Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Bericht door johan1969 »

Wat is Arnes bedoeling met die drugs ? Hij vergiftigt ook zichzelf ? Eerst dacht ik dat hij Olivia wou vermoorden en dan zelfmoord plegen, maar blijkbaar niet.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

johan1969 schreef:Wat is Arnes bedoeling met die drugs ? Hij vergiftigt ook zichzelf ? Eerst dacht ik dat hij Olivia wou vermoorden en dan zelfmoord plegen, maar blijkbaar niet.
Als hij zelf ook gedrogeerd is lijkt hij plotseling al een stuk minder verdacht. Slim gezien vind ik :D.
0 x
Guapa
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)

Bericht door Guapa »

Ik vraag mij soms wel eens af waarom 80% van jullie nog naar thuis kijken eigenlijk. Ik heb nog niets gezien van dit seizoen maar als ik alles zo lees heb ik er precies ook niet veel behoefte aan :-(
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)

Bericht door lord F. »

Guapa schreef:Ik vraag mij soms wel eens af waarom 80% van jullie nog naar thuis kijken eigenlijk. Ik heb nog niets gezien van dit seizoen maar als ik alles zo lees heb ik er precies ook niet veel behoefte aan :-(
Dat moet je zelf weten hé, maar op een forum mag je wel kritisch zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

lord F. schreef: Dat moet je zelf weten hé, maar op een forum mag je wel kritisch zijn.
Zolang dat kritisch zijn niet overwegend negatief is, ga ik akkoord met deze stelling. :yup:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ikke schreef:
lord F. schreef: Dat moet je zelf weten hé, maar op een forum mag je wel kritisch zijn.
Zolang dat kritisch zijn niet overwegend negatief is, ga ik akkoord met deze stelling. :yup:
Als het goed is zeg ik het, als het slecht is zeg ik het ook. :)
De aflevering van maandag was vooral erg voorspelbaar, wat een seizoensopener niet zou mogen zijn.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

lord F. schreef:
ikke schreef:
De aflevering van maandag was vooral erg voorspelbaar, wat een seizoensopener niet zou mogen zijn.
Ergo: als het soms lijkt dat er overwegend negatieve commentaar gegeven wordt, zou dat kunnen zijn omdat er weinig positiefs te melden is.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Nickos schreef:
johan1969 schreef:Wat is Arnes bedoeling met die drugs ? Hij vergiftigt ook zichzelf ? Eerst dacht ik dat hij Olivia wou vermoorden en dan zelfmoord plegen, maar blijkbaar niet.
Als hij zelf ook gedrogeerd is lijkt hij plotseling al een stuk minder verdacht. Slim gezien vind ik :D.
En om wraak te nemen op Lowieke wschl ?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef:
Nickos schreef:
En om wraak te nemen op Lowieke wschl ?
Wraak? Wat heeft Lowie hem dan wel misdaan?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Wraak? Wat heeft Lowie hem dan wel misdaan?
Wraak zou ik het niet noemen. Arne denkt dat Olivia nog altijd met Lowie in haar hoofd zit (terecht denk ik) dus wil hij op alle mogelijke manieren een nieuwe toenadering vermijden en saboteren. Vandaar zijn vrij ziekelijk plan. Ben wel een beetje ongerust voor de scenarist die dit uitgevonden heeft. :think:
0 x
Potentia Principatum
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Maar de vraag is wat je vond van de aflevering van vandaag (of de laatste aflevering die ze getoond hebben)

Als je niet hebt gekeken kun je daar toch ook niet over mee praten? Toen ik ook eens een pauze genomen had, kwam ik amper op het forum terecht want je kunt er toch niet over mee discussiëren.
Ik snap wel dat we onmisbaar zijn :razz: maar dan kan je nog altijd met ons mee socializen in de onderwerpen die niet rond thuis draaien. Het is niet dat je plotseling overbodig wordt of niet meer welkom bent maar in godsnaam:

Waarom altijd negatief doen over iets dat je toch niet interesseert? Ik ga fans van T. (om toch maar een programma op te noemen) ook niet vragen waarom ze daar naar kijken? Ik vind het niet zo leuk, maar als andere mensen dat graag zien is dat toch prima. Het zou toch irritant zijn om elke keer te zeuren dat het nergens op lijkt. (dat is trouwens ook een subjectieve mening)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

goed gezegd hannanaske :thumbup: Altijd die negativiteit : ik krijg daar het vliegend sc :whistle: t van. Als iemand niet meer naar Thuis wilt kijken dat die iemand zwijgt, Néh !
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
ikke schreef:Wraak? Wat heeft Lowie hem dan wel misdaan?
Wraak zou ik het niet noemen. Arne denkt dat Olivia nog altijd met Lowie in haar hoofd zit (terecht denk ik) dus wil hij op alle mogelijke manieren een nieuwe toenadering vermijden en saboteren. Vandaar zijn vrij ziekelijk plan. Ben wel een beetje ongerust voor de scenarist die dit uitgevonden heeft. :think:
:lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door ikke op za 03 sep 2016, 07:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:
lord F. schreef:
ikke schreef:
Ergo: als het soms lijkt dat er overwegend negatieve commentaar gegeven wordt, zou dat kunnen zijn omdat er weinig positiefs te melden is.
Daar heb je (ook) een punt.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef:
lord F. schreef:
ikke schreef:
Ja voila, als de Rode Duivels slecht spelen zijn we dan ook negativisten als we dat openlijk zeggen?

Wat niet wil zeggen dat we niet hopen dat het beter wordt.
0 x
Plaats reactie