Stel nu dat jij medewerker bent bij een sportclub waar veel jonge meisjes komen, en je komt daar in een situatie terecht zoals Jens nu. Ik zou het niet graag meemaken...Omega schreef:^^Niet alle mensen gelukkig.
Jens De Belder (Jelle Cleymans)
-
- Poster rang 1
Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Die handelswijze van die 2 paljassen van flikken was er ook totaal over ! Zou dat nu echt zo gaan ? Ze kunnen hem toch gewoon vragen stellen of hem een afspraak geven om naar het bureau te komen ipv hem zo mee te nemen zonder dat er ook maar iets is nagegaan .
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Wel straf dat het idd zo gaat ! We leven toch in n rechtsstaat waar iedereen onschuldig is, tot het tegendeel bewezen is ?
0 x
-
- Poster rang 1
Jammer genoeg heerst er sinds de affaire Dutroux een soort massa psychose hier rond.johan1969 schreef:Wel straf dat het idd zo gaat ! We leven toch in n rechtsstaat waar iedereen onschuldig is, tot het tegendeel bewezen is ?
0 x
-
- Poster rang 3
Nu er toch met klachten gesmeten wordt. Kan Jens Judith niet aanklagen voor laster en eerroof?
0 x

-
- Poster rang 4
Die klacht moet Jens zeker indienen. Hier kan die windvlaag niet onderuit komen met een Sorry.
0 x
-
- Poster rang 1
En wat komt Nancy zich daar weer moeien? Hoe is die trouwens op de hoogte?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
dat mens hoort altijd alles wat niet voor haar bestemd is ! gezien haar QI kan het niet anders dat ze zo reageertDevilex schreef:En wat komt Nancy zich daar weer moeien? Hoe is die trouwens op de hoogte?
0 x
-
- x 435
Allé, nu kan Jens al twee klachten indienen! Één voor laster en eerroof tegen Judith (en Emma) en één voor opzettelijke slagen en verwondingen tegen Kurt.
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Ik denk dat Nancy zo reageerde omdat Jens goed bevriend is met Tim.. en zij is niet te spreken over Tim omwille van de situatie met Femke é..nounake schreef:dat mens hoort altijd alles wat niet voor haar bestemd is ! gezien haar QI kan het niet anders dat ze zo reageertDevilex schreef:En wat komt Nancy zich daar weer moeien? Hoe is die trouwens op de hoogte?

0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Dat zou ik zeker doen als ik van hem was, maar gezien zijn idiote reactie om net Peter als advocaat te willen vragen vrees ik voor het ergste.tvx1 schreef:Allé, nu kan Jens al twee klachten indienen! Één voor laster en eerroof tegen Judith (en Emma) en één voor opzettelijke slagen en verwondingen tegen Kurt.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- Poster rang 1
Hij kan nog altijd bij Karin Baert gaan éPeter Jansens schreef:Dat zou ik zeker doen als ik van hem was, maar gezien zijn idiote reactie om net Peter als advocaat te willen vragen vrees ik voor het ergste.tvx1 schreef:Allé, nu kan Jens al twee klachten indienen! Één voor laster en eerroof tegen Judith (en Emma) en één voor opzettelijke slagen en verwondingen tegen Kurt.

0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Of Ivo Courtois, die heeft nog altijd een eitje te pellen met Marianne en hoe kan die beter wraak nemen dan het lief van haar zoon te grazen te nemen... dat zou pas 'revenge with style' zijn...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Misschien zal Tim hem er wel op wijzen.Peter Jansens schreef:Dat zou ik zeker doen als ik van hem was, maar gezien zijn idiote reactie om net Peter als advocaat te willen vragen vrees ik voor het ergste.tvx1 schreef:Allé, nu kan Jens al twee klachten indienen! Één voor laster en eerroof tegen Judith (en Emma) en één voor opzettelijke slagen en verwondingen tegen Kurt.
0 x
Sanne