"ikke" wilde waarschijnlijk zeggen dat Marianne van de zusters Verbeeck Jenny het liefste heeft.ikke schreef:??? Marianne is toch niet de zus van Jenny?! En volgens mij heeft Roza geen ***hannanaske schreef:Oh Nancy is natuurlijk nogal een vijswijf en ging naar Julia om haar ongenoegen te vertellen. Julia ging daar echter niet op in en wou voort werken, waardoor Nancy haar ziet als een soort van slavendrijver. Later heeft ze nog over gaan zeuren bij Marianne en die vindt het natuurlijk ook leuk om te stoken. Jenny is tenslotte haar lievelingszuster terwijl ze alles uit de kast haalt om Roza een kloot af te trekken.
Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
-
tvx1
- x 435
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Ik begrijp dat. Ze voelde aan dat Jenny het eigenlijk liever niet heeft. En ik zou ook niet graag ergens werken terwijl een van je bazen je er eigenlijk liever niet ziet...johan1969 schreef: Ook raar dat ze moest nadenken over t contract !
0 x
Sanne
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
t Is niet dat ze veel keuze heeft ? En veel spaargeld zal ze ook niet hebben. Ze mag al blij zijn dat Luc het geld voor de renovatie bij haar thuis niet terugvraagt !
0 x
-
Lazylady
- x 435
- doken18
- Poster rang 2

Vond het vandaag wel zielig voor Julia 
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
Poolski
- Nog geen rang
Zeg dat wel, Jenny is ronduit kinderachtig en paranoïde. Sinds die pannenkoekenclash en de tevens slecht geacteerde Crêpe Juliette-scene wordt ze met de dag onredelijker. Nu heeft ze er zelfs een oorlog van gemaakt waarin zij zomaar denkt (En zeker niet alleen denken
) dat Julia gewoon alles wil 'afpakken'. Haar werk, hare vent (Julia met zo'n afgezabberde boskabouter als Leo
slaat zeker nergens op ). Als ze dat denkt is dat ofwel paranoïde, ofwel verzint ze dit gewoon om meer argumenten te hebben om haar gedrag te verantwoorden (Voor zo ver pestgedrag steunende op paranoïde stellingen te verantwoorden valt
). Hoe dan ook: Jenny is gewoon belachelijk.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Comme toujours wordt hier door de scenaristen toch wel erg overdreven.
Gezien Julia weet dat Rosa haar echt wil en vermits Rosa (ook al zou Jenny dat anders willen) naar buiten uit toch zowat de baas is van de Zus & Zo, snap ik niet dat ze niet meteen haar beklag ging doen bij Rosa, maar in de plaats naar Simonne (in dit geval dus Leeeejo) liep...
Gezien Julia weet dat Rosa haar echt wil en vermits Rosa (ook al zou Jenny dat anders willen) naar buiten uit toch zowat de baas is van de Zus & Zo, snap ik niet dat ze niet meteen haar beklag ging doen bij Rosa, maar in de plaats naar Simonne (in dit geval dus Leeeejo) liep...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Omdat Rosa de zus is van Jenny?
Omdat Rosa alleen maar met de koop van de Z&Z bezig is?
Omdat Rosa de vorige keren de strubbelingen ook met 1 beweging heeft weg gewuifd?
Omdat Rosa weigert de problemen te zien?
Omdat Rosa ook nog eens dikke boel heeft met Waldek?
Omdat Simonne al jaren haar beste vriendin is?
Als ik zo voor schut zou gezet worden, zou ik ook eerder bij mijn goeie vriendin willen gaan stoom aflaten, dan bij de zus van degene die mij net heeft beledigd en bekritiseerd te gaan zeggen dat haar zus compleet krankzinnig is geworden.
Omdat Rosa de vorige keren de strubbelingen ook met 1 beweging heeft weg gewuifd?
Als ik zo voor schut zou gezet worden, zou ik ook eerder bij mijn goeie vriendin willen gaan stoom aflaten, dan bij de zus van degene die mij net heeft beledigd en bekritiseerd te gaan zeggen dat haar zus compleet krankzinnig is geworden.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En die leo durft ook ni veel zeggen tegen zijn serpent hé ?doken18 schreef:Vond het vandaag wel zielig voor Julia
0 x
- doken18
- Poster rang 2

Nee inderdaad hij zei nochtans tegen Julia dat hij het gewoon is "om het op zijn brood te krijgen". Een beetje reactie was wel correct geweest.nounake schreef:En die leo durft ook ni veel zeggen tegen zijn serpent hé ?doken18 schreef:Vond het vandaag wel zielig voor Julia
Maarja die reactie komt misschien nog in de uitzending van maandag.
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
-
Poolski
- Nog geen rang
Ja, zeker toen ze zei dat Julia hare vent wilde afpakken (Heb ik al over gezegd dat dat ronduit het belachelijkste van al haar fratsen is) zou als ik van Leo was daar toch niet zo passief blijven staan. Misschien zal hij toch zeker daarover zijn gedacht maandag wel zeggen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
x 2.satine schreef:Omdat Rosa de zus is van Jenny?
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Julia liep niet naar Rosa want ze was te veel over haar toeren door Jenny en liep weg.
Niet getreurd, wordt vervolgt......
Niet getreurd, wordt vervolgt......
0 x
-
tvx1
- x 435
Poolski schreef:Julia met zo'n afgezabberde boskabouter als Leoslaat zeker nergens op .
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276