Niet dat ik zwaar in die mol theorie geloof, maar áls er toch één zou zitten, dan is het niet Maité, maar eerder ons saaie Patje. En hij was er vorig seizoen ook al bij.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Yip
Niet dat ik zwaar in die mol theorie geloof, maar áls er toch één zou zitten, dan is het niet Maité, maar eerder ons saaie Patje. En hij was er vorig seizoen ook al bij.
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Awel, dat begin ik nu ook al een paar dagen te denken, Patje was toch altijd de "luie" en "slome" flik, zo werd hij toch voorgesteld, en nu wil hij vanalles onderzoeken, en zelfs zijn verlof intrekken.Tiboko schreef: vr 28 apr 2023, 11:19 Niet dat ik zwaar in die mol theorie geloof, maar áls er toch één zou zitten, dan is het niet Maité, maar eerder ons saaie Patje.
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Wordt het binnenkort einde "boowie" ?
Want net zoals relaties in Thuis, met enkele uitzonderingen, nooit lang blijven duren zijn bedrijven het ook niet (sanitechniek, de frens, de fit & fun, ter Smissen .....). Het is me opgevallen dat de laatste weken weinig opnames waren in de bedrijfsruimte van Boowie.
Voor het moment interesseren mij slechts 2 verhaallijnen : Silke & Chris. De rest bekijk ik lijdzaam.
Voor het moment interesseren mij slechts 2 verhaallijnen : Silke & Chris. De rest bekijk ik lijdzaam.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Wat ik van de aflevering vond? Dat die geëindigd is met een bomaanslag aan het politie kantoor waarin Patje en waarschijnlijk ook Maité om het leven zijn gekomen en we moeten niet vragen wie dat gelapt heeft.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Eerlijk?? Van supererg lijkend op Ketnet om dan te eindigen in een bloedige aanslag Was een aflevering van uitersten!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Zou wel eens kunnen ! Ik zie nog ruzie ontstaan tussen Bob en Lowie ivm 'de pinda' en dan kunnen ze niet meer samenwerken. Dat Bob geen tiny houses meer wil doen, zegt ook genoeg. Tamara zei het al dat hij zorgen/problemen had.martha schreef: vr 28 apr 2023, 16:10 Wordt het binnenkort einde "boowie" ? Want net zoals relaties in Thuis, met enkele uitzonderingen, nooit lang blijven duren zijn bedrijven het ook niet (sanitechniek, de frens, de fit & fun, ter Smissen .....). Het is me opgevallen dat de laatste weken weinig opnames waren in de bedrijfsruimte van Boowie
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Dit had ik echt niet zien aankomen. Ik vond het heel goed dat de spanning over de ganse aflevering bleef hangen. Ik vond het al spannend toen Frank ging kijken wie er aan de deur stond.
Het was een 'seizoensfinale avant la lettre', zoals we in het verleden al wel vaker hebben gehad. Ik vraag me daarom ook af of het niet nét iets te vroeg is, wat we nu te zien (zullen) krijgen. We hebben tenslotte nog even te gaan tot de echte seizoensfinale... Ik vrees een beetje dat als men het nog spectaculairder wil maken dan dit, men al gauw zal uitkomen bij overdreven actiescenes die niet passen in een soap en die men niet goed in beeld kan brengen.
Maar ik ben wel zeer benieuwd waar het naartoe gaat. Overigens: als Patje het niet overleeft, dan vind ik dat verhaaltechnisch een verdedigbare keuze om hem op deze manier te laten verdwijnen (veel meer dan de dood van Tania of Paulien bijvoorbeeld). Wij kijkers kennen het personage, vinden hem zelfs sympathiek, en toch zullen maar weinigen hem echt missen aangezien hij nog maar een jaar af en toe meedoet. Zo'n personage kan je dus perfect opofferen in de huidige verhaallijn zonder dat wij kijkers verbouwereerd achterblijven.
Het was een 'seizoensfinale avant la lettre', zoals we in het verleden al wel vaker hebben gehad. Ik vraag me daarom ook af of het niet nét iets te vroeg is, wat we nu te zien (zullen) krijgen. We hebben tenslotte nog even te gaan tot de echte seizoensfinale... Ik vrees een beetje dat als men het nog spectaculairder wil maken dan dit, men al gauw zal uitkomen bij overdreven actiescenes die niet passen in een soap en die men niet goed in beeld kan brengen.
Maar ik ben wel zeer benieuwd waar het naartoe gaat. Overigens: als Patje het niet overleeft, dan vind ik dat verhaaltechnisch een verdedigbare keuze om hem op deze manier te laten verdwijnen (veel meer dan de dood van Tania of Paulien bijvoorbeeld). Wij kijkers kennen het personage, vinden hem zelfs sympathiek, en toch zullen maar weinigen hem echt missen aangezien hij nog maar een jaar af en toe meedoet. Zo'n personage kan je dus perfect opofferen in de huidige verhaallijn zonder dat wij kijkers verbouwereerd achterblijven.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vraag me ook af wat ze nu de volgende maand nog gaan uitzenden, het leek wel de laatste aflevering van het seizoen, zo spannend !
Die grijns op Maite haar gezicht toen de auto ontplofte, vond ik maar raar.
En Harry moest toch zien aan het taalgebruik dat die sms niet van zijn dochter was ! En dan alleen naar zo'n verlaten locatie gaan ! Niet slim !
Die grijns op Maite haar gezicht toen de auto ontplofte, vond ik maar raar.
En Harry moest toch zien aan het taalgebruik dat die sms niet van zijn dochter was ! En dan alleen naar zo'n verlaten locatie gaan ! Niet slim !
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Harry, Chris, Maite en Patje zullen we niet meer zien, besparingen ...
0 x
-
Jules Larocca
- Nog geen rang
- x 14
- x 20
En hopelijk Ilias ook niet meer ...johan1969 schreef: zo 30 apr 2023, 11:21 Harry, Chris, Maite en Patje zullen we niet meer zien, besparingen ...
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind dat ze de lijdensweg van Harry wel lang rekken ... Vroeger had je alles in de laatste aflevering, nu duurt het weken.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Ik vond de aflevering van vandaag eigenlijk heel goed. De confrontatie is er eindelijk en alle anderen tasten in het duister waar Harry en Chris zitten.
Ik hoop dat ze het nu niet meer te lang rekken.
Ik hoop dat ze het nu niet meer te lang rekken.
1 x
-
Icarus123
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Ik vond het een goede aflevering, met wat achtergrondverhaal over Chris. Zijn ziekte maakt het verhaal des te interessanter. Overigens vond ik de stijl en soundtrack ook zeer sfeervol. Er is duidelijk over nagedacht.
1 x