Het GROTE speculatie topic
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Re: Het GROTE speculatie topic
Ik denk dat quasi iedereen in Thuis weet dat Emma "into gitaarspelen" is, daar heb je echt haar pas niet voor nodig. En iedereen weet ook hoe haar voor- en achternaam is.
In principe kan het dus om het even wie zijn: Waldek, Leo, Luc... noem maar op.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Nee, je hebt daar haar pas niet voor nodig, maar toch denk ik ook dat Danny die Gui Tarstar is... Dat vinden, oprapen en teruggeven van die portefeuille was volgens mij geen fait-divers! Hij was ook duidelijk meer geïnteresseerd in wat er met Emma aan de hand was ( in tegenstelling tot Tim , die er als een halve zoutzak bij hing!)
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Waarom zou hij Jens willen straffen?Summer85 schreef:Nu weet hij ook dat ze verliefd was op Jens en dat haar hart gebroken is, volgens mij gaat hij haar een beetje opstoken nu om Jens 'te straffen'
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Dat is een zeer intrigerende theorie, moet ik zeggen en goed uitgedacht.Summer85 schreef:Ik denk: Dat de collega (Danny?) van Tim Gui Tarstar is...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
tvx1
- x 435
En ik blijf erbij dat jullie daar veel te veel achter willen zoeken. Danny is een agent en het is zijn plicht om een verloren portefeuille aan de rechtmatige eigenaar terug te bezorgen. Tim ging dat alleszins niet gedaan hebben want die had (en heeft nu nog steeds, trouwens) wel andere dingen aan zijn hoofd.Peter Jansens schreef:Dat is een zeer intrigerende theorie, moet ik zeggen en goed uitgedacht.Summer85 schreef:Ik denk: Dat de collega (Danny?) van Tim Gui Tarstar is...
Trouwens als je die account van Gui Tarstar eens wat beter bekijkt, en dan vooral hier:https://www.facebook.com/guitarstar1/about; dan zie je staan email s.geert.1@gmail.com.
Smeekens Geert?
0 x
-
jeanken
- Nog geen rang
- x 2
Franky en Tibo zouden eventjes terug komen om nieuwjaar te vieren.
Nog iemand die daar van weet?
vriendin heeft dit ergens gelezen.
Nog iemand die daar van weet?
vriendin heeft dit ergens gelezen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
En waarom Swerts niet ? Hij was toch zo'n liefhebber van jonge meisjesTiboko schreef:Ik denk dat quasi iedereen in Thuis weet dat Emma "into gitaarspelen" is, daar heb je echt haar pas niet voor nodig. En iedereen weet ook hoe haar voor- en achternaam is.
Maar voor hetzelfde geld is het een nieuw personage die binnen korte tijd gaat opduiken, het mag ook wel eens wat spannend zijn : wie is de belager van de onschuldige deerne Emma ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Grappig...tvx1 schreef:Trouwens als je die account van Gui Tarstar eens wat beter bekijkt, en dan vooral hier:https://www.facebook.com/guitarstar1/about; dan zie je staan email s.geert.1@gmail.com.
Smeekens Geert?
Ofwel hebben ze het weg gehaald, ofwel kijk ik niet goed, maar ik kan dat mailadres nergens ontdekken in zijn profielinfo...
Het zal toch niet echt zo zijn dat ze Marianne weer met zo'n engerd opgezadeld hebben?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Smeekens ? Tja dat kan maar ik denk niet dat Geert een persoon is die zich tot facebook heeft bekeert.
