Jens De Belder (Jelle Cleymans)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)
Moderator bericht:
Inhoud verwijderd wegens compleet offtopic
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Jens had beter aan Judith verteld hoe het echt was gegaan. Hij is nog zo goed om Emma niet te affronteren tegenover haar eigen moeder maar wie weet kaatst dat wel terug in zijn gezicht als Emma als eerste haar verhaal kan doen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 4
Toen Jens de gitaar terugbracht had hij Judith tactvol kunnen inlichten.
Niet dus. Zoals steeds moet dit uitgemolken worden om tijd te winnen.
Niet dus. Zoals steeds moet dit uitgemolken worden om tijd te winnen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Eigenlijk toch heel onlogisch dat iemand die normaal nooit om woorden verlegen zit, en die zelf ook niet bepaald verlegen in elkaar steekt, nu ineens zo dicht klapt. Als het voor hem nou heel beschamend zou zijn, dan zou ik het nog begrijpen. Maar wat er voor Jens beschamend is aan de kalverliefde van een pubermeisje en het feit dat hij hier niet op ingegaan is, ontgaat mij hier even... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik denk dat hij niet het hele verhaal wou doen omdat hij wist dat Emma thuis was en dus ook elk moment gewoon de kamer kon binnen komen.
En Jens is een vlotte jongen, maar ook wel bescheiden, hij zou Emma die confrontatie nu niet willen aan doen, wetende dat dit voor haar momenteel heel gevoelig ligt.
En Jens is een vlotte jongen, maar ook wel bescheiden, hij zou Emma die confrontatie nu niet willen aan doen, wetende dat dit voor haar momenteel heel gevoelig ligt.
0 x
-
- x 435
Allemaal goed en wel, maar door die nerveuze houding heeft Jens zich nu wel verdacht gemaakt bij Judith.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Bij Judith waarschijnlijk wel ja, die panikeert nu eenmaal graag
Maar hij heeft wel de gitaar terug gebracht, dat had niemand hem gevraagd.
Misschien doet dit een belletje rinkelen bij Judith? Misschien ook niet, uiteindelijk kennen zij en Jens elkaar niet echt goed.
Jens had de gitaar beter gelaten waar ze was... dan doet een mens al eens iets om goed te doen.

Maar hij heeft wel de gitaar terug gebracht, dat had niemand hem gevraagd.
Misschien doet dit een belletje rinkelen bij Judith? Misschien ook niet, uiteindelijk kennen zij en Jens elkaar niet echt goed.
Jens had de gitaar beter gelaten waar ze was... dan doet een mens al eens iets om goed te doen.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ja want hij kan er echt niks aan doen . Toch begrijp ik dat het niet simpel is om aan een moeder uit te leggen dat ge u NIET aangetrokken voelt tot haar dochter . Arme jens !Christel schreef:Inderdaad... Eigenlijk toch heel onlogisch dat iemand die normaal nooit om woorden verlegen zit, en die zelf ook niet bepaald verlegen in elkaar steekt, nu ineens zo dicht klapt. Als het voor hem nou heel beschamend zou zijn, dan zou ik het nog begrijpen. Maar wat er voor Jens beschamend is aan de kalverliefde van een pubermeisje en het feit dat hij hier niet op ingegaan is, ontgaat mij hier even...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Volgens mij gaat Emma alles opkloppen en Jens aanklagen voor aanranding of erger. Toen ze buiten liep uit de prive in de Frens, hingen er ook 2 flikken aan de toog, dat is wschl geen toeval ivm toekomstige ontwikkelingen.
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Ik wist meteen dat er van die gitaarlessen grote problemen gingen komen. Emma zat al weken lastig te doen.. met Tom enzo.. en dan wordt ze verliefd op Jens.. en die wijst haar dan af (ik geloof echt niet dat Jens haar heeft aangeraakt..) en voila, nu is hij een verkrachter. 

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Hoezo ? Ik vermoed dat Judith het heel graag zou geweten hebben dat haar dochter van dertien verliefd is op een leraar, in dit geval gitaarleraar. Waarom zou ze zich gekrenkt voelen omdat een volwassen man zich niet aangetrokken voelt tot haar dochter? Dat is toch wel een vreemde gedachtenkronkel hoor...nounake schreef: Ja want hij kan er echt niks aan doen . Toch begrijp ik dat het niet simpel is om aan een moeder uit te leggen dat ge u NIET aangetrokken voelt tot haar dochter . Arme jens !
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Dat zegt Nounake toch niet?
Ze zegt dat het niet makkelijk is om zoiets uit te leggen en daar volg ik haar wel in...
Ze zegt dat het niet makkelijk is om zoiets uit te leggen en daar volg ik haar wel in...
0 x
-
- Poster rang 1
Tja en bij zo een zaken zijt ge schuldig tot het tegendeel bewezen is e. De mensen denken 'waar rook is, is vuur'.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Het meest logische - en beslist vaker gedaan - zou zijn geweest dat (toen Jana Jens vertelde van haar gesprek met Emma en zei dat hij haar moest confronteren en hij vroeg of zij dat wilde doen) Jens naar Judith was gegaan en had uitgelegd wat er aan de hand was en dat hij er geen raad mee wist. Hij wilde Emma geen pijn doen, maar het was voor hem een ongemakkelijke situatie. Ze hadden dan verschillende oplossingen kunnen bedenken samen, in het belang van zowel Emma als Jens, b.v. dat er altijd iemand bij zou blijven (iets wat Jens meteen al had moeten doen toen hij merkte hoe het gesteld was!) of zelfs een andere leraar zoeken.
Hij is toch werkelijk oud en wijs genoeg om te weten dat je zoiets niet met een kind van 13 op kunt lossen. Ik snap ook niet dat hij niet met Judith kon praten zogenaamd.
En wat betreft politie enzo, er zijn tig getuigen dat Emma verliefd was en niet wilde luisteren en Jens is daar ook altijd open over geweest met zijn vrienden. Deze rook kan echt geen vuur geven, of men maakt er werkelijk een potje van daar.
Hij is toch werkelijk oud en wijs genoeg om te weten dat je zoiets niet met een kind van 13 op kunt lossen. Ik snap ook niet dat hij niet met Judith kon praten zogenaamd.
En wat betreft politie enzo, er zijn tig getuigen dat Emma verliefd was en niet wilde luisteren en Jens is daar ook altijd open over geweest met zijn vrienden. Deze rook kan echt geen vuur geven, of men maakt er werkelijk een potje van daar.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song