Het GROTE speculatie topic
- annekeHU
- Poster rang 4

Re: Het GROTE speculatie topic
Ik heb het ook nagekeken, het kan volgens mij ook niet. Je kan hem alleen een bericht sturen, als je hem kent.
0 x
-
tvx1
- x 435
Er is al heel wat speculatie geweest over dit onderwerp; maar als ik één Thuis-personage in staat acht Gui Tarstar te zijn dan denk ik toch aan Toon!
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Gui Tarstar doet mij denken aan Guy De Herdt, want de namen trekken op elkaar !!!
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
-
tvx1
- x 435
Puur toeval! Die naam is niet meer dan een woordspeling op Guitar star. Een gitaar ster in het nederlands.GroteThuisfan!!! schreef:Gui Tarstar doet mij denken aan Guy De Herdt, want de namen trekken op elkaar !!!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Denk wel dat het iemand is die overdag veel vrije tijd heeft en dan vallen figuren als Toon en die politieagent toch wel weg, ik zie die niet even tussen twee klussen door op hun smartphone gaan chatten met een tienermeisje.
0 x
-
tvx1
- x 435
Emma zit toch steeds 's avonds tussen haar huiswerk door te chatten?Tiboko schreef:Denk wel dat het iemand is die overdag veel vrije tijd heeft en dan vallen figuren als Toon en die politieagent toch wel weg, ik zie die niet even tussen twee klussen door op hun smartphone gaan chatten met een tienermeisje.
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Ik heb er eigenlijk zelf nooit naar gekeken en ik ben ook niet van plan om het te proberen. En ik verwacht ook niet dat de makers van Thuis zomaar vreemden gaan toevoegen, dus de vrienden die de Thuis-personages hebben, zullen wel allemaal profielen van de makers zijn.annekeHU schreef:Ik heb het ook nagekeken, het kan volgens mij ook niet. Je kan hem alleen een bericht sturen, als je hem kent.
En wie uiteindelijk Gui Tarstar blijkt te zijn in de reeks... Misschien wel een nieuw personage. Of misschien zullen we dat nooit te weten komen... Het kan ook bij chatten blijven en daarbij de verkeerde kant op gaan, zonder dat ze elkaar ooit ontmoeten.
0 x
Sanne
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ik maak me na het lezen van de nieuwste spoilers de bedenking : stel dat Toon een onbekende bastaardzoon van Frank is, dat hij teweten gekomen is dat Frank zijn vader is en dat hij daarom Frank zo het leven zuur maakt ?
0 x
-
maartenB
- Poster rang 1

Ik denk eerder dat Toon een slachtoffer is van het boiler schandaal. Mss iemand verloren ofzo en dat hij nu wraak wil nemen op Frank, en welicht ook nog op Eddy en Luc?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
Omega
- x 435
Dat is allemaal erg vergezocht. Waarom zou men bij Sanitechniek aankloppen als Toon ook loodgieter is?
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Simonneke toch.... Je zo laten vangen door die valse charmes van den Toon. Nu ze verteld heeft over hare Franky die getrouwd is met Tibo en over kleindochter Jana, zal Frank nog harder te verduren krijgen.
Ik zie het al voor mij: "bompa" uwe kleinen is ne janet
Wedden?
Ik zie het al voor mij: "bompa" uwe kleinen is ne janet
Wedden?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Wij geloven hier thuis ook in die theoriemartha schreef:Ik maak me na het lezen van de nieuwste spoilers de bedenking : stel dat Toon een onbekende bastaardzoon van Frank is, dat hij teweten gekomen is dat Frank zijn vader is en dat hij daarom Frank zo het leven zuur maakt ?
Alé, ofwel:
... de bastaardzoon theorie.
... ofwel de Gui tarstar theorie.
... ofwel beiden. :p
En nu laat ik mijn fantasie volledig de vrije loop (ik heb er zin in
Onlangs, in die reportage van Koppen over thuis, zei Janine Bisschops dat Jenny dat ze een grotere rol kreeg in thuis. Stel nu dat Frank en Jenny al eens uit elkaar waren gegaan voor de Simonneaffaire, ongeveer zo een dertig jaar geleden. Jenny breekt en kiest de noorderzon met Bianca. Dan ontdekt ze dat ze zwanger is van Frank, maar omdat ze zo woedend is op Frank en geen geld heeft om zowel Bianca als een nieuw kind te onderhouden, besluit om het kind af te staan voor adoptie. Later komt het terug goed met Frank, maar haar kindje heeft ze wel afgestaan. Nu, dertig jaar later, loopt Toon daar Frank te beduvelen. Weet hij iets meer? :p
0 x

- Peter Jansens
- Poster rang 2

Dit is zo vergezocht dat het enkel en alleen de enige juiste Thuis-piste kan zijn. 
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Amiche
- Poster rang 2

Peter Jansens schreef:Dit is zo vergezocht dat het enkel en alleen de enige juiste Thuis-piste kan zijn.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
zarsas
- Nog geen rang
ik denk dat Toon misschien wel iets te maken heeft met de carjacking.
0 x