Efkens een andere speculatie die me deze namiddag inviel :
Het slipperke en de kwalijke gevolgen tussen Peter en Femke komen uit wanneer Femke uit de gevangenis ontslagen wordt. Peggy is daardoor zo van streek, gooit Peter eruit en vraagt aan Els of die niet haar roommate wil zijn. Els die het toch niet breed heeft want het vrijwilligerswerk dat betaalt haar rekeningen niet hapt toe en beide dames likken hun wonden al dan niet geholpen door de mojito's, de pina collada's en de margaritha's
Dat duurt zo tot de maand april anno 2014 tot de dag dat er een telefoontje van het ziekenhuis komt : er is "hoornvlies" beschikbaar en dan komt de hamvraag : wie krijgt dat : Els ? Peggy ? Ik zou nog zeggen : de twee "vriendinnen" krabben elkaar de ogen uit maar dat zal niet mogen zeker 
Efkens een andere speculatie die me deze namiddag inviel :
Het slipperke en de kwalijke gevolgen tussen Peter en Femke komen uit wanneer Femke uit de gevangenis ontslagen wordt. Peggy is daardoor zo van streek, gooit Peter eruit en vraagt aan Els of die niet haar roommate wil zijn. Els die het toch niet breed heeft want het vrijwilligerswerk dat betaalt haar rekeningen niet hapt toe en beide dames likken hun wonden al dan niet geholpen door de mojito's, de pina collada's en de margaritha's
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Het is weg, ik heb dit mail adres ook gezien nadat tvx1 dit hier gepost had. Maar nu is het verdwenen...Christel schreef:Smeekens Geert?
Grappig...![]()
Ofwel hebben ze het weg gehaald, ofwel kijk ik niet goed, maar ik kan dat mailadres nergens ontdekken in zijn profielinfo...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
tvx1
- x 435
Ja, het is inderdaad heel plots verdwenen. Heel vreemd. In topic van Emma werd eerder al eens verwezen naar dat Facebook account en meer bepaald dat er op het einde van de URL naar het account Danny de... stond, waarop er heel wat forumers begonnen te speculeren dat Gui Tarstar wel eens agent Danny (die voluit Danny Stevens en niet Danny De... heet) zou kunnen zijn en korte tijd later was de URL plots aangepast naar de huidige. En nu is dat mailadres weer verdwenen korte tijd nadat ik er over schrijf. Dat kan toch geen toeval zijn. Ik begin nu toch sterk te vermoeden dat er zich één van de Thuismakers of misschien Gui Tarstar zelf tussen de forumers bevindt.Peter Jansens schreef:Het is weg, ik heb dit mail adres ook gezien nadat tvx1 dit hier gepost had. Maar nu is het verdwenen...Christel schreef:Grappig...tvx1 schreef:Trouwens als je die account van Gui Tarstar eens wat beter bekijkt, en dan vooral hier:https://www.facebook.com/guitarstar1/about; dan zie je staan email s.geert.1@gmail.com.
Smeekens Geert?![]()
Het zal toch niet echt zo zijn dat ze Marianne weer met zo'n engerd opgezadeld hebben?
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 29 nov 2013, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Je hoeft niet ingelogd zijn om de spoilers te lezen... 
Edit: wat niet wegneemt dat het best kan natuurlijk.
Edit: wat niet wegneemt dat het best kan natuurlijk.
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Gui Tarstar zal gewoon een van de Thuismakers zijn he.tvx1 schreef:Ik begin nu toch sterk te vermoeden dat er zich één van de Thuismakers of misschien Gui Tarstar zelf tussen de forumers bevindt.
Heeft iemand eigenlijk al geprobeerd om Gui Tarstar (of Emma) toe te voegen als vriend?
0 x
Sanne
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Gui Tarstar heeft maar 9 vrienden, dus de kans is klein dat hij vriendschapsverzoeken accepteert...
1 van de vrienden (Marnik Willems) is trouwens regisseur bij Thuis...
* link *
1 van de vrienden (Marnik Willems) is trouwens regisseur bij Thuis...
* link *
0 x
-
tvx1
- x 435
Volgens kan je dat helemaal niet. Ik zie althans die optie niet staan.Sanneke schreef:Gui Tarstar zal gewoon een van de Thuismakers zijn he.tvx1 schreef:Ik begin nu toch sterk te vermoeden dat er zich één van de Thuismakers of misschien Gui Tarstar zelf tussen de forumers bevindt.En misschien was dat dan wel een persoonlijk e-mailadres.
Heeft iemand eigenlijk al geprobeerd om Gui Tarstar (of Emma) toe te voegen als vriend?
0 x