Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Wat is Arnes bedoeling met die drugs ? Hij vergiftigt ook zichzelf ? Eerst dacht ik dat hij Olivia wou vermoorden en dan zelfmoord plegen, maar blijkbaar niet.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Als hij zelf ook gedrogeerd is lijkt hij plotseling al een stuk minder verdacht. Slim gezien vind ikjohan1969 schreef:Wat is Arnes bedoeling met die drugs ? Hij vergiftigt ook zichzelf ? Eerst dacht ik dat hij Olivia wou vermoorden en dan zelfmoord plegen, maar blijkbaar niet.
0 x
-
Guapa
- Poster rang 1

Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)
Ik vraag mij soms wel eens af waarom 80% van jullie nog naar thuis kijken eigenlijk. Ik heb nog niets gezien van dit seizoen maar als ik alles zo lees heb ik er precies ook niet veel behoefte aan 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Arne Guns (Michiel De Meyer)
Dat moet je zelf weten hé, maar op een forum mag je wel kritisch zijn.Guapa schreef:Ik vraag mij soms wel eens af waarom 80% van jullie nog naar thuis kijken eigenlijk. Ik heb nog niets gezien van dit seizoen maar als ik alles zo lees heb ik er precies ook niet veel behoefte aan
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
ikke
- x 435
Zolang dat kritisch zijn niet overwegend negatief is, ga ik akkoord met deze stelling.lord F. schreef: Dat moet je zelf weten hé, maar op een forum mag je wel kritisch zijn.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Als het goed is zeg ik het, als het slecht is zeg ik het ook.ikke schreef:Zolang dat kritisch zijn niet overwegend negatief is, ga ik akkoord met deze stelling.lord F. schreef: Dat moet je zelf weten hé, maar op een forum mag je wel kritisch zijn.
De aflevering van maandag was vooral erg voorspelbaar, wat een seizoensopener niet zou mogen zijn.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ergo: als het soms lijkt dat er overwegend negatieve commentaar gegeven wordt, zou dat kunnen zijn omdat er weinig positiefs te melden is.lord F. schreef:Als het goed is zeg ik het, als het slecht is zeg ik het ook.ikke schreef:Zolang dat kritisch zijn niet overwegend negatief is, ga ik akkoord met deze stelling.lord F. schreef: Dat moet je zelf weten hé, maar op een forum mag je wel kritisch zijn.
De aflevering van maandag was vooral erg voorspelbaar, wat een seizoensopener niet zou mogen zijn.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
En om wraak te nemen op Lowieke wschl ?Nickos schreef:Als hij zelf ook gedrogeerd is lijkt hij plotseling al een stuk minder verdacht. Slim gezien vind ikjohan1969 schreef:Wat is Arnes bedoeling met die drugs ? Hij vergiftigt ook zichzelf ? Eerst dacht ik dat hij Olivia wou vermoorden en dan zelfmoord plegen, maar blijkbaar niet..
0 x
-
ikke
- x 435
Wraak? Wat heeft Lowie hem dan wel misdaan?johan1969 schreef:En om wraak te nemen op Lowieke wschl ?Nickos schreef:Als hij zelf ook gedrogeerd is lijkt hij plotseling al een stuk minder verdacht. Slim gezien vind ikjohan1969 schreef:Wat is Arnes bedoeling met die drugs ? Hij vergiftigt ook zichzelf ? Eerst dacht ik dat hij Olivia wou vermoorden en dan zelfmoord plegen, maar blijkbaar niet..
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wraak zou ik het niet noemen. Arne denkt dat Olivia nog altijd met Lowie in haar hoofd zit (terecht denk ik) dus wil hij op alle mogelijke manieren een nieuwe toenadering vermijden en saboteren. Vandaar zijn vrij ziekelijk plan. Ben wel een beetje ongerust voor de scenarist die dit uitgevonden heeft.ikke schreef:Wraak? Wat heeft Lowie hem dan wel misdaan?
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Maar de vraag is wat je vond van de aflevering van vandaag (of de laatste aflevering die ze getoond hebben)
Als je niet hebt gekeken kun je daar toch ook niet over mee praten? Toen ik ook eens een pauze genomen had, kwam ik amper op het forum terecht want je kunt er toch niet over mee discussiëren.
Ik snap wel dat we onmisbaar zijn
maar dan kan je nog altijd met ons mee socializen in de onderwerpen die niet rond thuis draaien. Het is niet dat je plotseling overbodig wordt of niet meer welkom bent maar in godsnaam:
Waarom altijd negatief doen over iets dat je toch niet interesseert? Ik ga fans van T. (om toch maar een programma op te noemen) ook niet vragen waarom ze daar naar kijken? Ik vind het niet zo leuk, maar als andere mensen dat graag zien is dat toch prima. Het zou toch irritant zijn om elke keer te zeuren dat het nergens op lijkt. (dat is trouwens ook een subjectieve mening)
Als je niet hebt gekeken kun je daar toch ook niet over mee praten? Toen ik ook eens een pauze genomen had, kwam ik amper op het forum terecht want je kunt er toch niet over mee discussiëren.
Ik snap wel dat we onmisbaar zijn
Waarom altijd negatief doen over iets dat je toch niet interesseert? Ik ga fans van T. (om toch maar een programma op te noemen) ook niet vragen waarom ze daar naar kijken? Ik vind het niet zo leuk, maar als andere mensen dat graag zien is dat toch prima. Het zou toch irritant zijn om elke keer te zeuren dat het nergens op lijkt. (dat is trouwens ook een subjectieve mening)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
goed gezegd hannanaske
Altijd die negativiteit : ik krijg daar het vliegend sc
t van. Als iemand niet meer naar Thuis wilt kijken dat die iemand zwijgt, Néh !
0 x
-
ikke
- x 435
Caligula schreef:Wraak zou ik het niet noemen. Arne denkt dat Olivia nog altijd met Lowie in haar hoofd zit (terecht denk ik) dus wil hij op alle mogelijke manieren een nieuwe toenadering vermijden en saboteren. Vandaar zijn vrij ziekelijk plan. Ben wel een beetje ongerust voor de scenarist die dit uitgevonden heeft.ikke schreef:Wraak? Wat heeft Lowie hem dan wel misdaan?
Laatst gewijzigd door ikke op za 03 sep 2016, 07:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
ikke
- x 435
Daar heb je (ook) een punt.Captain Cuckoo schreef:Ergo: als het soms lijkt dat er overwegend negatieve commentaar gegeven wordt, zou dat kunnen zijn omdat er weinig positiefs te melden is.lord F. schreef:Als het goed is zeg ik het, als het slecht is zeg ik het ook.ikke schreef:Zolang dat kritisch zijn niet overwegend negatief is, ga ik akkoord met deze stelling.lord F. schreef: Dat moet je zelf weten hé, maar op een forum mag je wel kritisch zijn.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja voila, als de Rode Duivels slecht spelen zijn we dan ook negativisten als we dat openlijk zeggen?Captain Cuckoo schreef:Ergo: als het soms lijkt dat er overwegend negatieve commentaar gegeven wordt, zou dat kunnen zijn omdat er weinig positiefs te melden is.lord F. schreef:Als het goed is zeg ik het, als het slecht is zeg ik het ook.ikke schreef:Zolang dat kritisch zijn niet overwegend negatief is, ga ik akkoord met deze stelling.lord F. schreef: Dat moet je zelf weten hé, maar op een forum mag je wel kritisch zijn.
Wat niet wil zeggen dat we niet hopen dat het beter wordt.
0 x