Guy De Herdt (Erik Goris)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Guy De Herdt (Erik Goris)

Bericht door jessie V. »

Peter Jansens, wil je misschien een heropening van het dossier aanvragen? :lol: Waag het niet! :mrgreen:
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik vond die grap met die put er ook ver over. Toen had ik wel medelijden met Guy.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

smurfin schreef:Ik vond die grap met die put er ook ver over. Toen had ik wel medelijden met Guy.
Jij niet alleen!
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ik vond het eerder raar dat Franky na z'n werk elders, niet even ging kijken of alles op de werf bij Bram, Eddy en Guy, in orde was.
Dat Guy aangepakt zou worden was te verwachten!
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Franky en Luc zijn hier in gebreke gebleven; een klein kind kon al zien dat Bram iets van plan was; de werf gaan controleren op het einde van de werkdag was toch maar een kleine moeite geweest :-?

ik keur het nog altijd niet goed maar Guy heeft de problemen zelf ook gezocht ...
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Niks medelijden. Het zou pas erg zijn als hij echt onschuldig zou zijn maar hij weet verdomme goed genoeg dat hij Fien heeft vermoord. Ook al had ze dan misschien hartproblemen, zonder Guy was ze die dag niet gestorven. De aanwezigheid van Guy is onhoudbaar voor zijn omgeving maar vooral ook onleefbaar voor hem zelf. Als hij slim is, vertrekt hij maar om het verhaaltje nog (minstens) twee maanden te laten duren, moet hij met Luc nog concurreren om de gunsten van Julia ...

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Volgens mij gaat het nog langer duren ...Ik verwacht hem volgend seizoen nog steeds binnen Thuis te zien!
Er lopen er daar nog meer rond, die een en ander op hun kerfstok hebben.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Goede opmerking trouwens, van den Eddy?, dat iedereen bij Sani Technic iets op zijn kerfstok heeft. Het is bijna Insany Technic...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Peter Jansens schreef:Goede opmerking trouwens, van den Eddy?, dat iedereen bij Sani Technic iets op zijn kerfstok heeft. Het is bijna Insany Technic...
:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
Machtig!
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Al bij al zijn ze supergoed bezig naar de finale toe, wat zal het zijn... lang geleden dat er nog eens een moord en een brand is geweest... :dance:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Hoeveel moorden wil jij dan per jaar/seizoen Peter?
Is eentje niet genoeg? :mrgreen:
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Sanitechniek: geleid door een moordenaar, verkrachter, kidnapper en fraudeur. Met een team waarbij 2 moordenaars (allebei vrijgesproken) en één poging tot moord (nooit gevat). Eddy is nog één van de bravere.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Peter Jansens schreef:Al bij al zijn ze supergoed bezig naar de finale toe, wat zal het zijn... lang geleden dat er nog eens een moord en een brand is geweest... :dance:
Ik gok op een schietpartij voor het seizoenseinde, waarbij we net niet voldoende details te zien krijgen, om het plaatje rond te krijgen...en we dus met vragen blijven zitten voor de hele zomer zoals
1)wie schoot er?
2) op wie werd geschoten?
3) wat is het resultaat? d.w.z. ... wie is er dood, wie is er -al dan niet zwaar- gewond?
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Mooi, misschien voer voor een nieuw topic... wat wordt de seizoensfinale... het zal wel geen meeting bij de AA worden waar Peter en Femke elkaar terugzien...
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Peter Jansens schreef:Mooi, misschien voer voor een nieuw topic... wat wordt de seizoensfinale... het zal wel geen meeting bij de AA worden waar Peter en Femke elkaar terugzien...
Dit zou ik nochtans wel geestig vinden!
0 x
Gesloten