de scenes wist ik niet meer. Ik dacht dat ze het spannendste altijd voor het laatste hielden en Frank die de deur ging open doen was niet zo spannend als Bram die Jana vond op de vloer van de badkamer (dat zul je dan waarschijnlijk gemist hebben?).
Wel Frank deed de deur open met de special guest en het was natuurlijk André en Frank zei: kom zet u neer naast uw lief en dan heeft hij nog een speech gegeven. Iets van "Beste papa's, beste mama's, beste meme's en pepe's, beste over-stief-ondergrootpepe's en meme's, ik hef het glas op iedereen maar in het bijzonder op mijn suske en bla bla bla" en ondertussen had André het glas champieter dat voor Frank bedoeld was gekregen van madame toertjes en zo kon Frank toch nog van zijn geliefde pint drinken in plaats van champieter. En Simonne leek wel gevleid.
En daarna kwam Bram terug thuis van een wandelingetje afkoelen, deed de deur open, liet die deur gelukkig (of net niet) open staan, vond Jana op de grond, knielde neer bij haar riep Jana Jana Jana word wakker en greep naar zijn gsm in zijn broekzak en toen pom pom pom muziek nergens beter dan Thuis
Wel Frank deed de deur open met de special guest en het was natuurlijk André en Frank zei: kom zet u neer naast uw lief en dan heeft hij nog een speech gegeven. Iets van "Beste papa's, beste mama's, beste meme's en pepe's, beste over-stief-ondergrootpepe's en meme's, ik hef het glas op iedereen maar in het bijzonder op mijn suske en bla bla bla" en ondertussen had André het glas champieter dat voor Frank bedoeld was gekregen van madame toertjes en zo kon Frank toch nog van zijn geliefde pint drinken in plaats van champieter. En Simonne leek wel gevleid.
En daarna kwam Bram terug thuis van een wandelingetje afkoelen, deed de deur open, liet die deur gelukkig (of net niet) open staan, vond Jana op de grond, knielde neer bij haar riep Jana Jana Jana word wakker en greep naar zijn gsm in zijn broekzak en toen pom pom pom muziek nergens beter dan Thuis
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Even totaal offtopic (wegens topic van Frank hier)Crackers schreef:liet die deur gelukkig (of net niet) open staan
Een goede raad: vind je iemand die flauwgevallen is zonder voor de hand liggende reden in een afgesloten ruimte: altijd alles wagenwijd open zetten, want CO ruik je echt niet. Voor je het weet, lig je er misschien zelf naast.
Tenzij er rook is of zo, maar dat is dan wel een mogelijke reden natuurlijk...
Ik vond het maar flauw, die grote 'verrassing' - Simonneke heeft haar koppigheid zo lang volgehouden terwijl Frank zo zijn best deed.
Franky en Tiboooo (want zo noemt S. hem altijd) komen binnen met twee kleine kookpotjes met (blijkbaar) eten in om op te warmen en het is terug feest.
Heel vreemd vond ik dat, vooral omdat Frank 'zijn deel' de champagne was.
Hoe moeilijk is dat, een fles champagne kopen?
Maar goed, ze zijn terug 'frientjes', gelukkig
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
Taliver67
- Poster rang 1

- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ja he, dat viel meteen op!Taliver67 schreef:Ik vond het ook maar twee kleine potten voor zoveel volk..
Als ik hier 6 mensen eten geef, is zo twee potjes nauwelijks genoeg voor het voorgerecht.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

dat hij ging meedrinken aan de champagne >> moeten we dat nu geloven dat het voor hem de opoffering van het jaar is om champagne te drinken ipv bier? 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Frank heeft nog nooit champagne, cava, schuimwijn willen drinken. Altijd vroeg hij naar een "fris pintje".lord F. schreef:dat hij ging meedrinken aan de champagne >> moeten we dat nu geloven dat het voor hem de opoffering van het jaar is om champagne te drinken ipv bier?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Crackers je bentCrackers schreef:dan heb je ook het laatste van de aflevering niet gezien? Jana kwam uit de douche en toen ze in de spiegel keek viel ze flauw (mogelijks doordat ze zichzelf in de spiegel zag maar aannemelijker is dat ze neer viel door CO vergiftiging).Taliver67 schreef:Ah ja merci, ik dacht het wel, maar je weet natuurlijk nooit héannekeHU schreef:André was de speciale gast!
