Het GROTE speculatie topic

Gesloten
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door Tiboko »

Ik denk dat quasi iedereen in Thuis weet dat Emma "into gitaarspelen" is, daar heb je echt haar pas niet voor nodig. En iedereen weet ook hoe haar voor- en achternaam is.

In principe kan het dus om het even wie zijn: Waldek, Leo, Luc... noem maar op.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Nee, je hebt daar haar pas niet voor nodig, maar toch denk ik ook dat Danny die Gui Tarstar is... Dat vinden, oprapen en teruggeven van die portefeuille was volgens mij geen fait-divers! Hij was ook duidelijk meer geïnteresseerd in wat er met Emma aan de hand was ( in tegenstelling tot Tim , die er als een halve zoutzak bij hing!)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Summer85 schreef:Nu weet hij ook dat ze verliefd was op Jens en dat haar hart gebroken is, volgens mij gaat hij haar een beetje opstoken nu om Jens 'te straffen'
Waarom zou hij Jens willen straffen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Summer85 schreef:Ik denk: Dat de collega (Danny?) van Tim Gui Tarstar is...
Dat is een zeer intrigerende theorie, moet ik zeggen en goed uitgedacht.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Peter Jansens schreef:
Summer85 schreef:Ik denk: Dat de collega (Danny?) van Tim Gui Tarstar is...
Dat is een zeer intrigerende theorie, moet ik zeggen en goed uitgedacht.
En ik blijf erbij dat jullie daar veel te veel achter willen zoeken. Danny is een agent en het is zijn plicht om een verloren portefeuille aan de rechtmatige eigenaar terug te bezorgen. Tim ging dat alleszins niet gedaan hebben want die had (en heeft nu nog steeds, trouwens) wel andere dingen aan zijn hoofd.

Trouwens als je die account van Gui Tarstar eens wat beter bekijkt, en dan vooral hier:https://www.facebook.com/guitarstar1/about; dan zie je staan email s.geert.1@gmail.com.

Smeekens Geert? :whistle:
0 x
jeanken
Nog geen rang
x 2

Bericht door jeanken »

Franky en Tibo zouden eventjes terug komen om nieuwjaar te vieren.

Nog iemand die daar van weet?

vriendin heeft dit ergens gelezen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Tiboko schreef:Ik denk dat quasi iedereen in Thuis weet dat Emma "into gitaarspelen" is, daar heb je echt haar pas niet voor nodig. En iedereen weet ook hoe haar voor- en achternaam is.

In principe kan het dus om het even wie zijn: Waldek, Leo, Luc... noem maar op.
En waarom Swerts niet ? Hij was toch zo'n liefhebber van jonge meisjes :twisted: Wat is er feitelijk ooit met die gebeurd ?
Maar voor hetzelfde geld is het een nieuw personage die binnen korte tijd gaat opduiken, het mag ook wel eens wat spannend zijn : wie is de belager van de onschuldige deerne Emma ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:Trouwens als je die account van Gui Tarstar eens wat beter bekijkt, en dan vooral hier:https://www.facebook.com/guitarstar1/about; dan zie je staan email s.geert.1@gmail.com.

Grappig... :)
Ofwel hebben ze het weg gehaald, ofwel kijk ik niet goed, maar ik kan dat mailadres nergens ontdekken in zijn profielinfo...
Het zal toch niet echt zo zijn dat ze Marianne weer met zo'n engerd opgezadeld hebben? :shock:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Smeekens ? Tja dat kan maar ik denk niet dat Geert een persoon is die zich tot facebook heeft bekeert.

Efkens een andere speculatie die me deze namiddag inviel :

Het slipperke en de kwalijke gevolgen tussen Peter en Femke komen uit wanneer Femke uit de gevangenis ontslagen wordt. Peggy is daardoor zo van streek, gooit Peter eruit en vraagt aan Els of die niet haar roommate wil zijn. Els die het toch niet breed heeft want het vrijwilligerswerk dat betaalt haar rekeningen niet hapt toe en beide dames likken hun wonden al dan niet geholpen door de mojito's, de pina collada's en de margaritha's :angel: Dat duurt zo tot de maand april anno 2014 tot de dag dat er een telefoontje van het ziekenhuis komt : er is "hoornvlies" beschikbaar en dan komt de hamvraag : wie krijgt dat : Els ? Peggy ? Ik zou nog zeggen : de twee "vriendinnen" krabben elkaar de ogen uit maar dat zal niet mogen zeker :angel:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Christel schreef:Smeekens Geert? :whistle:
Ofwel hebben ze het weg gehaald, ofwel kijk ik niet goed, maar ik kan dat mailadres nergens ontdekken in zijn profielinfo...
Het is weg, ik heb dit mail adres ook gezien nadat tvx1 dit hier gepost had. Maar nu is het verdwenen...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Peter Jansens schreef:
Christel schreef:
tvx1 schreef:Trouwens als je die account van Gui Tarstar eens wat beter bekijkt, en dan vooral hier:https://www.facebook.com/guitarstar1/about; dan zie je staan email s.geert.1@gmail.com.

Het zal toch niet echt zo zijn dat ze Marianne weer met zo'n engerd opgezadeld hebben? :shock:
Het is weg, ik heb dit mail adres ook gezien nadat tvx1 dit hier gepost had. Maar nu is het verdwenen...
Ja, het is inderdaad heel plots verdwenen. Heel vreemd. In topic van Emma werd eerder al eens verwezen naar dat Facebook account en meer bepaald dat er op het einde van de URL naar het account Danny de... stond, waarop er heel wat forumers begonnen te speculeren dat Gui Tarstar wel eens agent Danny (die voluit Danny Stevens en niet Danny De... heet) zou kunnen zijn en korte tijd later was de URL plots aangepast naar de huidige. En nu is dat mailadres weer verdwenen korte tijd nadat ik er over schrijf. Dat kan toch geen toeval zijn. Ik begin nu toch sterk te vermoeden dat er zich één van de Thuismakers of misschien Gui Tarstar zelf tussen de forumers bevindt. :whistle:
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 29 nov 2013, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Je hoeft niet ingelogd zijn om de spoilers te lezen... ;)

Edit: wat niet wegneemt dat het best kan natuurlijk.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

tvx1 schreef:Ik begin nu toch sterk te vermoeden dat er zich één van de Thuismakers of misschien Gui Tarstar zelf tussen de forumers bevindt. :whistle:
Gui Tarstar zal gewoon een van de Thuismakers zijn he. ;) En misschien was dat dan wel een persoonlijk e-mailadres.
Heeft iemand eigenlijk al geprobeerd om Gui Tarstar (of Emma) toe te voegen als vriend?
0 x
Sanne
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Gui Tarstar heeft maar 9 vrienden, dus de kans is klein dat hij vriendschapsverzoeken accepteert...

1 van de vrienden (Marnik Willems) is trouwens regisseur bij Thuis... :mrgreen:
* link *
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Sanneke schreef:
tvx1 schreef:Ik begin nu toch sterk te vermoeden dat er zich één van de Thuismakers of misschien Gui Tarstar zelf tussen de forumers bevindt. :whistle:
Gui Tarstar zal gewoon een van de Thuismakers zijn he. ;) En misschien was dat dan wel een persoonlijk e-mailadres.
Heeft iemand eigenlijk al geprobeerd om Gui Tarstar (of Emma) toe te voegen als vriend?
Volgens kan je dat helemaal niet. Ik zie althans die optie niet staan.
0 x
Gesloten