Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Ik vind die Lynn ook donders irritant... Maar ze hebben die al een tijd niet meer gezien. Die zal wel peekes zweten in de examenzaal 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Millie
- Poster rang 1

-
fresia
- Poster rang 1

Ik erger mij nu aan Frank
zijn uitspraak tegen Simonne hehebt nu uw jeanettenhuwelijk gehad
Daardoor en het veelvuldig drinken en zen koppig gedraag is Simonne naar buiten gegaan
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die vent
zijn uitspraak tegen Simonne hehebt nu uw jeanettenhuwelijk gehad
Daardoor en het veelvuldig drinken en zen koppig gedraag is Simonne naar buiten gegaan
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die vent
0 x
- Millie
- Poster rang 1

Inderdaad fresia! Zo dronken zijn op het huwelijk van je zoon en dan nog je vrouw uitlachen, pff!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Jammer dat Frank zich zo kinderachtig gedroeg. Ik vond hem altijd al een legendarisch personage, maar nu gaat het toch écht de verkeerde kant op met hem.Millie schreef:Inderdaad fresia! Zo dronken zijn op het huwelijk van je zoon en dan nog je vrouw uitlachen, pff!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Mayra. Die brengt toch echt niets bij aan de serie?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Wallanderjunior
- x 435
Dat is jouw mening, ik zal niet de enige zijn die er anders over denktCrackers schreef:Mayra. Die brengt toch echt niets bij aan de serie?
volgens mij is haar rol dit seizoen steeds boeiender geworden (niet alleen de relatie met Ann maar ook de interactie met andere personages)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

wat is haar bijdrage dan in Thuis?Wallanderjunior schreef:Dat is jouw mening, ik zal niet de enige zijn die er anders over denktCrackers schreef:Mayra. Die brengt toch echt niets bij aan de serie?
volgens mij is haar rol dit seizoen steeds boeiender geworden (niet alleen de relatie met Ann maar ook de interactie met andere personages)
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

-
Wallanderjunior
- x 435
@ Crackers: bovenstaande vraag is uiteindelijk wel van toepassing op elk personage, als je het zo strikt wil bekijken
voor mij persoonlijk heeft Mayra haar plaatsje in thuis rustig verroverd in verschillende verhaallijnen, dat volstaat voor mij
ik hoef hier geen wetenschappelijke analyse van te maken om haar als personage goed te keuren
@ Fresia: is het niet heel kort door de bocht als je de rol van Mayra beperkt tot "dochter van David die smoor is op Marianne"?
voor mij persoonlijk heeft Mayra haar plaatsje in thuis rustig verroverd in verschillende verhaallijnen, dat volstaat voor mij
ik hoef hier geen wetenschappelijke analyse van te maken om haar als personage goed te keuren
@ Fresia: is het niet heel kort door de bocht als je de rol van Mayra beperkt tot "dochter van David die smoor is op Marianne"?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Een wetenschappelijke analyse hoeft inderdaad niet. Maar personages als Femke, Peggy, Paulien, Frank, Waldek, Luc, Simonne, Frank, Bram, Kasper, Geert, David, Eddy, ... die DOEN echt iets: iemand de duvel aan doen, iemand bedriegen, snuiven, dealen, bier brouwen, iemand bedriegen, ...
Personages als Mayra, Jenny en Yvette lopen er maar voor spek en bonen bij. Maar Jenny en Yvette zie ik nog graag spelen, die Mayra totaal niet. Ik heb natuurlijk ook respect voor jouw mening.
Personages als Mayra, Jenny en Yvette lopen er maar voor spek en bonen bij. Maar Jenny en Yvette zie ik nog graag spelen, die Mayra totaal niet. Ik heb natuurlijk ook respect voor jouw mening.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Mayra mag van mij gerust nog even blijven.
In het begin heb ik me wel eens aan haar geërgerd (ten tijde van Guy en net daarna), maar zoals ze nu is, vind ik haar heel plezierig om bezig te zien. Ik vind het juist een verademing dat de meeste personages hun drukke en minder drukke periodes hebben, waardoor je ze niet beu raakt. Maar goed, voor ieder wat wils natuurlijk.
Op dit moment is Guy eigenlijk de enige waar ik de kriebels van krijg. Dat vind ik echt zo'n vervelende kerel!
In het begin heb ik me wel eens aan haar geërgerd (ten tijde van Guy en net daarna), maar zoals ze nu is, vind ik haar heel plezierig om bezig te zien. Ik vind het juist een verademing dat de meeste personages hun drukke en minder drukke periodes hebben, waardoor je ze niet beu raakt. Maar goed, voor ieder wat wils natuurlijk.
Op dit moment is Guy eigenlijk de enige waar ik de kriebels van krijg. Dat vind ik echt zo'n vervelende kerel!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Ieder personage loopt er wel eens een tijdje voor spek en bonen bij. Dat weten we toch wel zo onderhand. 
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
Ook in de "echte wereld" lopen we er allemaal wel eens "voor spek en bonen" bijjessie V. schreef:Ieder personage loopt er wel eens een tijdje voor spek en bonen bij. Dat weten we toch wel zo onderhand.
in thuis kan ook niet iedereen tegelijkertijd even druk bezig zijn, tenzij de zendtijd uitgebreid wordt tot 24 uur op 24 en dan nog
ik begrijp wel dat iedereen zijn "favorieten" heeft in een soap
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Ik vond zijn gedrag er ook echt over. Zo erg voor Franky en Simonne.Lazylady schreef:Jammer dat Frank zich zo kinderachtig gedroeg. Ik vond hem altijd al een legendarisch personage, maar nu gaat het toch écht de verkeerde kant op met hem.Millie schreef:Inderdaad fresia! Zo dronken zijn op het huwelijk van je zoon en dan nog je vrouw uitlachen, pff!
0 x