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Eens ze die namaak hebben geïnstalleerd in de plaats van het echte materiaal bestaat dat echte materiaal op papier niet meer. Dit kan dus perfect in het zwart worden verkocht, aan bijvoorbeeld loodgieters die graag iets in het zwart plaatsen.Peter Jansens schreef:Punt 4: ik vermoed niet dat Eddy & Frank zelf op de vlooienmarkt staan met de (echte) boilers, ze dienen dus aan een tussenpersoon te verkopen. Waarom zou die meer dan de aankoopprijs in de groothandel betalen? Die neemt de echte spullen toch alleen maar aan als ze goedkoper zijn dan in de groothandel?
Dit rammelt aan alle kanten...
Maar waarom zou je in godsnaam een condensatieketel in het zwart laten plaatsen... Die uren oké maar van dergelijk materiaal verwacht je toch altijd een factuur.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Waarom zou het eigenlijk strafbaar zijn om die minderwaardige boilers te leveren of te plaatsen? Ik kan mij voorstellen dat het ene merk van boiler al beter en duurder is dan het andere maar daarom is het toch nog niet verboden een goedkopere te nemen?
Een goedkopere verkopen als een dure is wel strafbaar natuurlijk maar in principe kan de fabrikant of de installateur toch niet aansprakelijk gesteld worden voor een CO vergiftiging door die boiler? Het is aan de bewoner voldoende te verluchten en in feite is het dan Janas eigen schuld. Het is zeker Franks schuld niet want hij heeft die boiler niet aangekocht en niet aan de Zus & Zo verkocht en niet geplaatst.
Een goedkopere verkopen als een dure is wel strafbaar natuurlijk maar in principe kan de fabrikant of de installateur toch niet aansprakelijk gesteld worden voor een CO vergiftiging door die boiler? Het is aan de bewoner voldoende te verluchten en in feite is het dan Janas eigen schuld. Het is zeker Franks schuld niet want hij heeft die boiler niet aangekocht en niet aan de Zus & Zo verkocht en niet geplaatst.
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Het gaat zelfs niet om goedkopere of minderwaardige boilers, in dat opzicht kan je overal Bulexen gaan plaatsen en er stickers van een Viessmann opkleven.Crackers schreef:Waarom zou het eigenlijk strafbaar zijn om die minderwaardige boilers te leveren of te plaatsen? Ik kan mij voorstellen dat het ene merk van boiler al beter en duurder is dan het andere maar daarom is het toch nog niet verboden een goedkopere te nemen?
Het gaat hier om brol, waarschijnlijk gemaakt uit minderwaardig staal, slechte lasverbindingen, zwakkere motoren voor de ventilator etc. Zaken die in de realiteit niet voorkomen en waarbij het vragen is om miserie.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Nog een geluk dat we een met Devilex een echte loodgieter in ons forum midden hebben en niet alles moeten geloven van die namaakloodgieters als Eddy, Luc en Frank.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik vind dat Pol Goossen zich de laatste dagen echt overtreft wat betreft zijn acteerprestaties. Mijn sympathie voor Frank is echt gestegen. Hij maakt verschrikkelijk veel fouten maar het is en blijft een 'goed' persoon. Terwijl Luc zelfs voor hem écht aan het overdrijven is. Zoals Frank het zo mooi zei, in mijn ogen is dat een door en door slechte mens die over lijken gaat. Maar bon het is natuurlijk het topic van Frank ^^.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Waarom verdedigt hij Luc nu?! Alleen maar voor Simonneke?! (Kan dat mens trouwens eens niet aan dat voorval denken ipv aan zichzelf!)
0 x