Leo Vertongen (Walter Moeremans)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Leo Vertongen (Walter Moermans)
Dat niet alleen, het is ook wel erg snel na het overlijden van Jenny, vind ik.
0 x
-
- Poster rang 2
Leo kan ouderwets en onzeker enz. een aanzoek doen maar hem ZO uitlachen in zijn gezicht
Lomper kan niet
Haar verfijning is een laagje vernis, een wijf blijft een wijf.

Lomper kan niet

0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
* Algemeen moderatorbericht *
Mogen we jullie nog even herinneren aan onze forumregels?
En van vooral aan dit nieuwe topic, dat we speciaal hebben aangemaakt voor de slechte verstaanders...
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4&t=902159

Mogen we jullie nog even herinneren aan onze forumregels?
En van vooral aan dit nieuwe topic, dat we speciaal hebben aangemaakt voor de slechte verstaanders...

http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=4&t=902159

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Marianne viel bijna van de bank van verbazing, dus ik zag daar totaal geen uitlachen in. Ze dacht duidelijk dat hij een grap maakte, en dat kan ik me onder de gegeven omstandigheden echt heel goed voorstellen.Linne schreef:Leo kan ouderwets en onzeker enz. een aanzoek doen maar hem ZO uitlachen in zijn gezicht![]()
Het is inderdaad vrij snel na het overlijden van Jenny, en daarbij hebben Marianne en Leo nooit echt veel rechtstreeks contact gehad met elkaar. Enkel de laatste paar weekjes via de dansles. Dat hij nu al zo verliefd is op Marianne, is iets waar ze voor zijn "aanzoek" nooit rekening mee gehouden had volgens mij, en wat ze dus totaal niet aan zag komen.
Geen wonder dat ze even totaal niet meer wist waar ze het had...
Maar ik ben wel benieuwd wat ze nu gaat doen, want Leo heeft hun prille vriendschap nu wel definitief veranderd door voor zijn gevoelens uit te komen. Ik hoop voor hen allebei dat ze elkaar hierdoor in elk geval niet helemaal kwijtraken, want dat zou wel jammer zijn.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Schattig hoe hij daar met zijn bloemen stond. Net een jonge kerel die voor het eerst verliefd is.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat kwam inderdaad nogal ouderwets over voor velen onder ons, maar we moeten er wel rekening mee houden dat Leo ook al rond de 70 is en dat die generatie er een andere aanpak op nahoudt dan de huidige generaties. Ik vond het onbeholpen en schattig, jammer dat Marianne het niet doorhad hoe ernstig hij was.Captain Cuckoo schreef:Wat was dat allemaal met dat "verzoek annex liefdesverklaring" van Leo aan Marianne? In welke eeuw leeft die?
En dat het snel na Jenny is, ja dat is waar. Maar op die leeftijd ben je misschien niet graag meer alleen en ik denk ook dat net daardoor mannen sneller een nieuwe relatie zoeken dan vrouwen. Gewoon voor het gezelschap.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Volgens mij lachtte ze hem niet uit ! Ze dacht dat hij het als grap bedoelde .Linne schreef:Leo kan ouderwets en onzeker enz. een aanzoek doen maar hem ZO uitlachen in zijn gezicht![]()
Lomper kan nietHaar verfijning is een laagje vernis, een wijf blijft een wijf.
0 x
-
- Poster rang 2
Nounake, Marianne is een van mijn favoriete personages, heb haar altijd verdedigd. Niet slim van Leo om te denken dat hij kans maakt maar hij voelt zich eenzaam. Ja, ze dacht dat dit een grap was maar zij kon datnounake schreef:Volgens mij lachtte ze hem niet uit ! Ze dacht dat hij het als grap bedoelde .Linne schreef:Leo kan ouderwets en onzeker enz. een aanzoek doen maar hem ZO uitlachen in zijn gezicht![]()
Lomper kan nietHaar verfijning is een laagje vernis, een wijf blijft een wijf.
iets tactvoller laten verstaan zoals men van een stijlvolle (?) madam mag verwachten.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Die vraag, en vooral de manier waarop, overviel Marianne, en geef toe: de kijker ook! Uit verbazing heeft zij spontaan "op z'n Marianne's" op zijn verzoek gereageerd. Dat was totààl niet zoals (misschien enigszins naïeve?) Leo verwacht had. Zijn reactie was eerder teleurstelling dan boosheid.
0 x
-
- Poster rang 5
Idd, we konden nu moeilijk verwachten dat Marianne al een pasklaar antwoord had op zijn aanzoek.Captain Cuckoo schreef:Die vraag, en vooral de manier waarop, overviel Marianne, en geef toe: de kijker ook! Uit verbazing heeft zij spontaan "op z'n Marianne's" op zijn verzoek gereageerd. Dat was totààl niet zoals (misschien enigszins naïeve?) Leo verwacht had. Zijn reactie was eerder teleurstelling dan boosheid.

Maar hij moet nog niet wanhopen. De grootste zorg van de Thuis-scenaristen is wellicht dat scenes waarbij Leo eenzaam en alleen in een appartement zit nu ook niet zo interessant zijn voor de kijkers.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Hij valt op de enige nog vrije vrouw van zijn leeftijd he. De visvijver is niet groot meer.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Leo is zo grappig als hij kwaad is 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Flower-Power
- Poster rang 2
Zeg wat is het nu
Eerst moet hij haar niet meer hebben omdat ze hem afwees.
Dan doet hij alsof ze terug goede vrienden zijn.
Om vervolgens tegen Rosa op te biechten dat het om een tactiek gaat
en dat ze binnenkort voor hem zal vallen
volgens mij gelooft hij te veel in sprookjes
en moet hij misschien eens dringend in zien dat hij en Marianne geen combinatie is

Eerst moet hij haar niet meer hebben omdat ze hem afwees.
Dan doet hij alsof ze terug goede vrienden zijn.
Om vervolgens tegen Rosa op te biechten dat het om een tactiek gaat
en dat ze binnenkort voor hem zal vallen

volgens mij gelooft hij te veel in sprookjes
en moet hij misschien eens dringend in zien dat hij en Marianne geen combinatie is
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Droom maar verder Leo. Ik geloof nooit dat je haring gaat braden bij Marianne en zeker niet dat ze als een bloesemblaadje voor je kabouter voetjes zal vallen
Daarvoor verschillen jullie veel te veel. Marianne houdt van opera, van chique en vooral dure etentjes, van vakanties in de moezelstreek .... Allemaal toch dingen die ik heel moeilijk met jou kan rijmen. Ik herinner me eerder dat jij toch gierig als de pest was. 

0 x