Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
-
- x 435
Re: Olivia Hoefkens (Moora Vander Veken)
Is ze nu meer bezig met plannen en kleurrijke diagrammen en studieplannen maken dan met ... studeren?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Nu kan ze weer terug over Toon en Jana beginnen met hem onder hun dak ...
0 x
-
- x 435
Misschien, maar ik denk niet dat dit nu nog veel zin zal hebben. 

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik heb echt wel te doen met Olijfje. Ze wil zo graag goed doen want ze ziet haar manneke graag maar het dringt gewoon niet door. Jammer.
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
- x 1
Olivia beweerde in het begin wel dat ze de studierichting Leraar Lager Onderwijs wel helemaal zag zitten, maar...
We hebben haar nog nooit zien studeren. Heeft ze überhaupt ooit al iets gedaan voor haar studies, buiten bladeren gaan verzamelen in een bos? Ze is altijd met iets anders bezig (nu weer die bezorgdheid om Lowie). Het zit er dik in dat ze opnieuw op al haar vakken gebuisd zal zijn.
We hebben haar nog nooit zien studeren. Heeft ze überhaupt ooit al iets gedaan voor haar studies, buiten bladeren gaan verzamelen in een bos? Ze is altijd met iets anders bezig (nu weer die bezorgdheid om Lowie). Het zit er dik in dat ze opnieuw op al haar vakken gebuisd zal zijn.
0 x
-
- Nog geen rang
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Toen Lowie thuis kwam van zijn slecht examen deze week, zat Olivia wel met een blad (cursus?) op haar schoot.slipstreamdrive schreef:Olivia beweerde in het begin wel dat ze de studierichting Leraar Lager Onderwijs wel helemaal zag zitten, maar...
Misschien was ze toen wel aan't studeren? . Of misschien heeft zij helemaal nog geen examens.
Examens in januari voor hogeschool-studenten kan wel de norm zijn maar dat is niet altijd zo.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Prieeltje
- Poster rang 1
Arme Olivia, ik denk dat ze er mee moet leren leven dat ze Lowie echt heel de periode van de examens gerust moet laten, want ook al bedoelt ze het allemaal wel goed, Lowie kan gewoon niet vriendelijk of empathisch of sociaal zijn in die periode, hij zit gewoon in zijn cocon en wil daar niet uit gehaald worden, zelfs niet door haar.
Maar wel zielig dat zij dan met licht aan zou moeten slapen, omdat ze nu eenmaal dezelfde kamer delen...
Maar wel zielig dat zij dan met licht aan zou moeten slapen, omdat ze nu eenmaal dezelfde kamer delen...
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Olivia is een beetje hardleers. Hij weet nou ondertussen wel dat hij af en toe moet slapen en eten en ontspannen.
Zielig is ze niet, ze bedoelt het misschien wel goed, maar telkens opnieuw speelt zich weer hetzelfde af.
Zielig is ze niet, ze bedoelt het misschien wel goed, maar telkens opnieuw speelt zich weer hetzelfde af.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Eerlijk gezegd krijg ik er echt een beetje de kriebels van... Hoe vaak moet ze nog door Lowie afgeblaft worden voordat ze beseft dat hij inderdaad oud en wijs genoeg is om zelf te beslissen wanneer hij eet en slaapt?
En ja, ze zal het zeker goed bedoelen. Té goed zelfs...
Hem gewoon eens in zijn sop gaar laten koken, zou haar veel meer sieren. Ik denk zelfs dat het bij Lowie meer resultaat zou boeken dan haar constante "ge-moeder" over hem.
En ja, ze zal het zeker goed bedoelen. Té goed zelfs...
Hem gewoon eens in zijn sop gaar laten koken, zou haar veel meer sieren. Ik denk zelfs dat het bij Lowie meer resultaat zou boeken dan haar constante "ge-moeder" over hem.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Een beetje maar?jessie V. schreef:Olivia is een beetje hardleers. Hij weet nou ondertussen wel dat hij af en toe moet slapen en eten en ontspannen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, ik zou gewoon Lowieke om 7 uur wakker maken mert tamtam geroffel, elke dag. 

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Olivia'ke heeft nochtans gelijk hoor.
Blokken in zulke toestand is belachelijk en totaal niet productief.
Een slimme student zou naar de dokter zijn geweest en een ziektebriefje hebben gevraagd om zo het exaam uitstellen. Dat pak slaag was het grootste cadeau dat Lowieke kon krijgen, maar blijkbaar is hij niet sluw genoeg om dat uit te buiten.
Olivia als eeuwige fleurige positivo gaat dat geweldig doen als leerkracht in het lager onderwijs.
Blokken in zulke toestand is belachelijk en totaal niet productief.
Een slimme student zou naar de dokter zijn geweest en een ziektebriefje hebben gevraagd om zo het exaam uitstellen. Dat pak slaag was het grootste cadeau dat Lowieke kon krijgen, maar blijkbaar is hij niet sluw genoeg om dat uit te buiten.
Ze "studeert" voor lager onderwijs. Gewoon blokken net voor de examens zal wel genoeg zijn en dan nog. Knutseltaakjes zoals zij met haar bladeren zijn vrij belangrijk evenals bijvoorbeeld, zingen of blokfluit spelen en daar zijn ook veel punten mee te scoren. Voor het gros van de vakken is er eveneens ook al "dagelijks werk" waardoor de examen vaak op zich niet meer zo belangrijk zijn. Studeren is trouwens enkel belangrijk in het eerste jaar nadien is het vooral stage.slipstreamdrive schreef:Olivia beweerde in het begin wel dat ze de studierichting Leraar Lager Onderwijs wel helemaal zag zitten, maar...
Olivia als eeuwige fleurige positivo gaat dat geweldig doen als leerkracht in het lager onderwijs.
0 x
-
- x 435
Lager onderwijs is niet te onderschatten van opleiding. Zoals Olivia bezig is, is ze over heel de lijn gebuisd.
Geloof het of niet, ik ken iemand die lager onderwijs gedaan heeft, en nooit meer had dan 75%. Dan heeft ze psychologie gedaan, een combinatie van 1ste en 2de kan, en ze had 85%. Ik wil maar zeggen, Olivia (zoals we ze bezig zien) is goed op weg om totaal te buizen.
Geloof het of niet, ik ken iemand die lager onderwijs gedaan heeft, en nooit meer had dan 75%. Dan heeft ze psychologie gedaan, een combinatie van 1ste en 2de kan, en ze had 85%. Ik wil maar zeggen, Olivia (zoals we ze bezig zien) is goed op weg om totaal te buizen.
0 x