Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Bericht door satine »

Et voilà: U vraagt, wij draaien.
Het nieuwe speculatie-subforum is een feit.

http://thuisforum.be/viewforum.php?f=92

Thanks, Matthi!!!
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

tvx1 schreef:En niet vergeten ze heeft vooral de héél goeie herinnering aan hem dat hij is komen vertellen dat haar vader dood was! :roll: :roll: :roll:
op het eind van aflevering 3560 komen Tim & Danny idd het droevige nieuws melden ten huize Judith, 't is Tim die het woord voert. maar ze doen daar enkel hun job, een goeie herinnering is dat misschien niet, maar je kan moeilijk Tim/Danny verwijten dat ze het nieuws komen brengen, denk niet dat Emma Danny hierdoor gaat associeren met slecht, in tegendeel : een agent is te vertrouwen (of zou moeten te vertrouwen zijn...)
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

satine schreef:Et voilà: U vraagt, wij draaien.
Het nieuwe speculatie-subforum is een feit.

http://thuisforum.be/viewforum.php?f=92

Thanks, Matthi!!!
hartelijke dank voor de snelle aanmaak en verhuis :clap: nu kunnen we weer geruster speculeren 8)
0 x
JP den antiquair
Nog geen rang

Bericht door JP den antiquair »

kan iemand vertellen wie die gui tarstar nu is? in het spoilerforum aub :) lijkt alsof het antwoord hier al gestaan heeft
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

JP den antiquair schreef:kan iemand vertellen wie die gui tarstar nu is? in het spoilerforum aub :) lijkt alsof het antwoord hier al gestaan heeft
ik weet niet of het hier gestaan heeft, ik heb het gelukkig niet gezien daar de moderators hier kort op de bal spelen....

ik baseer mij enkel op wat ik gezien heb in de serie, en afgaande op mijn onderzoek denk ik dat het Danny Stevens is. maar ik benadruk : dit is enkel een specualitie, of het zo is zullen we morgen hopelijk weten......

ik veronderstel dat het antwoord klaar & duidelijk in het spoilertopic staat, zeker nu de laatste aflevering getoond is op de thuisdag, maar daar wil ik niks van horen (of zien), dus ik verwijs u gaarne door naar ginder....... alvast bedankt
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ook van mij een oprechte dankuwel aan de administrator en aan de moderatoren! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

JP den antiquair schreef:kan iemand vertellen wie die gui tarstar nu is? in het spoilerforum aub :) lijkt alsof het antwoord hier al gestaan heeft
Het staat al in het spoilertopic, denk ik. Ik heb het er in ieder geval al gelezen.
0 x
Sanne
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

D'n Danny is ook niet op de bureau. Nu wordt het wel héél duidelijk...
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

In de eindgeneriek vandaag zag je Danny en Tim in uniform aan het werk terwijl men op zoek is naar Emma. En dan vandaag die foto met Geert...
0 x
mrdvd
Nog geen rang

Bericht door mrdvd »

wie vandaag goed keek naar de aflevering weet dat het danny is

danny kwam vandaag geen seconde in beeld maar stond wel als 2de of 3de naam in de eindgeneriek :)
als je dat dan koppelt aan de zwarte handschoen uit de peugeot...

geert wordt onterect verdacht gemaakt, en iedereen in thuis rijdt blijkb met een peugeot -- lowie kreeg ook een cadeau vandaag :p
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

mrdvd schreef:wie vandaag goed keek naar de aflevering weet dat het danny is

danny kwam vandaag geen seconde in beeld maar stond wel als 2de of 3de naam in de eindgeneriek :)
als je dat dan koppelt aan de zwarte handschoen uit de peugeot...

geert wordt onterect verdacht gemaakt, en iedereen in thuis rijdt blijkb met een peugeot -- lowie kreeg ook een cadeau vandaag :p
Blijft een speculatie.
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Jij let echt wel op details he jij, wow 8)

Misschien heeft hij Emma ergens gedropt en vastgebonden en hervat hij morgen zonder gene zijn job.
0 x
mrdvd
Nog geen rang

Bericht door mrdvd »

Djenner schreef:Jij let echt wel op details he jij, wow 8)

Misschien heeft hij Emma ergens gedropt en vastgebonden en hervat hij morgen zonder gene zijn job.
inderdaad :)

want dat hij vandaag niet op bureau was (feestdag) is logischer dan dat hij in de kabouters niet bij tim was.
op zijn date met paulien vertelde danny toch dat hij vooral snachts werkt en aan een paar uur slaap genoeg had.
zijn afwezigheid snachts in de kabouters (toen tim met een andere flik afkwam) en dus de nacht dat emma vertrok is wel verdacht.

en omdat er sinds vandaag hier geen spoilers mogen, speculeer ik inderdaad ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

mrdvd schreef:en omdat er sinds vandaag hier geen spoilers mogen, speculeer ik inderdaad ;)
U bent daarvoor zeer bedankt. :violin:

Ik ben er zelf ook meer en meer zeker van dat het d'n Danny is. Zo niet, goed gedaan van de scenarioschrijvers (maar ik denk het wel).
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Iedereen lijkt wel te vergeten dat Emma een verklaring is gaan afleggen bij de politie ivm Jens....

Dus 't zou absoluut niet onlogisch zijn als ze Danny vertrouwde. Hij heeft immers naar haar geluisterd en haar vertrouwen geschonken.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Gesloten